abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71743206
Wanneer vind je iets vreemdgaan?
Als je vriend/vriendin met iemand anders/over iemand anders:
-fantaseerd:
-flirt
-zoent
-beetje flikflooien
-naar bed gaat?

Of iets anders?

Overigens vind ik het al niet prettig als mijn vriend over iemand anders fantaseerd, alles voorbij dat vind ik vreemdgaan

Geen idee of dit topic al bestaat dus daar niet over zeuren
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef nijnja het volgende: Minimeis :W
PUB SC [5271] - MiniMiss, de PUB-chick van twee meter tien.
pi_71743230
Dan heb je pech, want hij zal vast weleens over een andere vrouw fantaseren.. Verder vind ik zoenen en verder vreemdgaan..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71743342
zoenen en verder is vreemdgaan
fantaseren niet
pi_71743345
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  Licht Ontvlambaar zondag 9 augustus 2009 @ 21:29:14 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71743407
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Goed omschreven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71743496
Als je de grenzen overschrijdt die je samen hebt afgesproken.

Die grens is bij mij niet op voorhand te stellen. Het verschilt bij mij per relatie.
pi_71743547
Hmm.. Dr. Phil zei laatst daar iets over schiet mij te binnen

Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende: brutaal miniatuur sletje xP
  Licht Ontvlambaar zondag 9 augustus 2009 @ 21:34:20 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71743592
Dr. Phil
pi_71743610
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Dr. Phil
Spijt me zeer
pi_71743685
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:

Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
He's got a point.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:43:30 #11
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_71743891
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef _LotT het volgende:
fantaseren niet
wat hij/zij zegt.
pi_71743920
Als m'n vriendin naar een andere jongen kijkt word ik soms al kwaad.
pi_71744080
quote:

Mooi gezegd.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71744119
Flirten is vreemdgaan
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:57:04 #15
263403 Brunoh
Mama & Jong
pi_71744300
quote:

I agree.
pi_71745197
Help,, ik ben het met Dr. Phil eens..
pi_71745720
Zoenen en seks vind ik vreemdgaan

flirten, dansen met het andere geslacht (mits niet te intiem) NIET.

En Dr Phil heeft geen recht van spreken. Die moraalridder is zelf ook vreemdgegaan.
pi_71746353
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Zoenen en seks vind ik vreemdgaan

flirten, dansen met het andere geslacht (mits niet te intiem) NIET.

En Dr Phil heeft geen recht van spreken. Die moraalridder is zelf ook vreemdgegaan.
Dat wil zeggen dat hij uit ervaring spreekt
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71748733
Moet phil hierin gelijk geven.
Alles wat iemand niet zou doen als ik er naast zou staan.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 13:08:21 #20
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_71758122
quote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_71764222
ik vind het al vreemd als ze mijn bier niet komt brengen..
pi_71764399
quote:
eerst dacht ik ja wat daar staat
maar toen dacht ik: ik weet zeker dat veel partners het niet kunnen waarderen als je over een ander fantaseerd of flirt
maar dat maakt het niet meteen fout
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71764582
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pffff stel je even aan zeg! Daar blijkt uit dat je totaal niet zelf verzekerd bent als je al zo snel boos zou worden. (of je hebt een te zielig klein kort lontje)
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:12:35 #24
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_71765131
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.

Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.

Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
pi_71765282
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:

Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.

Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
goed punt
pi_71765430
quote:

En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71765485
quote:

Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent? Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
pi_71765537
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:22 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.
Dan kun je maar beter binnen blijven
Niet met andere praten?
pi_71765580
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent? Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
ik vind het ook niet netjes om te flirten als mijn vriend er bij is
maar ik flirt heus wel eens als hij er niet is
gewoon, omdat het leuk is om te flirten
Wil niet zeggen dat ik verder wat wil, dus is het geen "dissen" maar ik vind het wel respectloos om het te doen als hij er bij is (dan heb ik er ook geen behoefte aan want dan is hij er toch om mee te flirten?)
pi_71765672
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik vind het ook niet netjes om te flirten als mijn vriend er bij is
maar ik flirt heus wel eens als hij er niet is
gewoon, omdat het leuk is om te flirten
Wil niet zeggen dat ik verder wat wil, dus is het geen "dissen" maar ik vind het wel respectloos om het te doen als hij er bij is (dan heb ik er ook geen behoefte aan want dan is hij er toch om mee te flirten?)
Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?
pi_71765869
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?
waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?
Flirten is leuk, het is een spel en dat vind ik leuk
pi_71765890
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dan kun je maar beter binnen blijven
Niet met andere praten?
Niet zodanig veel met anderen praten dat je niet meer met je partner praat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71765923
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef liefie_ het volgende:

[..]

waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?
Flirten is leuk, het is een spel en dat vind ik leuk
Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ook
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:40:24 #34
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_71765933
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.

Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:43:16 #35
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_71765999
Als fantaseren zou betekenen dat ik vreemd zou gaan, ging ik gemiddeld 89 keer per dag vreemd.. En dat geldt voor haar wel ongeveer hetzelfde denk ik
pi_71766010
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:

[..]

Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.

Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:47:47 #37
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_71766119
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:

Zo heb ik weer een vriendin die dat niet snapt...
Die belde mij op vanaf één of ander polder-feest, dat een vriendin van haar met de jongen, waarmee zij stond te flirten en dansen, ervandoor was gegaan Jah dat wil ik ook echt weten
pi_71766700
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ook
Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?
Misschien is dit weer een man/vrouw verschilletje
Vrouwen kunnen ook gewoon dingen doen omdat het leuk is en denken niet alleen maar aan hun ego

Of het ligt gewoon aan jou... Wat jij niet die kerel met dat topic over je naam in de rug van je vriendin krassen terwijl je dr nam?
Dat lijken me wel ego issues ja
pi_71766968
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?
Misschien is dit weer een man/vrouw verschilletje
Vrouwen kunnen ook gewoon dingen doen omdat het leuk is en denken niet alleen maar aan hun ego

Of het ligt gewoon aan jou... Wat jij niet die kerel met dat topic over je naam in de rug van je vriendin krassen terwijl je dr nam?
Dat lijken me wel ego issues ja
Nee mannen kunnen dat niet Maar het is het is algemeen bekend dat vrouwen aandachtsgeil zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkBenOzan op 10-08-2009 18:31:24 ]
pi_71767211
dan moet het wel kloppen! en aangezien we ook allemaal het zelfde zijn zul je wel gelijk hebben
pi_71767236
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef liefie_ het volgende:
dan moet het wel kloppen! en aangezien we ook allemaal het zelfde zijn zul je wel gelijk hebben

pi_71769493
quote:

Ja, zit wat in.
Aan de andere kant hou je elkaar dus gewoon voor de gek.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.

[ Bericht 5% gewijzigd door McKillem op 10-08-2009 19:57:00 ]
pi_71769716
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, zit wat in.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.
pi_71770164
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, zit wat in.
Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar ja
En hoezo schijn? als je toch gewoon open bent over wat je doet? dan is er ook geen schijn
Het is iets grappigs, again: een spelletje
Soms vertel ik dat gewoon hoor als het uitemate grappig was of zo
pi_71770468
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:11 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar ja
En hoezo schijn? als je toch gewoon open bent over wat je doet? dan is er ook geen schijn
Het is iets grappigs, again: een spelletje
Soms vertel ik dat gewoon hoor als het uitemate grappig was of zo
Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.
Ik vind dat nep en kan persoonlijk heel erg slecht omgaan met dat soort schijnvertoningen. Ook al zeg je het als je het wel hebt gedaan als je weer es alleen op pad gaat.

Als je iets niet doet omdat ik er bij sta, doe het dan uberhaupt niet. Dat is wat ik bedoel.
Beetje flirten heb ik niet perse wat op tegen, maar doe het dan ook als ik het kan zien en niet alleen als ik er niet bij ben.
Dan ben je ook niet zo aan het ouwehoeren met mijn vertrouwen.
pi_71770788
ik doe het dan niet omdat ik dan liever mijn aandacht aan mijn vriend geef
als ik dan uit ga en ik heb zin om een flirt spelletje te spelen doe ik dat lekker met hem

En ik gok dat ik ook wel flirt als hij er bij is, omdat ik zo gewoon in elkaar zit maar dan doe ik het niet bewust en doelmatig of zo
pi_71771143
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.
Ik vind dat nep en kan persoonlijk heel erg slecht omgaan met dat soort schijnvertoningen. Ook al zeg je het als je het wel hebt gedaan als je weer es alleen op pad gaat.

Als je iets niet doet omdat ik er bij sta, doe het dan uberhaupt niet. Dat is wat ik bedoel.
Beetje flirten heb ik niet perse wat op tegen, maar doe het dan ook als ik het kan zien en niet alleen als ik er niet bij ben.
Dan ben je ook niet zo aan het ouwehoeren met mijn vertrouwen.
huilie huilie

Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!

Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
pi_71771237
Zie het als monopoly of trouwens doe maar poker dat is ook zo'n lekker blufspelletje
Stel je vind poker allebei heel leuk en je speelt het heel heel graag samen maar je gaan eens apart van elkaar weg en iemand speelt poker, moet je dan zeggen nee ik doe niet mee want ik ben al samen met iemand die dat heel heel leuk vind dus ik wacht wel op hem?
Wat niet betekend dat je niet gewoon het liefst samen pokert en zo
En je vriend mag dan ook best weten dat je hebt gepokert met een ander

Naja beetje maffe vergelijking misschen en zo
pi_71771274
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

huilie huilie

Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!

Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
Dat we een princypeverschil hebben maakt mij nog geen huilie.
Ik denk zelfs dat aan het eind van de rit mijn tolerantiegrens nog heel wat hoger ligt dan hij zou moeten/hoeven liggen.
pi_71771560
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

huilie huilie

Ze mag wel sjansen etc. maar niet bij iemand anders thuis eten?
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:05:07 #51
159757 Gibeon
Open to change
pi_71771864
Zoenen (zonder goede reden) en verder is vreemdgaan.

Sjansen, flirten, film kijken/bios is allemaal oke, zolang ik t maar weet en ik die dude ook vertrouw.
pi_71771969
Nu ben ik ff nieuwsgierig naar wat een goede reden kan zijn om te kussen met een ander?
pi_71772047
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
Nu ben ik ff nieuwsgierig naar wat een goede reden kan zijn om te kussen met een ander?
Ik ken geen goede reden, behalve dat je het toch al uit wil maken met je partner.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71772186
quote:
"Ja schatje.. sorry maar ik was dronken"
pi_71772323
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ken geen goede reden, behalve dat je het toch al uit wil maken met je partner.
iedereen vult zijn relatie anders in natuurlijk
pi_71772882
Als je je relatie zo invult, dan vind ik dat je een andere/betere relatie moet zoeken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71774185
Waarom, als je beide vind dat er ruimte is voor anderen, dan heeft niemand daar toch last van?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 22:25:47 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71774438
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Als je je relatie zo invult, dan vind ik dat je een andere/betere relatie moet zoeken.
Dan doe je dat toch... Ik ben een andere mening toegedaan
pi_71789199
quote:
Dat bestaat niet. (met als overduidelijke uitzondering verkrachting o.i.d)
pi_71789513
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
lekker veroordelend
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_71789637
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:17 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

"Ja schatje.. sorry maar ik was dronken"
Het grootste bagger excuus van de eeuw btw.
En toch blijven mensen het gebruiken.
pi_71789894
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

oh dus in een relatie mag je wel andere verkrachten volgens jou?
pi_71789984
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

oh dus in een relatie mag je wel andere verkrachten volgens jou?
Gast.. Wat hij ermee wil zeggen is dat als je partner verkracht wordt, I guess. Maar dan is het ook geen zoenen meer in mijn ogen omdat er meestal geweld wordt gebruikt tijdens een verkrachting.
pi_71790034
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Gast.. Wat hij ermee wil zeggen is dat als je partner verkracht wordt, I guess. Maar dan is het ook geen zoenen meer in mijn ogen omdat er meestal geweld wordt gebruikt tijdens een verkrachting.
joh?
pi_71790096
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

joh?
Tuurlijk, doe maar alsof het sarcasme was. Je was gewoon dood serieus
pi_71790124
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

ja sorry..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 01:58:45 #67
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71808145
quote:
Dat dus.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71856935
Ik vind het al een kutgevoel als mn vriend over een ander fantaseert..
ik krijg dn t gevoel dat ie niet genoeg heeft aan mij ofzo, zelfde als toen die nog porno keek..
mja, zo zitten jongens in elkaar, i know, maar tog .

flirten, waarom zou hij het doen, als ie me al heeft :p ?
zoenen & verder is per definitie vreemdgaan..
pi_71857075
ik zou ook over een ander gaan fantaseren als mijn vriendin dingen zegt als maar tog met een g
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_71857157
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef anoniiem het volgende:
ik krijg dn t gevoel dat ie niet genoeg heeft aan mij ofzo, zelfde als toen die nog porno keek..
mja, zo zitten jongens in elkaar, i know, maar tog .

flirten, waarom zou hij het doen, als ie me al heeft :p ?
zoenen & verder is per definitie vreemdgaan..

Niets is perfect, dus ik kan me indenken dat je over iets fantaseert.
Fantaseren op zich, of porno kijken, daar vind ik niks verkeerds aan.
Maar als iemand alleen maar wil fantaseren of porno kijken, en daardoor zijn partner tekort doet, dan vind ik het vreemdgaan.

Als je vriend over een ander fantaseert, of als hij porno kijkt, zegt dat niks over jou. Het betekent echt niet zomaar dat je vriend niet tevreden is met je of dat je niet goed genoeg bent.
Het is gewoon die uitdrukking: buurmans gras is altijd groener.
Wat je niet hebt, lijkt altijd beter.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:58:50 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71862364
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef _LotT het volgende:
fantaseren niet
pi_71865944
quote:
Je zou het aan mijn ex kunnen vragen, die heeft het vaker gedaan, en niet alleen zoenen.
Maar ze vinden er altijd wel een reden voor om het " goed " te praten.
pi_71866557
quote:
ik krijg dn t gevoel dat ie niet genoeg heeft aan mij ofzo, zelfde als toen die nog porno keek[/b]..
Nee, dat doet ie nu nooooooooit meer
pi_71866571
als ze echt gaan dan wel ja dan wel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 06:33:57 #75
159757 Gibeon
Open to change
pi_71866922
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

Tenzij je een vriendin hebt die nog niet helemaal uit haar sexuele geaardheid is, dan moet je die (in mijn ogen) vrij kunnen laten om daar achter te komen. Ofwel, met een meisje laten zoenen, als ze dat zelf wil.

Lijkt me toch een vrij goede reden
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 06:40:26 #76
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71866934
quote:

Hele subtiele manier om het schuldgevoel aan te spreken, maar daarom geen minder grote onzin.
Intelligent, but fucked up.
pi_71870359
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 06:33 schreef Gibeon het volgende:

[..]

Tenzij je een vriendin hebt die nog niet helemaal uit haar sexuele geaardheid is, dan moet je die (in mijn ogen) vrij kunnen laten om daar achter te komen. Ofwel, met een meisje laten zoenen, als ze dat zelf wil.

Lijkt me toch een vrij goede reden
Als ze er nog niet helemaal uit is, dan moet je er geen relatie mee beginnen.

Geen goede reden dus.
pi_71870434
Ik ben zelf bi en mijn vriend vind het ook oke als ik met een vrouw zou zoenen maar ergens vind ik dat onwijs maf
Dat is toch precies het zelfde als dat ik met een man zou zoenen?
Voor mijn gevoel wel iig (en dat zou dan weer juist een reden voor hem moeten zijn om er toch niet blij mee te zijn maar oke)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_71870521
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zelf bi en mijn vriend vind het ook oke als ik met een vrouw zou zoenen
hij vergeet erbij te zeggen dat het prima is als hij mag toekijken.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:00:34 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_71870584
quote:
Ik ben zelf bi en mijn vriend vind het ook oke als ik met een vrouw zou zoenen maar ergens vind ik dat onwijs maf
Voor mijn gevoel wel iig (en dat zou dan weer juist een reden voor hem moeten zijn om er toch niet blij mee te zijn maar oke)
Wat een bullshit, of je nou met een man of vrouw aan het zoenen bent, is inderdaad allebei gewoon vreemdgaan.

Wat ik zelf vreemdgaan vind is tongzoenen en seks, een zoen op de mond vind ik wel kunnen, bijvoorbeeld als begroeting of als iemand jarig is. Tong erbj is
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71870719
Ik woonde bij mijn (toen) vriendin in en toen ik effe alleen thuis was kwam een vriendin van haar langs
Zij kon niet van me "afblijven" en tot overmaat van ramp was ze onweerstaanbaar voor mij
Voor ik het wist lag ze mij languit op de salontafel te pijpen
Precies op het "hoogtepunt" viel mijn vriendin met de deur binnen op heterdaad betrapt
Ik werd er gelijk uit gegooid en als kado gaf ze mij een loeiharde trap in mijn eh..... eh..... eh.....
pi_71870959
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef ditisLouis het volgende:
Ik woonde bij mijn (toen) vriendin in en toen ik effe alleen thuis was kwam een vriendin van haar langs
Zij kon niet van me "afblijven" en tot overmaat van ramp was ze onweerstaanbaar voor mij
Precies op het "hoogtepunt" viel mijn vriendin met de deur binnen op heterdaad betrapt
Ik werd er gelijk uit gegooid en als kado gaf ze mij een loeiharde trap in mijn eh..... eh..... eh.....
en terecht..

en 'voordat ik het wist', alsof je er zelf niet bij bent
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:17:24 #83
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71871041
ik zeg vanaf zoenen is vreemdgaan, al zou ik flirten ook niet doen/willen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:18:58 #84
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71871087
quote:
ookal zou ik een bi vriendin hebben, ik zou het 100% afkeuren..
pi_71871988
quote:
En dat heb je hem nu verboden? En nu denk je dat hij nooit meer porno kijkt? Nee muts, nu doet hij dat stiekem, omdat hij gezeik wil voorkomen. Doe niet zo naïef.
pi_71872381
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

en terecht..

en 'voordat ik het wist', alsof je er zelf niet bij bent
ja nou ja zij was onweerstaanbaar, ik kon het niet tegenhouden
ik kon er echt niks aan doen
en ik kreeg nog een schop in..... laat maar
pi_71872528
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef McKillem het volgende:
Moet phil hierin gelijk geven.
Alles wat iemand niet zou doen als ik er naast zou staan.
Ik zou ook nooit veel drinken wanneer mn vriendin erbij is, maar betekend dat dan dat ik vreemd ga wanneer ik ga zuipen met vrienden?
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:15:41 #88
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71872561
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En dat heb je hem nu verboden? En nu denk je dat hij nooit meer porno kijkt? Nee muts, nu doet hij dat stiekem, omdat hij gezeik wil voorkomen. Doe niet zo naïef.
gebruik niet van die moeilijke woorden
pi_71872779
quote:
Respect,
Alleen salontafel? wat is er mis met de bank?
pi_71875125
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef ditisLouis het volgende:

[..]

ja nou ja zij was onweerstaanbaar, ik kon het niet tegenhouden
ik kon er echt niks aan doen
en ik kreeg nog een schop in..... laat maar
oh dan is het goed?
Nee sorry.. waarschijnlijk heeft ze niet eens hard genoeg getrapt..
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:02:21 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71875549
een zoen zou ik nog wel tegen kunnen, sex weer niet.
Mijn man en ik zijn 11 jaar samen, ik ben nog nooit vreemd gegaan en voor zover ik weet hij ook niet.

Of het het einde van de relatie betekend weet ik niet, ligt ook aan de omstandigheden.
Het vreemdgaan ansich zou ik nog niet het ergste vinden, maar het achterhouden van.

Ik ben zelf een enorme flirt, mijn man weet dat en vind dat niet erg, hij weet toch dat ik niet vreemd zal gaan.

Zoals mijn moeder altijd al zei, je mag op een ander honger krijgen, als je maar thuis komt eten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71878376
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:14 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik zou ook nooit veel drinken wanneer mn vriendin erbij is, maar betekend dat dan dat ik vreemd ga wanneer ik ga zuipen met vrienden?
Wat heeft zuipen in vredesnaam uit te staan met vreemdgaan? En derhalve hoe kan dit ooit een vergelijking zijn?
pi_71878470
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat heeft zuipen in vredesnaam uit te staan met vreemdgaan? En derhalve hoe kan dit ooit een vergelijking zijn?
ja.. dat is dus precies wat hij bedoeld, helder licht
pi_71879281
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

oh dan is het goed?
Nee sorry.. waarschijnlijk heeft ze niet eens hard genoeg getrapt..
ze trapte mij vol in mijn eh.....eh.....

weet je waar ze me trapte.?

dat deed ontieglijk veel pijn
pi_71879311
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:16 schreef ditisLouis het volgende:

[..]

in de huiskamer?

kloon alert
pi_71879816
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:16 schreef ditisLouis het volgende:

[..]

Denk ook dat het de bedoeling was dat het ontiegelijk veel pijn deed
pi_71879952
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

in de huiskamer?

kloon alert
ja ik lag nog languit op de salontafel.!

en weet je waar ze mij tegenaan trapte.??
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:24:18 #98
159757 Gibeon
Open to change
pi_71883101
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Als ze er nog niet helemaal uit is, dan moet je er geen relatie mee beginnen.

Geen goede reden dus.
Hoe kan ze er dan ooit achter komen, als niemand een relatie met dr zou "mogen" beginnen...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:58:33 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71883945
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef ditisLouis het volgende:

[..]

Dit precies hetzelfde heb ik al eens eerder gehoord van een andere user, die zich net had aangemeld.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71885947
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

haha, nee verbieden doe ik niet :p & weet k niet miss wel miss niet .
ach je moet elkaar maar kunnen vertrouwen er op
pi_71893465
Ik ervaar alleen dat vreemdgaan je een flinke deuk op je ego geeft.
Zelf ervaren, en dat blijft hangen.
En dan zijn ze ook nog eens zo hypocriet ,om in een ander topic te posten dat haar
nieuwe lief echt niet aan andere vrouwen mag komen.
Maar zij mocht tijdens ons huwelijk wel aan andere kerels komen. Dat noem ik nog eens
echt hypocriet zijn.
Maar zoals ze al zeggen , eens een vreemdganger , altijd een vreemdganger.
Als ze weten dat ze ermee wegkomen , is het zo weer gebeurd.
pi_71929109
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef ditisLouis het volgende:

[..]

Ja ze trapte je in je ballen, daar heb je nu wel genoeg om heen gezeurd
ik geloof je verhaal eigenlijk niet, kan het je niks schelen ofzo?
Je doet alsof je zo weer een ander meisje van de straat opraapt en haar als nieuw vriendinnetje bombardeerd, en dat dan net zo lang volhoudt tot een leukere vriendin van haar langskomt om haar skills te tonen
ik geloof je verhaal gewoon niet
pi_71929213
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
pi_71929647
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef MiniMiss het volgende:
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
En je weet echt zeker dat het geen tokkie is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_71931420
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En je weet echt zeker dat het geen tokkie is?

pi_71931515
quote:
Maar de angst blijft
Wat een zeikwijf ben jij zeg.
pi_71941099
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:22 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

Ja ze trapte je in je ballen,
lijkt wel of je dat leuk vind ofzo

enig idee hoeveel pijn dat doet?
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:49:53 #108
264708 LadyEss
Sex, drugs & rock and roll
pi_71952219
quote:
Bah jij bent echt vreselijk. Dus als je vriendin met te knappe vriendinnen thuis komt (ook al is ze er niet bij) dan kan jij dat niet weerstaan? Goh, kom je aardig wat tekort bij je vriendin blijkbaar.

Ik heb een schijthekel aan vreemdgaan. Máár.. Porno kyken, no big deal. Kyk gezellig met hem mee hoor. Ik ben geen BI, maar zoen ook met meisjes. Of het nou vriendinnen zijn, of een meisje tijdens uitgaan. Laat hem maar gerust toekijken hoor. Vindt ie totaal niet erg.

Zolang ik het maar niet met mannen doe (ik ben wél trouw) is alles prima. Gelukkig bestaan er ook nog dames die tevreden zijn met hun vent en niet bij iemand anders hun tekorten bij te moeten vullen.

hier komen vast weer hopeloze reactie's uit voort.
pi_71952648
Geen hopeloze reactie , maar om eerlijk te zijn is mijn vertrouwen wat dat betreft flink geschaad.
Er zullen zeker genoeg vrouwen zijn die niet vreemd gaan.
Als je dan zonodig je je honger moet stillen, verbreek dan eerst de relatie, en ga dan niet vreemd.
En dan ook nog vrolijk thuiskomen met de vraag, en schat hoe was jou dag. Alsof er niks gebeurd is.
Oke , ik ben eerlijk om te zeggen, dat ik haar niet altijd de aandacht gaf die ze vroeg, wat wil je als je fulltime werkt en ook nog eens veel in huis doet.
Maar volgens haar had ik haar meer gekrenkt dan zij mij, met haar vreemdgaan.
Vorig jaar nog met haar gesproken, en zei haar dat ze zich een rijke vriend kon zoeken om op vakantie te kunnen gaan. (dit was dus na de scheiding ). En wat zei Mevrouw, dat dat vreemd was.
Maar tijdens het huwelijk met een ander het bed delen is niet vreemd, dat was anders
pi_71953003
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:06 schreef darmit het volgende:
Geen hopeloze reactie , maar om eerlijk te zijn is mijn vertrouwen wat dat betreft flink geschaad.
Er zullen zeker genoeg vrouwen zijn die niet vreemd gaan.
Als je dan zonodig je je honger moet stillen, verbreek dan eerst de relatie, en ga dan niet vreemd.
En dan ook nog vrolijk thuiskomen met de vraag, en schat hoe was jou dag. Alsof er niks gebeurd is.
Oke , ik ben eerlijk om te zeggen, dat ik haar niet altijd de aandacht gaf die ze vroeg, wat wil je als je fulltime werkt en ook nog eens veel in huis doet.
Maar volgens haar had ik haar meer gekrenkt dan zij mij, met haar vreemdgaan.
Vorig jaar nog met haar gesproken, en zei haar dat ze zich een rijke vriend kon zoeken om op vakantie te kunnen gaan. (dit was dus na de scheiding ). En wat zei Mevrouw, dat dat vreemd was.
Maar tijdens het huwelijk met een ander het bed delen is niet vreemd, dat was anders
Als het je nog zoveel pijn doet moet je dat met haar bespreken.
Modder gooien op een forum lijkt me niet de manier.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_71953249
quote:

Dr. Phil probeert hier de Categorische Imperatief van filosoof Kant toe te passen.
Maar wat hij vergeet, is dat het een groot verschil maakt of de partner erbij is of niet.
Want als hij erbij is, dan kan hij dat opvatten als een signaal naar hem. En dat is juist niet de bedoeling, want je wilt bij het flirten juist niet een signaal naar hem afgeven, maar alleen genieten van het contact met iemand anders.
Met zijn definitie meet je dus of je angst hebt slachtoffer te worden van een misverstand.
Niet of je wel of niet vreemdgaat.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_71953433
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:06 schreef darmit het volgende:
Veel tweeverdieners komen niet meer toe aan het onderhoud van hun relatie. Vooral na vakantietijd merken ze, dat ze uit elkaar gegroeid zijn en gaan dan echtscheiding aanvragen.
Dat een vrouw vreemdgaat, en nog niet de relatie beëindigt, is haar keuze. Je hebt dan nog de kans om er alsnog energie in te stoppen. Maar is dat je eer te na, tja, dan heeft zij misschien weinig andere keus dan inderdaad helemaal met de relatie te stoppen.
pi_71954286
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Als het je nog zoveel pijn doet moet je dat met haar bespreken.
Modder gooien op een forum lijkt me niet de manier.
Dit is niet bedoeld als modder gooien, sorry als dit zo overkomt.
Ik wilde alleen aangeven hoe het komt dat ik zo tegen vreemdgaan ben , en wat het met mij doet.
Nu zullen meerdere mensen tegen vreemdgaan zijn, maar totdat het gebeurd weet niemand hoe je erop reageert.
En met haar bespreken is geen optie, zij ziet het anders.
We zijn als vrienden uit elkaar gegaan hoor, en dat pas jaren na het laatste voorval.
En we praten nog steeds gewoon met elkaar dus.Nergens voor nodig om met modder te gooien.
Nogmaals sorry als dit zo overkomt.
pi_71954444
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef jantco het volgende:

[..]

Veel tweeverdieners komen niet meer toe aan het onderhoud van hun relatie. Vooral na vakantietijd merken ze, dat ze uit elkaar gegroeid zijn en gaan dan echtscheiding aanvragen.
Dat een vrouw vreemdgaat, en nog niet de relatie beëindigt, is haar keuze. Je hebt dan nog de kans om er alsnog energie in te stoppen. Maar is dat je eer te na, tja, dan heeft zij misschien weinig andere keus dan inderdaad helemaal met de relatie te stoppen.
Wij zijn zelfs op relatie therapie gegaan daarvoor, En daar heb ik haar voor gevraagd, dus dat heeft niets met mijn eer te maken, hooguit te goedgelovig.En die energie moet je er beide instoppen , en mag niet van 1 kant komen.

maar aangezien wij beiden een ander idee hadden over een relatie is het alsnog stukgelopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door darmit op 17-08-2009 17:54:26 ]
pi_71958326
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef darmit het volgende:

[..]

Wij zijn zelfs op relatie therapie gegaan daarvoor, En daar heb ik haar voor gevraagd, dus dat heeft niets met mijn eer te maken, hooguit te goedgelovig.En die energie moet je er beide instoppen , en mag niet van 1 kant komen.

maar aangezien wij beiden een ander idee hadden over een relatie is het alsnog stukgelopen.
Je wilde haar blijkbaar veranderen. En dat gaat niet.
Bij een relatie staat bovenaan: respect voor elkaars karakter. Als dat er niet is, loopt de relatie vroeg of laat stuk.

Vreemdgaan kan een onderdeeltje zijn.

En een huwelijk is een financiële drie-partijen overeenkomst tussen man(m/v), vrouw(m/v) en de staat.
Met gedrag (bijv. vreemdgaan), heeft dat niet te maken: je hebt geen recht op elkaar, en je zult elkaar dus elke dag opnieuw moeten versieren.
pi_71959935
quote:
Maar de angst blijft
Nou, daar zou ik dan al gelijk maar weer een punt achter zetten.
Nog niet eens omdat hij vreemd is gegaan, maar kennelijk drank als excuus aanneemt.
Dat duid op een extreem zwakke eigen persoonlijkheid.
pi_71960055
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef jantco het volgende:

[..]

Je wilde haar blijkbaar veranderen. En dat gaat niet.
Bij een relatie staat bovenaan: respect voor elkaars karakter. Als dat er niet is, loopt de relatie vroeg of laat stuk.

Vreemdgaan kan een onderdeeltje zijn.

En een huwelijk is een financiële drie-partijen overeenkomst tussen man(m/v), vrouw(m/v) en de staat.
Met gedrag (bijv. vreemdgaan), heeft dat niet te maken: je hebt geen recht op elkaar, en je zult elkaar dus elke dag opnieuw moeten versieren.
Sorry dat ik het zo zeg, maar wat is dit voor bullshit.
Dus omdat ik aan geef dat we op relatie therapie gaan , wil ik haar veranderen.
Ik hield van haar , en zij hield ook van mij.Dat gaf ze zelf toe We hadden alleen hulp nodig om er samen aan te werken.En zij deelde die mening
Volgens mij heb jij geen flauw idee wat een relatie therapeut doet he.
Voor sommigen valt dit mss onder een taboe ,en denken dat ze er zelf wel uitkomen. maar wij hadden het gewoon hard nodig , zoals wel meer koppels.
En wij hadden het lef om er voor uit te komen.
pi_71960408
quote:
onzeker?
pi_71960865
Zoenen zou ik kunnen vergeven, maar verder niet.
Flirten is fine
pi_71961049
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:11 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nou, daar zou ik dan al gelijk maar weer een punt achter zetten.
Nog niet eens omdat hij vreemd is gegaan, maar kennelijk drank als excuus aanneemt.
Dat duid op een extreem zwakke eigen persoonlijkheid.
En toch vertrouw ik hem
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Nu gaan mensen zeuren dat liefde blind is enzo.
pi_71961276
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

En toch vertrouw ik hem
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Soms is het maar beter om niet alles te weten. Als je alles weet, wordt het jou probleem en beslissing.
pi_71961299
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

En toch vertrouw ik hem
Ik zou er iig wel over nadenken. Toen mijn x de eerste keer vreemd ging, kon ik hem vergeven.
Ik hield ook van hem. Maar daarna kon ik hem niet meer vertrouwen.
Houden van is wat anders als blind vertrouwen. Houden van is ook: voor jezelf zorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71970470
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

jij bent echt een nerd
pi_71970607
quote:
Tere ziel
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_71970722
quote:

en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?

vreemdgaan is zoenen en alles verder, maar ook meer intersse tonen in iemand anders dan je eigen partner, en dan heb ik het niet over alleen kijken maar gesprekken enz
flirten..... flirt met iedereen,man vrouw, oud, jong ,maar is geen verliefd flirten maar spontaan zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door candygirl op 18-08-2009 02:56:53 ]
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71972937
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef candygirl het volgende:

[..]

en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?

vreemdgaan is zoenen en alles verder, maar ook meer intersse tonen in iemand anders dan je eigen partner, en dan heb ik het niet over alleen kijken maar gesprekken enz
flirten..... flirt met iedereen,man vrouw, oud, jong ,maar is geen verliefd flirten maar spontaan zijn
je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?
pi_71977779
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?
verkeerd omschreven, was ook al erg laat vannacht
ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71977988
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef candygirl het volgende:

[..]

ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
oh ok.. het staat apart van elkaar.
pi_72066940
ja als je de verlijding niet kan weerstaaan kan het gebeuren dat je tegen je wil toch vreemdgaat ook al is dat niet zo netjes, zelf meegemaakt...........
pi_72066960
quote:

[..]

zo herkenbaar
pi_72067009
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 19:22 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

Ja ze trapte je in je ballen,
ja
pi_72071772
quote:

[..]

heb ik ook maar toch meer met mannen. Daarbij hoef ik ze verder helemaal niet interessant te vinden op seksueel vlak, kan ze zelfs ronduit onaantrekkelijk vinden, maar ik doe het gewoon automatisch. Met als gevolg dat ik af en toe wordt uitgevraagd door mannen die zó niet mijn type zijn

Moet je ze weer afwijzen enzo
pi_72083448
quote:
Maar de angst blijft
Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.
pi_72089134
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Sweetness_E het volgende:

[..]

Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.
de universiteit van montreal heeft ook een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat vreemdgaan in je persoonlijkheid zit
het heeft te maken met de hechtingsstijl van de persoon
heeft deze een vermijdende hechtingsstijl dan is er veel meer kans dat deze persoon vreemd gaat dan andere
Ze kiezen ook vaker voor meerdere sexuele contacten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_72160875
Zoenen en verder is vreemdgaan. Dan is het einde verhaal voor mij.
pi_72195427
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:40 schreef MF het volgende:
Zoenen en verder is vreemdgaan. Dan is het einde verhaal voor mij.

Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 13:01:27 #137
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72197629
quote:
bij een open relatie staan de partners het van mekaar toe

-edit- het is natuurlijk wel verschillend wat het ene stel toestaat staat bv een ander stel weer niet toe

[ Bericht 5% gewijzigd door goldfinger1963 op 28-08-2009 17:21:18 ]
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:07:03 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72197768
In mijn huidige relatie liggen de grenzen nogal vast, meer nog dan in de meeste vorige relaties waarbij de grens veelal een stap verder gelegd werd.
Flirten mag, een kus is ook prima en alles wat verder gaat niet.
In vorige relaties lag dat wel anders, kon er een stuk meer en was de relatie er ook naar (andere karakters, meningen en opvattingen) moet ik er wel bij zeggen.
pi_72198611
Ik snap het flirten met ander als je in een goede relatie zit sowieso niet helemaal..
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_72260589
ik ga voor doktor phil.
pi_72261095
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef Lastpost het volgende:
In mijn huidige relatie liggen de grenzen nogal vast, meer nog dan in de meeste vorige relaties waarbij de grens veelal een stap verder gelegd werd.
Flirten mag, een kus is ook prima en alles wat verder gaat niet.
In vorige relaties lag dat wel anders, kon er een stuk meer en was de relatie er ook naar (andere karakters, meningen en opvattingen) moet ik er wel bij zeggen.
Same here. Was op zich best een serieuze relatie, maar al gauw veels te saai. Nodige slippertjes wel gehad, dom achteraf: eerst uitmaken was beter geweest.

Zit nu wel in een stabiele, goede relatie, dus zal me nu zeker niet meer gebeuren. Ik wil niet eens anders.
pi_72261158
Vreemdgaan is lekker, spannend en goed voor mijn ego!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72261260
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:08 schreef capricia het volgende:
Vreemdgaan is lekker, spannend en goed voor mijn ego!
Je kunt ook geen relatie aangaan?
pi_72261282
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Cetera het volgende:

[..]

Je kunt ook geen relatie aangaan?
nee, want dan is het geen vreemdgaan
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72261347
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef capricia het volgende:

[..]

nee, want dan is het geen vreemdgaan
Hoef je ook met niemand rekening te houden, onenightstands kunnen nog steeds spannend zijn lijkt me
pi_72371967
het is pas vreemdgaan, overigens, als je gepakt wordt... wat niet weet deert totaal niet
pi_72372194
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef worff_asd het volgende:
het is pas vreemdgaan, overigens, als je gepakt wordt... wat niet weet deert totaal niet
de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ik
pi_72372227
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ik
Klopt..Als je echt goed vreemdgaat, blijft het knagen...Bij mij in ieder geval wel.
pi_72373316
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Flabbelaar het volgende:

[..]

Klopt..Als je echt goed vreemdgaat, blijft het knagen...Bij mij in ieder geval wel.
Dat je nog een keer wilt bedoel je?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:52:13 #150
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_72379311
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Flabbelaar het volgende:

[..]

Moet je dat ook niet doen, slet.

pi_72380307
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik geen last van.
Heerlijk van genoten.
Ik leef maar 1 X!!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72385540
wat Capricia zegt... ook nooit last van gehad.
pi_72385657
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef worff_asd het volgende:
wat Capricia zegt... ook nooit last van gehad.
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!
Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72386152
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
precies dat. niets aan toe te voegen.
  donderdag 3 september 2009 @ 06:57:19 #155
27929 piere
doe mij maar bier
pi_72389335
quote:

[..]

Heb jij dat ook?
Stout!
fok you ja!
pi_72390623
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik geen last van.
Heerlijk van genoten.
Ik leef maar 1 X!!!
Ik vind geheimen van die grootte gewoon niet kunnen in een relatie. Maar blijkbaar zijn er dus mensen die dat anders ervaren.
pi_72391035
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Dat je nog een keer wilt bedoel je?
Uh...nee
pi_72391046
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Moet je dat ook niet doen, slet.

Moet jij nodig zeggen
  donderdag 3 september 2009 @ 11:48:24 #159
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72394250
quote:
Maar de angst blijft
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een zeikwijf ben jij zeg.
Ze heeft net te horen gekregen dat haar vriendje in de vorige relatie 4 keer is vreemdgegaan, en meteen daarna moet ze slikken...

Dan heb je wel het recht op zeuren hoor...
pi_72397061
Mijn partner mag fantaseren over wie ze maar wilt, dat doe ik zelf ook. En flirten vind ik ook niet echt vreemdgaan, tot zekere maten dan. Maar zoenen en verder is vreemdgaan.
pi_72428083
quote:
quote:
pi_72428228
Vreemdgaan vind ik het vertrouwen van je partner schenden.
Waar die grens ligt bepaal je samen en moet ook de keus van jullie samen zijn.

Wat DDBtje zegt dus eigenlijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:16:55 #163
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_72428532
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

Spijt me zeer
Echt hé, je mag niet eens kijken wat je zelf wilt hierzo.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_72429928
quote:

[..]

Heb jij dat ook?
Deze snap ik niet helemaal...
Hoe kan je meer tijd voor je partner hebben als je op zoek bent/bezig bent met een ander?
In iemand versieren en dan seks mee hebben zit tijd en moeite, die je dan in een ander steekt en niet in je partner.
Misschien dat het lichte schuldgevoel ervoor zorgt dat je daarna liever bent, maar meer tijd lijkt me moeilijk als je in een ander bed ligt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_72827530
MIjn vriendin doet maar wat ze wil, als ze maar binnen 24 uur thuis is.
pi_72832962
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef MiniMiss het volgende:
Wanneer vind je iets vreemdgaan?
Als je vriend/vriendin met iemand anders/over iemand anders:
-fantaseerd:
-flirt
-zoent
-beetje flikflooien
-naar bed gaat?

Of iets anders?

Overigens vind ik het al niet prettig als mijn vriend over iemand anders fantaseerd, alles voorbij dat vind ik vreemdgaan

Geen idee of dit topic al bestaat dus daar niet over zeuren
fantaseren over wie....
iemand van tv of de buurjongen/klasgenoot.

verder vind ik een onschuldige flirt die bedoeld is voor de fun niet erg maar flirt en nummers uitwisselen en alles meer dan dat is not done bij mij.

als ze met een ander naar bed zou gaan dan zou ik der kapot maken (sociaal en psychisch...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')