Hedwiges Maduroquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Auxerre - Ajax ipv Ajax - Auxerre.
Welke andere speler maakte die wedstrijd z'n debuut voor Ajax?
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.quote:
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die zat er ook voor maar er zaten er nog een paar tussen. Ik heb het ook maar van Wikipedia en had nog nooit van die vent gehoord. Denk dat niemand dat uit zijn blote hoofd weet. Ik wat nog ff en zal het dan maar zeggen.
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik geef de voorkeur aan Rene ipv Barca.
Je hebt en geweldig nieuwtje gemistquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef Beschouw het volgende:
Revelation Time is goed.
[..]
Snap ik niet.
Ik zag in de eerste helft dat het een boeiende wedstrijd was met veel doelpunten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef Beschouw het volgende:
Revelation Time is goed.
[..]
Snap ik niet.
Goed Bossiequote:
Fernando Ricksen en Sonnie silooij ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Bjoro het volgende:
Nog 2 vernoemingen...... 1 naar een liedje van ABBA en 1 naar een bokser, wie ?
die eerste bedoelde ik, die 2e eigenlijk niet (bedoel een speler die vandaag de dag nog actief is...althans als bankzitter)quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fernando Ricksen en Sonnie silooij ?
Hollyfieldquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee de enige die ik me kan bedenken is Bruno Silva.
Frank Bruno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |