Wie was in de basis de enige speler zonder een Ajax verleden ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef behangplakker het volgende:
Nederland moest een beslissingswedstrijd spelen tegen Ierland, wie scoorde beide doelpunten aan Nederlandse zijde?
Helder heeft in de jeugd bij Ajax gespeeld volgens mij...maar wat dacht je van Johan de Kock ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was in de basis de enige speler zonder een Ajax verleden ?
Dick van Dijk en Arie Haan (via een Grieks been)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef tong80 het volgende:
Wie maakte de doelpunten voor Ajax in de EC-1 finale van 1971 ?
Oh dan is het van Dijk en....uuuuhhhhhh........shitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:07 schreef tong80 het volgende:
Nee die maakte ze beiden een jaar later
volgens mij zelfs aanvoerder...maar weet dat niet zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef tong80 het volgende:
De Kock herinnerde ik me niet meer. Sorry.
Juistquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dick van Dijk en Arie Haan (via een Grieks been)
En Helder heeft idd een verleden bij de Ajax-jeugd.
hahaha onze "aartsvijand" RCH ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:14 schreef tong80 het volgende:
Van welke club kwam Neeskens naar Ajax ?
heb het ff opgezocht....Blind was aanvoerder en de Kock invaller....er was dus geen enkele niet-(ex)-ajaciedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij zelfs aanvoerder...maar weet dat niet zeker
En gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:15 schreef Beschouw het volgende:
RCH
Denk je nog aan [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #27 ?
Gelijk maar grof ingezet voor een overwinning van NAC tegen PSVquote:
deze vraag staat nog, heren !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef Bjoro het volgende:
Noem nog een oud-international die direct na RCH het betaalde voetbal in ging
Was bij die wedstrijd en kreeg ook van diverse Ieren te horen dat "It wasn't Holland that was playing, it was fucking Ajax !"quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was bij die wedstrijd en kreeg ook van diverse Ieren te horen dat "It wasn't Holland that was playing, it was fucking Ajax !"
Kick Smit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:17 schreef Bjoro het volgende:
Noem nog een oud-international die direct na RCH het betaalde voetbal in ging
Vraag had dan ook moeten zijn wie de enige was die nooit in Ajax 1 speelde...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb het ff opgezocht....Blind was aanvoerder en de Kock invaller....er was dus geen enkele niet-(ex)-ajacied
Oh jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vraag had dan ook moeten zijn wie de enige was die nooit in Ajax 1 speelde...
nee veeeeeeeeel recenterquote:
ook die niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef Beschouw het volgende:
Numan?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef methodmich het volgende:
Barry van Galen?
1 daarvan was 96'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef behangplakker het volgende:
In '98 boekte Ajax 29 competitieoverwinningen, 2 maal hadden ze meer dan 29 overwinningen. Welke seizoenen zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |