Correct. Van Ajax naar PSV dat nooit doorging, maar er werd wel geld overgemaakt naar PSV.quote:
Auxerre - Ajax ipv Ajax - Auxerre.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef behangplakker het volgende:
9. (Volgens mij was er 14x een Engels trainer) waarvan 9 verschillende.
Wat is het verband tussen het debuut van Emanuelson in Ajax 1 (Ajax - Auxerre) en het ontslag van Ronald Koeman bij Ajax?
AC Milan, bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
Bij welke Italiaanse club speelde Harvey Essaijas één wedstrijd ?
Juisatquote:
Ploegsma?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Wie was de voorzitter van PSV voor Harry van Raaij ?
Ik wilde al de hint Fred Rutten gevenquote:
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wikipedia meldt overigens dat ene Maeyer voorzitter was voor Van Raaij.
Hedwiges Maduroquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Auxerre - Ajax ipv Ajax - Auxerre.
Welke andere speler maakte die wedstrijd z'n debuut voor Ajax?
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.quote:
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |