Ja of jij kan niet rekenenquote:Op maandag 16 november 2009 04:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Volgens mij is Tong er nu voorbij!
#1 tong80 372448
#2 yvonne 186426
372448 / 2 = 186224
Zoethout ?quote:Op zondag 15 november 2009 21:55 schreef shadowflash het volgende:
Ik dacht dat Tong80 tot kerst op een houtje mocht bijten van Yvonne ? -_-
Kijk hier heb ik wat aan. Dat stimuleert.quote:
Als je écht beroemd wilt worden fake je nu je dood.quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan. Dat stimuleert.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan. Dat stimuleert.
Zijn daar voorbeelden van ?quote:Op maandag 16 november 2009 11:45 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Als je écht beroemd wilt worden fake je nu je dood.
Om dan over 2 jaar terug te komen!!
Ik moet wel de kwaliteit in de gaten houden marcb.quote:
Maar dat zit er niet inquote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog iets meer dan 300, als yvonne niet meer zou posten
Niet echt.quote:
Mooi nummer van de Stone Roses.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef ShiroYasha het volgende:
Je moet het met me eens zijn dat een 'resurrection' je beroemder dan ooit zal maken.
Niet mooi dat je mijn post verder negeertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet posten tot ie bijna is ingehaald, en dan er weer tegenaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar stel je voor dat Elvis in 1979 een nieuwe single uitbracht zou hebben..
Of dat Michael Jackson zelf in 2011 een vervolg op 'This is it' aankondigt..
Je moet het met me eens zijn dat een 'resurrection' je beroemder dan ooit zal maken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:10 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet mooi dat je mijn post verder negeertBij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Is iets minder drastisch dan je eigen dood faken, maar werkt ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon niet posten tot ie bijna is ingehaald, en dan er weer tegenaan
Ik bedoelde i.c.m.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:24 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Is iets minder drastisch dan je eigen dood faken, maar werkt ook wel
Ben ik ook wel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |