quote:
Neem het TS nou niet kwalijk dat hij uit Limburg komt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gehamert? Noem je zoiets niet getimmerd? Sorry hoor, ik vind dat zo'n dom woord: hameren![]()
![]()
Je zegt toch ook niet: Ik schroevendraaier er even een schroef in?
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en schoolquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Kut voor je TS. Maar waar heb je een fiets voor nodig? Fokkers komen niet buiten
Reddingszwemmen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en school
Voetbalquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik wel: 3x per week voetbal, 2 x per week reddingszwemmen en school
Waarom is voetbal nou gay?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voetbal [ afbeelding ]
Reddingszwemmen [ afbeelding ]
School [ afbeelding ]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is voetbal nou gay?![]()
Je komt trouwens wel erg vaak met dat handje aanzetten
Het is ook wel moeilijk te missen 2 posts na elkaarquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bent
zittend plassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij dat ziet zegt mij alleen maar dat jij van het zittend plassen bent
Niemand zegt er iets over, behalve jijquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk te missen 2 posts na elkaar
Mijn kledingkast staat altijd wagenwijd openquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand zegt er iets over, behalve jij
Zie ik daar een kastje op een kiertje gaan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus jij bent inderdaad van het zittend plassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Mijn kledingkast staat altijd wagenwijd open
banaan in je oorquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand zegt er iets over, behalve jij
n00bquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo hee, ben jij even een origineel homo'tje [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |