Dan heb je zelfs nog de kans dat het dezelfde isquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:27 schreef Butcherlars het volgende:
jat gewoon een andere fiets terug bespaart geld of koop 1 van een junk voor 10 euro
Haha, kakbuurt zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef intraxz het volgende:
Mijn fiets heeft 3 weken zonder slot midden op de oprit gestaan terwijl er niemand thuis was.Daat kwam ik pas achter toen ik terug kwam van vakantie.
Neuh hoor dit kan je overal doen .quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef intraxz het volgende:
Mijn fiets heeft 3 weken zonder slot midden op de oprit gestaan terwijl er niemand thuis was.Daat kwam ik pas achter toen ik terug kwam van vakantie.
Oh, hahahahaha. Je doet net alsof je de dief van de fiets bent om TS in de maling te nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij rijdt erg lekker TS
Als het dit weer blijft zo weer ff de buurt verkennen
of hij probeert "stoer" te doen dat hij een fiets durft te jattenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, hahahahaha. Je doet net alsof je de dief van de fiets bent om TS in de maling te nemen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Susteren het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
quote:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar is je fiets? En ben je al gecompenseerd?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
of hij probeert "stoer" te doen dat hij een fiets durft te jatten
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, hahahahaha. Je doet net alsof je de dief van de fiets bent om TS in de maling te nemen.
morgen komt een verzekeringsagent. En we hebben vlijmscherpe spijkers op de schutting getimmertquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar waar is je fiets? En ben je al gecompenseerd?
Gehamert? Noem je zoiets niet getimmerd? Sorry hoor, ik vind dat zo'n dom woord: hamerenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
morgen komt een verzekeringsagent. En we hebben vlijmscherpe spijkers op de schutting gehamert
sorryquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gehamert? Noem je zoiets niet getimmerd? Sorry hoor, ik vind dat zo'n dom woord: hameren![]()
![]()
Je zegt toch ook niet: Ik schroevendraaier er even een schroef in?
Ja je hoeft geen sorry te zeggenquote:
ik dacht al: het klinkt niet echt goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja je hoeft geen sorry te zeggenJe bent lang niet de enige die 'hameren' zegt
quote:
Neem het TS nou niet kwalijk dat hij uit Limburg komt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gehamert? Noem je zoiets niet getimmerd? Sorry hoor, ik vind dat zo'n dom woord: hameren![]()
![]()
Je zegt toch ook niet: Ik schroevendraaier er even een schroef in?
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en schoolquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Kut voor je TS. Maar waar heb je een fiets voor nodig? Fokkers komen niet buiten
Reddingszwemmen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en school
Voetbalquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en school
Waarom is voetbal nou gay?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voetbal [ afbeelding ]
Reddingszwemmen [ afbeelding ]
School [ afbeelding ]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is voetbal nou gay?![]()
Je komt trouwens wel erg vaak met dat handje aanzetten
Het is ook wel moeilijk te missen 2 posts na elkaarquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bent
zittend plassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bent
Niemand zegt er iets over, behalve jijquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk te missen 2 posts na elkaar
Mijn kledingkast staat altijd wagenwijd openquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand zegt er iets over, behalve jij
Zie ik daar een kastje op een kiertje gaan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus jij bent inderdaad van het zittend plassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Mijn kledingkast staat altijd wagenwijd open
banaan in je oorquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand zegt er iets over, behalve jij
n00bquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo hee, ben jij even een origineel homo'tje [ afbeelding ]
Sprak de 'man' die hier pas 3 maanden post, die z'n fiets laat stelen, die in Limburg woont en aan reddingszwemmen doet en die één van de oudste opmerkingen van Fok! uitgevonden denkt te hebbenquote:
Dat ook nog eensquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Verneuk anders ff je eigen topic TS
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Verneuk anders ff je eigen topic TS
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die hier pas 3 maanden post, die z'n fiets laat stelen, die in Limburg woont en aan reddingszwemmen doet en die één van de oudste opmerkingen van Fok! uitgevonden denkt te hebben [ afbeelding ]
quote:
erf erf erf .............quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nou TS, drie gay-pinguïns voor je topic:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het volgende wat jij doet is sterf?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die hier pas 3 maanden post, die z'n fiets laat stelen, die in Limburg woont en aan reddingszwemmen doet en die één van de oudste opmerkingen van Fok! uitgevonden denkt te hebben [ afbeelding ]
Dudequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
He dude, wat is eigenlijk jouw probleem? Je komt op pagina 4 dit topic binnen met die gaysmiley van je, die je maar al te leuk lijkt te vinden want je strooit er te pas en te onpas mee, je noemt anderen gay of homo. Wat is het, denk je dat je leuk bent? Ben je in een innerlijke strijd met je eigen 'ik' bezig? Want je hebt overduidelijk issues, dat valt mij niet alleen op.
Maar bovenal, doe mij een lol, en tief eens een end op met die gare smiley van je? Leuk is die verre van.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dude![]()
Omdat iedereen er zo op reageert kan ik alleen maar concluderen dat jullie allemaal nog met jullie eigen voorkeuren bezig zijn. Vindt ik prima, maar ga dan even lekker in SEX of R&P posten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dude![]()
Omdat iedereen er zo op reageert kan ik alleen maar concluderen dat jullie allemaal nog met jullie eigen voorkeuren bezig zijn. Vindt ik prima, maar ga dan even lekker in SEX of R&P posten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt erop dat jij je voorkeur in ieder geval al hebt bepaald![]()
Lutser
Vanwege een typfout heb ik mijn voorkeur bepaald? Hoe oud ben je, 12?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt erop dat jij je voorkeur in ieder geval al hebt bepaald![]()
Lutser
Nee lamlulquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vanwege een typfout heb ik mijn voorkeur bepaald? Hoe oud ben je, 12?
Nog zo iemand, die zijn eigen voorkeur op mij probeert te projecteren. Hou daar eens mee op, luizebolquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee lamlul![]()
Ik heb het over die idiote smiley van je, lijkt er daardoor wel op of je voorkeur al bepaald is.
Niks mis mee, maar ga dan anderen niet voor homo uitmaken.
Het is trouwens een grammaticafout
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee lamlul![]()
Ik heb het over die idiote smiley van je, lijkt er daardoor wel op of je voorkeur al bepaald is.
Niks mis mee, maar ga dan anderen niet voor homo uitmaken.
Het is trouwens een grammaticafout
hoor wie het zegtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog zo iemand, die zijn eigen voorkeur op mij probeert te projecteren. Hou daar eens mee op, luizebol
Ik projecteer niet mijn eigen voorkeur op iemand anders. Dat jullie je allemaal aangesproken voelen is prima, maar ga dan niet mij beschuldigen van je eigen voorkeur en frustratie.quote:
Het speelt wel bij je he? Wat het antwoord daar ook op is, ga gewoon weg met die niet leuke reacties van je. Het is storend.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ik projecteer niet mijn eigen voorkeur op iemand anders. Dat jullie je allemaal aangesproken voelen is prima, maar ga dan niet mij beschuldigen van je eigen voorkeur en frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |