Maar in dat topic ging het om dagelijkse handelingen semi-intellectueel opschrijven. Dat kan ik echt nietquote:
Tot ziens!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb het wel gehad met die kutkloon van een TS. Doei
homoooooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hier was iksorry. Ik ging m'n ouders uitzwaaien, en toen ze weg waren moest ik een beetje huilen
![]()
!
*knuffel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hier was iksorry. Ik ging m'n ouders uitzwaaien, en toen ze weg waren moest ik een beetje huilen
![]()
!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb geen boobs.![]()
Gaan we meeten wanneer ik in Groningen ben?
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
merk, hoeveel procent puur ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
Beuh, 200gr pure chocolade ligt toch best zwaar op de maag.
Ongesteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:People equal shit,
Whatcha gonna do
People equal shit
Cuz' i'm not afraid of you
People equal shit
I'm everything you'll never be
People equal shit !
Users die hun wachtwoord en/of account verpatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
Om mijn coole blik te verbergen bij het maken van deze voorspelbare opmerkingquote:
War of elementsquote:
broekpaling is een schone deerne, die kan het wel hebben hoor adolescensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Om mijn coole blik te verbergen bij het maken van deze voorspelbare opmerking
Ah, in dat geval;quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
broekpaling is een schone deerne, die kan het wel hebben hoor adolescens![]()
Ongesteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, in dat geval;
[..]
Ongesteld? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vertrekt morgen de patat-trein ?
Duurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.
Een biertje is al 4 euro, ik ben benieuwd wat een patatje daar doet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.
Een biertje is al 4 euro, ik ben benieuwd wat een patatje daar doet.
Joah. Dat wordt dus zelf meenemen.quote:
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tering ey, 4 euro voor een pilsje ?! Dan hoop ik voor jou dat het van die vaasjes van een halve liter zijn, anders zou ik m'n eigen sixpacks meenemen
zijn dat de prijzen op szigetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tering ey, 4 euro voor een pilsje ?! Dan hoop ik voor jou dat het van die vaasjes van een halve liter zijn, anders zou ik m'n eigen sixpacks meenemen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
Nouja, de prijzen op het terrein maken veel goed, 0,6 liter voor 1,60.
Ik zie een soort heftruck voor me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Dat wordt dus zelf meenemen.
Precies.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn dat de prijzen op sziget![]()
of je loopt even een kilometer van het terein af en slaat / zuipt genoeg bier in / op
oh de trein only i see, vond het al raar![]()
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kbquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjah en zootycoon doet het niet op Vista
Kanker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
De treinreis wordt alleen wel steeds langer, eerst zouden we 11 uur aankomen, toen 12 uur en nu is de verwachte aankomsttijd 13 uur.
Een reis van 21 uur dus.
21 uur in een trein.![]()
mwah als je in de slaaptrein zit is het wel chill tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
De treinreis wordt alleen wel steeds langer, eerst zouden we 11 uur aankomen, toen 12 uur en nu is de verwachte aankomsttijd 13 uur.
Een reis van 21 uur dus.
dat is wel 200 euro hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker.Ga toch met het vliegtuig.
Precies, Dat wordt de hele tijd lam rondlopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdomme ey, dat is dan juist weer kei goedkoop !![]()
Buhhh en kheb net mijn laatste flesje op.... huil..
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een soort heftruck voor me.
We hebben een... :quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
Een reis van 21 uur dus.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.
Canvas verzorgt de catering op de trein. Je mag ook eigen consumpties meenemen. Wat betreft alcohol geldt een maximum van 5 biertjes per persoon. Indien de jongens van de organisatie menen dat er genoeg is gedronken en er overlast dreigt te ontstaan wordt de alcohol tot op de plaats van bestemming in beslag genomen. Nogmaals: Bij wangedrag kan je uit de trein worden verwijderd en de toegang tot het festival worden ontzegt. Houd het vooral leuk en gezellig, ook qua drankgebruik.
Blablabla...
5 atlasjes dus van 12 procent, en een fles drank opgerold in een slaapzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, Dat wordt de hele tijd lam rondlopen.
M'n opa zei dat hij mij een rustige week wenste.
[..]
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.
Canvas verzorgt de catering op de trein. Je mag ook eigen consumpties meenemen. Wat betreft alcohol geldt een maximum van 5 biertjes per persoon. Indien de jongens van de organisatie menen dat er genoeg is gedronken en er overlast dreigt te ontstaan wordt de alcohol tot op de plaats van bestemming in beslag genomen. Nogmaals: Bij wangedrag kan je uit de trein worden verwijderd en de toegang tot het festival worden ontzegt. Houd het vooral leuk en gezellig, ook qua drankgebruik.
Blablabla...
maar maar.. dat is 70 euro minder voor szigetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te betalen als een treinkaart 130euro is.
alsof jij weet of ze daar streng controleren of nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ze daar achterkomen.
Die spelen ook zootycoon?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kb
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kb
Ach ja, dit is vast gezelliger.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker.Ga toch met het vliegtuig.
Precies, daar heb je amper plaats om te liggen:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mwah als je in de slaaptrein zit is het wel chill toch![]()
die andere lijkt me wat minder![]()
en begint het festival ook meteen als je aankomt of kan je nog even 3 uur slaap scoren?
[..]
dat is wel 200 euro he![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar maar.. dat is 70 euro minder voor sziget
Ja lach maar, ik ga tenminste naar Sziget.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een... :
T
r
e
i
n
p
a
u
p
e
r
Trein pauperrrrrr
190.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te betalen als een treinkaart 130euro is.
En een fles rode wijn, kacheltjelam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
5 atlasjes dus van 12 procent, en een fles drank opgerold in een slaapzak
Weet je zeker dat niemand je spacecake heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een paar dage geleden last van migraine (ik heb dan geen hoofdpijn, maar zie heel slecht en kan moeilijk verbanden leggen, soms wil ik appel zeggen bv en zeg ik dakgoot ofzo... ) anyway, ik wilde even kwijt dat ik broekpaling toen echt een heel vreemd woord vond, om niet te zeggen onbegrijpelijk, ik heb er echt een half uur over nagedacht ofzo
Ja, ik heb het vakerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand je spacecake heeft gevoerd?
[janiesbrownie]nee, omdat dakgoot [/janiesbrownie]quote:
Dan flikker je het uit de trein,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Syb-rund. het volgende:
alsof jij weet of ze daar streng controleren of niet
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[janiesbrownie]nee, omdat dakgoot [/janiesbrownie]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een paar dage geleden last van migraine (ik heb dan geen hoofdpijn, maar zie heel slecht en kan moeilijk verbanden leggen, soms wil ik appel zeggen bv en zeg ik dakgoot ofzo... ) anyway, ik wilde even kwijt dat ik broekpaling toen echt een heel vreemd woord vond, om niet te zeggen onbegrijpelijk, ik heb er echt een half uur over nagedacht ofzo
Ik betaal geen 190 euro (!!!) om teringlang in de trein te zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ga tenminste naar Sziget.
[..]
190.
[..]
Duidelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[janiesbrownie]nee, omdat dakgoot [/janiesbrownie]
ik ben te nederlands om dingen voor niets weg te pleurenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan flikker je het uit de trein,
easy peasey, lemon squeeeesey
Ik heb nog nooit spacecake op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vaker
En ik heb 1 keer spacecake gehad, dat was heel anders
6. Bij de entree van dequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan flikker je het uit de trein,
easy peasey, lemon squeeeesey
Als we vanaf Amsterdam zouden gaan met het vliegtuig hadden we heel lang (11 uur oid) moeten wachten op Düsseldorf oid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik betaal geen 190 euro (!!!) om teringlang in de trein te zitten.
Je had toch ook een bepaalde reden om niet met het vliegtuig te gaan?
Ik wel dus, was een ongelukje, vriend had gevraagd of ik t wilde bakken, dus ik die hele zak erin gegooid (was niet de bedoeling, kennelijk veel te veel, maar goed, ik had nooit drugs gebruikt ofzo, weet ik veel) dus ik die cake gebakken en ik dacht: dat kan toch niet lekker zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spacecake op.
[..]
6. Bij de entree van de
trein , maar ook binnen, kan zich de mogelijkheid voordoen dat u zich moet
laten onderwerpen aan een controle. Deze controle is ingesteld om iedereen
in verband met de algemene veiligheid te beschermen. 7. Het is niet
toegestaan om de ramen te openen zonder toestemming van het personeel. 8.
Het is verboden goederen uit het raam te gooien. 9. Het is verboden uit
het raam te hangen/leunen.
Blablabla...
Maar wel 4 euro betalen voor bier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben te nederlands om dingen voor niets weg te pleuren
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel dus, was een ongelukje, vriend had gevraagd of ik t wilde bakken, dus ik die hele zak erin gegooid (was niet de bedoeling, kennelijk veel te veel, maar goed, ik had nooit drugs gebruikt ofzo, weet ik veel) dus ik die cake gebakken en ik dacht: dat kan toch niet lekker zijn?
Dus toen heb ik een heel dun plakje geproefd voor de smaak, ik had niet in de gaten dat zo'n klein beetje al zou werken
Aners had ik het nietgeproefd.
Ik dacht dat jij against drugs was?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit spacecake op.
[..]
6. Bij de entree van de
trein , maar ook binnen, kan zich de mogelijkheid voordoen dat u zich moet
laten onderwerpen aan een controle. Deze controle is ingesteld om iedereen
in verband met de algemene veiligheid te beschermen. 7. Het is niet
toegestaan om de ramen te openen zonder toestemming van het personeel. 8.
Het is verboden goederen uit het raam te gooien. 9. Het is verboden uit
het raam te hangen/leunen.
Blablabla...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.
Is het origineel geband dan? Zo nee, wat is de reden om deze kloon te bannen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
quote:
Serieus? Aaah!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
!
Financiële crisis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
[..]
...wat is de reden om deze kloon te bannen?
Niet de Mexicaanse Griep?quote:
Ik heb hem al verstuurd, als het goed is moet je hem nu hebben.quote:
Je hebt het ook gelijk alleen gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet echt, veel te heftig en alleen thuis.
Ik vond de referentie uit HIMYM leuk gevonden.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem al verstuurd, als het goed is moet je hem nu hebben.
[..]
Ik wilde alleen maar proeven, wist ik veel dat ik gelijk zo stoned als een garnaal zou zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het ook gelijk alleen gedaan.
[..]
Ik vond de referentie uit HIMYM leuk gevonden.
Ja lach maar.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar proeven, wist ik veel dat ik gelijk zo stoned als een garnaal zou zijn
Ik kwam dus niet op de naam van die stom, dus ik google, krijg ik deze resultaten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Stuur alsjeblieft die foto die ik naar jou heb gestuurd niet door.![]()
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat het erg slim is om zonder ervaring in je eentje te gaan proeven.![]()
[ afbeelding ]
En hier toont IQM een schoolvoorbeeld van een PLORK.quote:
Wut? Je bedoelt de Falcon Punch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam dus niet op de naam van die stom, dus ik google, krijg ik deze resultaten.
Die is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hier moest ik om lachen.
[ afbeelding ]
Yeah, would you?quote:
Dumpert?quote:
Tempting, but no.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is helemaal niet leuk.![]()
[..]
Yeah, would you?
* Krentenbol. gaat kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wees 's duidelijker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef Syb-rund. het volgende:
IQM waar is die ene met dat ene poppetje wat zit te bellen![]()
dat is een van de beste
Ik weet dat het niet heel erg slim was, maar serieus, ik wist gewoon echt niet dat het zo'n effect zou hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Stuur alsjeblieft die foto die ik naar jou heb gestuurd niet door.![]()
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat het erg slim is om zonder ervaring in je eentje te gaan proeven.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |