Volgens mij switchten ze veel van divisies, dus ik denk dat dat hem niet word.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fides het volgende:
Langste periode achtereen in de Tweede Bundesliga lijkt me wel wat voor zo'n nietszeggende club.
Meer, in 1960 was de wedstrijd. Vermeldt voor de lol ook even de teams als het kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
1-8 Graafschaf - Ajax
Volgens mij scoorde VD Sar ook die wedstrijd
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fides het volgende:
Langste periode achtereen in de Tweede Bundesliga lijkt me wel wat voor zo'n nietszeggende club.
Klopt ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef fanneke het volgende:
Ze zijn de laatste 10 jaar 7 keer 5e geworden.
't Is trouwens Greuther Fürth
Tong?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
Wat is de grootste uitzege in de Eredivisie ooit?
Abe Lenstra?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:25 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bekendste speler van SC Enschede ?
Meeste Eredivisiegoals door een buitenlander?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef tong80 het volgende:
Welk record heeft de FC Twente speler Halvar Thoresen ?
Helamaal goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meeste Eredivisiegoals door een buitenlander?
Dat was volgens mij de 1-5quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
In het seizoen 06/07 ging Ajax op bezoek bij PSV. Wat was de uitslag en wat was zo bijzonder aan het laatste doelpunt?
1-5 Braamhaar juicht mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
In het seizoen 06/07 ging Ajax op bezoek bij PSV. Wat was de uitslag en wat was zo bijzonder aan het laatste doelpunt?
Net zoals de 6-2quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:46 schreef behangplakker het volgende:
Zo moeilijk was de vraag dan niet, maar ik zie meteen dat bij Ajax en PSV supporters het vers in het geheugen ligt
Luis Suarezquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:28 schreef behangplakker het volgende:
Noem 5 spelers die zowel voor Ajax als FC Groningen uitkwamen
Goed. Bij welke club werd hij topscorer van de Premier League?quote:
MvB?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:41 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander scoorde ooit 9 doelpunten in één wedstrijd op het hoogste niveau ?
Tuurlijk toen Alves er 7 maakte belden ze hem op.quote:
En Michael Reiziger (deed dat al stiekem vanaf zijn periode bij Ajax)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:32 schreef tong80 het volgende:
Plus Wim Kieft, Peter van Vossen, Johan Cruijff en Wim van Hanegem.
Insiders infoquote:
In z'n PSV-tijd rookte hij gewone Marlboro'squote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Insiders info
Hij rookt Marlboro Lights![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef Radegast het volgende:
Was Goethals ook geen kettingroker?
Milotinovics ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:43 schreef Radegast het volgende:
Hoe heet de trainer van Mexico die tijdens het WK in 2006 gewoon zat te roken tijdens de wedstrijd terwijl dat uitdrukkelijk verboden was?
Hint: reservekeeper Argentinie in 1978.
ricardo lavolpe was dat toch? of hoe je zijn naam maar mag schrijven...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:43 schreef Radegast het volgende:
Hoe heet de trainer van Mexico die tijdens het WK in 2006 gewoon zat te roken tijdens de wedstrijd terwijl dat uitdrukkelijk verboden was?
Hint: reservekeeper Argentinie in 1978.
Correctemundo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:48 schreef damsco het volgende:
[..]
ricardo lavolpe was dat toch? of hoe je zijn naam maar mag schrijven...
Zal saai zijn geweest na een paar honderd salto'squote:
Denk niet dat ze er bij Real mee zaten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zal saai zijn geweest na een paar honderd salto's
Ik heb het onthouden omdat het een nét niet aantal was, hoorde hem zelf een keer op een quiz bij mijn voetbalclubquote:
Uit 200 wedstrijden inderdaad. Had eigenlijk gedacht dat wat oudere Fok!kers hem wel wistenquote:
Pure gok hoor. Maar omdat je het over een bepaald getal had lag deze voor de handquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Uit 200 wedstrijden inderdaad. Had eigenlijk gedacht dat wat oudere Fok!kers hem wel wisten
6 Keer ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
Hoevaak werd Hugo Sanchez pichichi in Spanje dan
Volgens mij was het een overslag, Tong.quote:
Miereneuken is tegenwoordig met een n in het middenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Volgens mij was het een overslag, Tong.
Een salto is zonder handen en een overslag is met eerst je handen op de grond
Ik dacht dat het gewoon een salto wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Volgens mij was het een overslag, Tong.
Een salto is zonder handen en een overslag is met eerst je handen op de grond
Edgar Davids ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:09 schreef Fides het volgende:
Welke Ajacied droeg in 1995 tijdens de legendarische 0-2 overwinning van Ajax op Real Madrid in het Bernabeu rugnummer 4?
Dortmund - Ajax Davids als briljante laatste man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Davids speelde die wedstrijd als centrale verdediger wat heel goed uitpakte. Dus volgens mij zou het Davids moeten zijn.
Die deed helemaal niet mee toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ik denk eigenlijk Frank Rijkaard
Het was het jaar na de CL winst, toen was Rijkaard al gestopt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die deed helemaal niet mee toch?
Ik denk ook Davids, en anders Musampa.
Dat zal het Madrileense publiek lerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
Musampa speelde imo met drie, als voorstopper. Hij stak nog zijn tong uit naar het racistische Madrid-publiek
Gil e Gil het jaar daarna kwam helemaal aan zijn trekken met de zwartjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zal het Madrileense publiek leren
Ok. Maar Musampa speelde toch op het middenveld die wedstrijd ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef Fides het volgende:
Kiki Musampa droeg 4. Davids speelde met 8. 3 werd 'gewoon' gedragen door Blind.
Nee, stond centraal achterin. Arno Splinter zat zelfs bij de selectie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok. Maar Musampa speelde toch op het middenveld die wedstrijd ?
Dacht dat (zeker toen) de nummers plaatsgebonden waren.
Dan zal ik wel aan een vorm van dementie lijden maar ik weet bijna wel zeker dat Davids centraal achterin stond en Musampa linkshalf. Maar goed, laten we er niet over bakelleien. Het zal wel zo zijn dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, stond centraal achterin. Arno Splinter zat zelfs bij de selectie.
Nico Scheepmaker de beste voetbaljournalist ooit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:29 schreef Radegast het volgende:
Nico Scheepmaker schreef in één van z'n boeken over de hattrick (1), de zuivere hattrick (2) en de loepzuivere hattrick (3).
Wat zijn de verschillen tussen die drie?
Eerste is goed, een zuivere hattrick is drie goals in een wedstrijd zonder andere doelpuntenmakers tussendoor. En een loepzuivere is drie goals op rij in één helft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:31 schreef dndiek het volgende:
3 goals in een wedstrijd
3 goals in een helft
3 goals in een helft zonder een andere doelpuntenmaker tussendoor of zo.
Had te snel gelezen en dacht CL finale 95.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die deed helemaal niet mee toch?
Garcia, Peersman, Overmarsquote:1) Noem drie voetballers die vorig seizoen in de Jupiler League speelden en international zijn / zijn geweest voor hun land.
8quote:2) Met welk nummer keepte Jan Jongbloed op het WK van 1974?
Alex Pastoorquote:3) Wie is dit seizoen trainer van Excelsior?
Marc Overmars (?)quote:4) Voor welke Nederlandse voetballer is de hoogste transfersom ooit betaald?
Parmaquote:5) Welke club, die in de jaren negentig Europacups won, is na een promotie dit seizoen weer terug in de Italiaanse Serie A?
Ierland, USSR en Engelandquote:7) Welke drie landen zaten bij Nederland in de poule tijdens het gewonnen EK van 1988?
Southamptonquote:10) Welke Engelse club heeft als bijnaam “The Saints”?
Kazuyoshi Miuroquote:11) Wie maakte de eerste goal ooit in de Japanse J-League?
Onyewuquote:12) Hoe heet de Amerikaanse verdediger die deze zomer in de belangstelling stond van Ajax, maar onlangs naar AC Milan ging?
Van Aerlequote:13) Welke ex-international betaalde volgens cabaretier Theo Maassen zelfs contributie in zijn jaren bij PSV?
El Ghaddafiquote:14) Perugia haalde ooit een stunt uit door de voetballende zoon van een Afrikaans regeringsleider / dictator te contracteren. Wie?
Sampdoriaquote:15) Welke Italiaanse club maakte begin jaren negentig furore met het spitsenkoppel Gianluca Vialli – Roberto Mancini?
Jan van Grinsvenquote:16) Wie was “De Sliert van de Vliert”?
Ernst Happelquote:17) Van wie is de gevleugelde uitspraak “Kein geloel, fußball spielen” ?
Maceo Rigters (?)quote:19) Wie was topscorer van het EK onder 21 in 2007, dat door Nederland werd gewonnen?
Archilquote:21) Hoe heet de tweelingbroer van Shota Arveladze?
Fabian Wilnisquote:24) Welke Nederlandse verdediger speelde tien jaar voor Ipswich Town en kreeg onlangs van die club een zogenaamde “testimonial” aangeboden, een jubileumduel dus?
Jonglerenquote:26) Welke gewaagde actie deed Gerrie Mühren ooit namens Ajax in een Europacup-duel bij Real Madrid?
Dzeko en Grafitequote:27) Hoe heet het veelscorende spitsenduo van de verrassende Duitse kampioen VfL Wolfsburg?
FC Wageningenquote:28) In 1977 ging PSV in de KNVB-beker op eigen veld keihard onderuit tegen een club uit de eerste divisie, die nu niet meer bestaat. PSV werd dat jaar nota bene kampioen en won de UEFA Cup. Welke ploeg kwam met liefst 1-6 winnen bij PSV?
Babelquote:29) Wie is de laatste speler die scoorde tijdens zijn debuut in het Nederlands elftal?
Joegoslaviequote:30) Denemarken werd in 1992 Europees kampioen, nadat ze van het strand werden gehaald om een door de UEFA van deelname uitgesloten land te vervangen. Welk land?
CSKA Moskouquote:31) Shakhtar Donetsk won dit jaar de UEFA Cup, om aan te geven dat het voetbal in de voormalige Sovjetunie in de lift zit. Zenit Sint-Petersburg ging hen voor, net als een club die in 2005 de UEFA Cup won. Welke Russische club was dat?
Christian Vieriquote:32) Welke Italiaanse spits wordt / werd ook wel “Bobo” genoemd?
Eto'oquote:34) Welke spits uit Kameroen, die al twee keer de Champions League won, brak door bij Real Mallorca?
Fernando Torresquote:35) Welke spits heeft de bijnaam “El Niño”?
Freiburgquote:36) Feyenoord won in 2002 de UEFA Cup door Borussia Dortmund te verslaan in de finale. Welke andere Duitse tegenstander hadden zij eerder in het toernooi verslagen?
Vitessequote:37) Marcel van Roosmalen schreef voor Hard Gras de boeken Je hebt het niet van mij en Het jaar van de adelaar. Over welke club, die hij een seizoen lang volgde, gaan deze boeken?
Effe snel kom ik op Pattinama (Jordao en Ton). Effe verder denken nog.quote:38) Noem vijf voetballers die dit seizoen in de Eredivisie of Jupiler League spelen, waarvan de vader ook prof is geweest. Let op: vijf verschillende vaders!
Gozubuyukquote:39) Welke profscheidsrechter is van Turkse origine en floot in 2006 de bekerfinale EVV – ASWH?
Ronald Reaganquote:40) Naar wie is Cristiano Ronaldo vernoemd?
167.quote:Benaderingsvraag: Hoeveel doelpunten heeft Henk Vos in zijn 25-jarige profloopbaan gemaakt?
Met Pattinama (Jordao en Ton) en Purrel Fränkel en zijn vader is dat 5. (er staat niet dat de vader in NL moest spelen)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik me niet vergis was Hennie Meijer de eerste doelpuntenmaker in de J-League. Vaders en zoons: Daley en Danny Blind, Gregoor en Jan van Dijk, Donny en Edwin Gorter.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
Ik zie al een hoop goede antwoorden. Zal straks wel ff de lijst met antwoorden die ik had plaatsen, dat werkt beter dan apart nakijken.
Luwamo Garcia had ik bij 1 overigens niet Omnifacer. Angola?
Daley Blind heeft z'n achternaam van zijn vaderquote:
Wie was in de basis de enige speler zonder een Ajax verleden ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef behangplakker het volgende:
Nederland moest een beslissingswedstrijd spelen tegen Ierland, wie scoorde beide doelpunten aan Nederlandse zijde?
Helder heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld volgens mij...maar wat dacht je van Johan de Kock ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was in de basis de enige speler zonder een Ajax verleden ?
Dick van Dijk en Arie Haan (via een Grieks been)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef tong80 het volgende:
Wie maakte de doelpunten voor Ajax in de EC-1 finale van 1971 ?
Oh dan is het van Dijk en....uuuuhhhhhh........shitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:07 schreef tong80 het volgende:
Nee die maakte ze beiden een jaar later
volgens mij zelfs aanvoerder...maar weet dat niet zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef tong80 het volgende:
De Kock herinnerde ik me niet meer. Sorry.
Juistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dick van Dijk en Arie Haan (via een Grieks been)
En Helder heeft idd een verleden bij de Ajax-jeugd.
hahaha onze "aartsvijand" RCH ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:14 schreef tong80 het volgende:
Van welke club kwam Neeskens naar Ajax ?
heb het ff opgezocht....Blind was aanvoerder en de Kock invaller....er was dus geen enkele niet-(ex)-ajaciedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij zelfs aanvoerder...maar weet dat niet zeker
En gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:15 schreef Beschouw het volgende:
RCH
Denk je nog aan [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #27 ?
Gelijk maar grof ingezet voor een overwinning van NAC tegen PSVquote:
deze vraag staat nog, heren !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef Bjoro het volgende:
Noem nog een oud-international die direct na RCH het betaalde voetbal in ging
Was bij die wedstrijd en kreeg ook van diverse Ieren te horen dat "It wasn't Holland that was playing, it was fucking Ajax !"quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was bij die wedstrijd en kreeg ook van diverse Ieren te horen dat "It wasn't Holland that was playing, it was fucking Ajax !"
Kick Smit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef Bjoro het volgende:
Noem nog een oud-international die direct na RCH het betaalde voetbal in ging
Vraag had dan ook moeten zijn wie de enige was die nooit in Ajax 1 speelde...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb het ff opgezocht....Blind was aanvoerder en de Kock invaller....er was dus geen enkele niet-(ex)-ajacied
Oh jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vraag had dan ook moeten zijn wie de enige was die nooit in Ajax 1 speelde...
nee veeeeeeeeel recenterquote:
ook die niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef Beschouw het volgende:
Numan?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Barry van Galen?
1 daarvan was 96'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef behangplakker het volgende:
In '98 boekte Ajax 29 competitieoverwinningen, 2 maal hadden ze meer dan 29 overwinningen. Welke seizoenen zijn dat?
Een ander jaar in de jaren 60 herinner ik me. 66 dit is mijn laatste gokquote:
Negatiefquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ander jaar in de jaren 60 herinner ik me. 66 dit is mijn laatste gok
1971/72 en seizoen 1972/1973quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef behangplakker het volgende:
In '98 boekte Ajax 29 competitieoverwinningen, 2 maal hadden ze meer dan 29 overwinningen. Welke seizoenen zijn dat?
7 gelijk en 0 verloren als ik me het goed herinner, in ieder geval niet 30 gewonnenquote:
71/72 is goed. Andere was al geraden.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:23 schreef belanov het volgende:
Freek de Jonge, die de boel ook nog aardig had opgehitst als ik het goed heb
Van Inter Milaanquote:
Ik dacht dat ie er vier stopte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef behangplakker het volgende:
Helmuth Duckadam toch? Hij hield alle penalty's van Barca dacht ik
Ik bedoelde ook alle genomen penalsquote:
Ja, dacht: Makkelijk te raden aangezien hij kort geleden nog trainer was, en redelijk bekend was.quote:
Ze mogen wel moeilijker hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dacht: Makkelijk te raden aangezien hij kort geleden nog trainer was, en redelijk bekend was.
Oke. Hoeveel verschillende Engelse trainers heeft Ajax gehad?quote:
Zit in de buurt, net een grote 300 minderquote:
1)Jack Reynolds Engeland 1915 1925quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
9. (Volgens mij was er 14x een Engels trainer) waarvan 9 verschillende.
voor de ene de 1e en de andere de laatste wedstrijd ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
Wat is het verband tussen het debuut van Emanuelson in Ajax 1 (Ajax - Auxerre) en het ontslag van Ronald Koeman bij Ajax?
Had ik ook het getal 14 goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1)Jack Reynolds Engeland 1915 1925
2)Harold Rose Engeland 1925 1926
3)Stanley Castle Engeland 29-12-1926 1928
Jack Reynolds Engeland 1928 24-06-1940
Jack Reynolds Engeland november 1945 1947
4)Robert Smith Engeland 11-10-1947 1948
5)Walter Crook Engeland 1948 1950
Jack Reynolds Engeland 1950 1950 Ad-interim
6)Robert Thomson Engeland november 1950 1953
Walter Crook Engeland 1953 1954
7)Vic Buckingham Engeland 1959 1961
8)Keith Spurgeon Engeland 1961 1962
9)Jack Rowley Engeland 1963 1964
Vic Buckingham Engeland 1964 21-01-1965
Dat klopt ook, maar het gaat verder dan dat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor de ene de 1e en de andere de laatste wedstrijd ?
Emanuelson kwam het veld in bij een corner tegen. Terwijl hij nog naar het strafschopgebied liep kwam Ajax een man te kort, Auxerre nam snel de corner en het werd 1-3. Nog voor de volgende wedstrijd nam Ronald ontslag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef methodmich het volgende:
Bedoel je soms die wissel bij een corner?
Correct. Van Ajax naar PSV dat nooit doorging, maar er werd wel geld overgemaakt naar PSV.quote:
Auxerre - Ajax ipv Ajax - Auxerre.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
9. (Volgens mij was er 14x een Engels trainer) waarvan 9 verschillende.
Wat is het verband tussen het debuut van Emanuelson in Ajax 1 (Ajax - Auxerre) en het ontslag van Ronald Koeman bij Ajax?
AC Milan, bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
Bij welke Italiaanse club speelde Harvey Essaijas één wedstrijd ?
Juisatquote:
Ploegsma?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Wie was de voorzitter van PSV voor Harry van Raaij ?
Ik wilde al de hint Fred Rutten gevenquote:
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wikipedia meldt overigens dat ene Maeyer voorzitter was voor Van Raaij.
Hedwiges Maduroquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Auxerre - Ajax ipv Ajax - Auxerre.
Welke andere speler maakte die wedstrijd z'n debuut voor Ajax?
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.quote:
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik geef de voorkeur aan Rene ipv Barca.
Je hebt en geweldig nieuwtje gemistquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef Beschouw het volgende:
Revelation Time is goed.
[..]
Snap ik niet.
Ik zag in de eerste helft dat het een boeiende wedstrijd was met veel doelpunten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef Beschouw het volgende:
Revelation Time is goed.
[..]
Snap ik niet.
Goed Bossiequote:
Fernando Ricksen en Sonnie silooij ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Bjoro het volgende:
Nog 2 vernoemingen...... 1 naar een liedje van ABBA en 1 naar een bokser, wie ?
die eerste bedoelde ik, die 2e eigenlijk niet (bedoel een speler die vandaag de dag nog actief is...althans als bankzitter)quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fernando Ricksen en Sonnie silooij ?
Hollyfieldquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee de enige die ik me kan bedenken is Bruno Silva.
Frank Bruno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |