quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan. Dat stimuleert.
Zijn daar voorbeelden van ?quote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Als je écht beroemd wilt worden fake je nu je dood.
Om dan over 2 jaar terug te komen!!
Ik moet wel de kwaliteit in de gaten houden marcb.quote:
Maar dat zit er niet inquote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog iets meer dan 300, als yvonne niet meer zou posten
Niet echt.quote:
Mooi nummer van de Stone Roses.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef ShiroYasha het volgende:
Je moet het met me eens zijn dat een 'resurrection' je beroemder dan ooit zal maken.
Niet mooi dat je mijn post verder negeertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet posten tot ie bijna is ingehaald, en dan er weer tegenaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar stel je voor dat Elvis in 1979 een nieuwe single uitbracht zou hebben..
Of dat Michael Jackson zelf in 2011 een vervolg op 'This is it' aankondigt..
Je moet het met me eens zijn dat een 'resurrection' je beroemder dan ooit zal maken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet mooi dat je mijn post verder negeertBij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Is iets minder drastisch dan je eigen dood faken, maar werkt ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon niet posten tot ie bijna is ingehaald, en dan er weer tegenaan
Ik bedoelde i.c.m.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Is iets minder drastisch dan je eigen dood faken, maar werkt ook wel
Ben ik ook wel voor.
Nu gaat het ergens op lijken.quote:
Ja ik ben benieuwdquote:
Op de huidige zijn de letters niet meer te herkennen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef longinus het volgende:
Hoeveel toetsenborden zou ie versleten hebben ?
Leuk maar het was een topic van Bluezzquote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
Tong 80 toetsenbord inzamelactie
dat toen
Hallo. Alles goed ?quote:
Kan het topic niet vindenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk maar het was een topic van Bluezz
Ah Yvonne gaat weer meer posten.quote:
Duh.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah Yvonne gaat weer meer posten.
Het is een beest iddquote:Op donderdag 19 november 2009 12:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Duh.
Die laat zich niet zomaar ownen.
Bron ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Wegens een foutje in de programmatuur zal tong80's postaantal spoedig in het negatieve gaan.
Ga zelf maar door de code snuffelen.quote:
Mooi dat je er toch om kunt lachen.quote:
Ben zo weg. Dus alvast tot morgen.quote:
Natuurlijk, met jou?quote:
Opper bestquote:
Ken je Dick Paschier ?quote:
Mooie UIquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
We kunnen ook vragen aan tong of hij wil stoppen met posten tot Yvonne hem heeft ingehaald.
Dat gaat wel heel lang duren...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
We kunnen ook vragen aan tong of hij wil stoppen met posten tot Yvonne hem heeft ingehaald.
Heb het in overweging genomen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank jequote:
Even snel, denk ik.quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe snel zou Fok! wel niet zijn als tong80's eerste 300.000 posts worden verwijderd?
Een fictieve hond uitgelaten.quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Tong, hoe heb je de downtime ervaren? Wat heb je in die tijd gedaan?
Ja het gaat er om spannenquote:
Goudvissenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Zeg Tong, die fictieve hond van je zal wel moe worden van al die downtime, dat is hij niet gewend. Of heb je nog andere fictieve hobby's naast je hond?
Jorn is nooit grappigquote:Op woensdag 25 november 2009 12:34 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Zeg Tong, die fictieve hond van je zal wel moe worden van al die downtime, dat is hij niet gewend. Of heb je nog andere fictieve hobby's naast je hond?
En ik ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |