really??quote:
beiden, en nee ik hoef geen aandachtquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
really??Of meer zo van: ik kom hier niet uit.... Want dat gevoel ken ik wel...
dan moet je hier ook niet posten als je geen aandacht wilquote:
anders?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan moet je hier ook niet posten als je geen aandacht wil(of bedoelde je iets anders
)
Me too.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Of meer zo van: ik kom hier niet uit.... Want dat gevoel ken ik wel...
Mexicaanse Griep!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef Natalie het volgende:
Ziek.
Gisteren ook al slap
Nu even een poging om rechtop te zitten, maar het enige wat ik er van krijg is warm en meer hoofdpijn.
Geen misselijkheid, buikpijn, last van m'n darmen, verkouden of keelpijn. Dus ik betwijfel het.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Apotheose het volgende:
wanhopig en intens ongelukkig.... Weet niet meer wat ik moet doen of laten... Sta finaal tegen de muur.... Machteloos..
Whenever there is doubt, there is no doubt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit ergens over te twijfelen of ik het moet doen of niet.
men zegt ook: bij twijfel: niet doen.... Maar het ligt ook aan de situatie waar de twijfel in voort komt natuurlijk. Ach, niet naar mij luisteren. Ik ben zo arationeel als de pestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
I KNOOOOOOOOOOW!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef 2h2h het volgende:
waarom moet liefde zo moeilijk zijn.waarom is geluk mij niet gegund?
If in doubt, C4.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
eh... ooit gedacht aan een vervolgopleiding?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:23 schreef fullmetal het volgende:
[..]
If in doubt, C4.
Voel me echt klote, haat vakantie + Werkloos. Ik denk dat ik maar in 5 vwo blijf zitten, want om eerlijk te zijn, vind ik school best leuk. Als ik in 6 vwo blijf zitten, moet ik van school af
quote:
Paddoquote:
Maar als ik het niet doe komt iemand anders ermee weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
men zegt ook: bij twijfel: niet doen.... Maar het ligt ook aan de situatie waar de twijfel in voort komt natuurlijk. Ach, niet naar mij luisteren. Ik ben zo arationeel als de pest![]()
kakquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:01 schreef Estii het volgende:
kakbussen
kakwerk
veel te vroeg voor mij, 6 uur op
Die tijd bij je post, is dat omdat je mobiel gepost hebt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
goed!
aawww Hounietje...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Houniet het volgende:
Mooi dat moeders zo kunnen genieten.
voel me zwaar k....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef heavenstar het volgende:
erg emotioneel (Vanavond) [/b] nadat ik even naar mijn slapende zoon heb gekeken [b] (die in een opname centrum ligt en niet bj me is,maar waar ik vanavond ben geweest ) .......13 bijna...wordt veel te snel groot...
Ik ook!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
Zo van GODVER GODVER GODVER IK WIL NAAR LOWLANDS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
sterkte....ik weet wat je door maakt....quote:
dan weet je ook wat zo simpel berichtje als herboven nu kan veroorzaken (en maar blijven slkken,vooral sterk bljven maar ondertussen) .................quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef heavenstar het volgende:
[..]
sterkte....ik weet wat je door maakt....
weet ik zeker wel....sorry dat het je zo raakt.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:16 schreef candygirl het volgende:
[..]
dan weet je ook wat zo simpel berichtje als herboven nu kan veroorzaken (en maar blijven slkken,vooral sterk bljven maar ondertussen) .................
je bent liefquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef heavenstar het volgende:
[..]
weet ik zeker wel....sorry dat het je zo raakt.....
Ik wil ook wel een berg van die dingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Apotheose het volgende:
slecht. hoe moet ik hier in godsnaam uitkomen??? Is er een pilletje dat gevoelens uitschakelt en gedachtes ook?? GIMME!!!
ik heb er veel minder last van door mijn medicijnen maar goed mijn gedachten waren echt erg en dan had ik er niet meer geweest nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Apotheose het volgende:
slecht. hoe moet ik hier in godsnaam uitkomen??? Is er een pilletje dat gevoelens uitschakelt en gedachtes ook?? GIMME!!!
mee tooquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een berg van die dingen.
ja he? onbegrijpelijk hoe een mens zichzelf kapot kan denken. Finaal KAPOT!!! Wou dat ik een typisch voorbeeld was van het vooroordeel wat mensen hebben over Friezen: nuchter. Ja, was ik maar een nuchtere fries!! Damn.. graag zelfsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef 2h2h het volgende:
[..]
ik heb er veel minder last van door mijn medicijnen maar goed mijn gedachten waren echt erg en dan had ik er niet meer geweest nu.
dat en ziekjes, verkouden,hoesten enz en neeee geen mexiaanse griep..... hoop ikquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef kuchan het volgende:
Beetje slecht, vanacht 2e vergifiging in 3 maanden opgelopen, dus vandaag was en is echt brak.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:03 schreef saaw het volgende:
Net terug van 3 dagen ongeplanned in het ziekenhuis liggen. Ik dacht al twee weken dat ik een beetje maagpijn had maar nu blijkt mn darmwand ontstoken door [waarschijnlijk] de ziekte van Crohn.
Kloterige hoerenzooi, ik leefde toch in de veronderstelling dat 1 chronische aandoening p.p ruim voldoende was.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef heavenstar het volgende:
al een week hoofdpijn....moe...duizelig...pppfff word er helemaal gestoord van.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef candygirl het volgende:
eigenlijk zou ik vandaag gaan trouwen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
voel me erg raar nu
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef candygirl het volgende:
eigenlijk zou ik vandaag gaan trouwen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
voel me erg raar nu
De waarheid bestaat niet. Misschien is jouw waarheid even hard. Maar er zijn meer waarheden, meer kanten van de zaak en er is meer dan dat ene.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, de waarheid is hard geloof ik.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
De waarheid bestaat niet. Misschien is jouw waarheid even hard. Maar er zijn meer waarheden, meer kanten van de zaak en er is meer dan dat ene.
Daar was mijn broertje ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:08 schreef Miam het volgende:
Jaa prima, vanochtend thuisgekomen van een weekje vakantie vieren op Terschelling.
Ik ben zoooo bruin, de hele week strandweer gehad!
Moet je wat hulp?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in staat m'n laptop uit het raam te gooien.Zit je gvd de hele dag binnen met zulk mooi weer om dat klote ding werkend te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |