Maar in dat topic ging het om dagelijkse handelingen semi-intellectueel opschrijven. Dat kan ik echt nietquote:
Tot ziens!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
Ik heb het wel gehad met die kutkloon van een TS. Doei
homoooooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hier was iksorry. Ik ging m'n ouders uitzwaaien, en toen ze weg waren moest ik een beetje huilen
![]()
!
*knuffel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hier was iksorry. Ik ging m'n ouders uitzwaaien, en toen ze weg waren moest ik een beetje huilen
![]()
!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb geen boobs.![]()
Gaan we meeten wanneer ik in Groningen ben?
Eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
merk, hoeveel procent puur ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
Beuh, 200gr pure chocolade ligt toch best zwaar op de maag.
Ongesteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:People equal shit,
Whatcha gonna do
People equal shit
Cuz' i'm not afraid of you
People equal shit
I'm everything you'll never be
People equal shit !
Users die hun wachtwoord en/of account verpatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:15 schreef remlof het volgende:
Om mijn coole blik te verbergen bij het maken van deze voorspelbare opmerkingquote:
War of elementsquote:
broekpaling is een schone deerne, die kan het wel hebben hoor adolescensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Om mijn coole blik te verbergen bij het maken van deze voorspelbare opmerking
Ah, in dat geval;quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
broekpaling is een schone deerne, die kan het wel hebben hoor adolescens![]()
Ongesteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, in dat geval;
[..]
Ongesteld? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
quote:
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vertrekt morgen de patat-trein ?
Duurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.
Een biertje is al 4 euro, ik ben benieuwd wat een patatje daar doet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Om 16:01 vanaf Amsterdam CS.
Een biertje is al 4 euro, ik ben benieuwd wat een patatje daar doet.
Joah. Dat wordt dus zelf meenemen.quote:
Dat ga ik dus ook doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tering ey, 4 euro voor een pilsje ?! Dan hoop ik voor jou dat het van die vaasjes van een halve liter zijn, anders zou ik m'n eigen sixpacks meenemen
zijn dat de prijzen op szigetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tering ey, 4 euro voor een pilsje ?! Dan hoop ik voor jou dat het van die vaasjes van een halve liter zijn, anders zou ik m'n eigen sixpacks meenemen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ga ik dus ook doen.
Nouja, de prijzen op het terrein maken veel goed, 0,6 liter voor 1,60.
Ik zie een soort heftruck voor me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah. Dat wordt dus zelf meenemen.
Precies.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn dat de prijzen op sziget![]()
of je loopt even een kilometer van het terein af en slaat / zuipt genoeg bier in / op
oh de trein only i see, vond het al raar![]()
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kbquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owjah en zootycoon doet het niet op Vista
Kanker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
De treinreis wordt alleen wel steeds langer, eerst zouden we 11 uur aankomen, toen 12 uur en nu is de verwachte aankomsttijd 13 uur.
Een reis van 21 uur dus.
21 uur in een trein.![]()
mwah als je in de slaaptrein zit is het wel chill tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
De treinreis wordt alleen wel steeds langer, eerst zouden we 11 uur aankomen, toen 12 uur en nu is de verwachte aankomsttijd 13 uur.
Een reis van 21 uur dus.
dat is wel 200 euro hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker.Ga toch met het vliegtuig.
Precies, Dat wordt de hele tijd lam rondlopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdomme ey, dat is dan juist weer kei goedkoop !![]()
Buhhh en kheb net mijn laatste flesje op.... huil..
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een soort heftruck voor me.
We hebben een... :quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
Een reis van 21 uur dus.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.
Canvas verzorgt de catering op de trein. Je mag ook eigen consumpties meenemen. Wat betreft alcohol geldt een maximum van 5 biertjes per persoon. Indien de jongens van de organisatie menen dat er genoeg is gedronken en er overlast dreigt te ontstaan wordt de alcohol tot op de plaats van bestemming in beslag genomen. Nogmaals: Bij wangedrag kan je uit de trein worden verwijderd en de toegang tot het festival worden ontzegt. Houd het vooral leuk en gezellig, ook qua drankgebruik.
Blablabla...
5 atlasjes dus van 12 procent, en een fles drank opgerold in een slaapzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, Dat wordt de hele tijd lam rondlopen.
M'n opa zei dat hij mij een rustige week wenste.
[..]
Je mag officieel maar 5 bier per persoon meenemen.
Canvas verzorgt de catering op de trein. Je mag ook eigen consumpties meenemen. Wat betreft alcohol geldt een maximum van 5 biertjes per persoon. Indien de jongens van de organisatie menen dat er genoeg is gedronken en er overlast dreigt te ontstaan wordt de alcohol tot op de plaats van bestemming in beslag genomen. Nogmaals: Bij wangedrag kan je uit de trein worden verwijderd en de toegang tot het festival worden ontzegt. Houd het vooral leuk en gezellig, ook qua drankgebruik.
Blablabla...
maar maar.. dat is 70 euro minder voor szigetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te betalen als een treinkaart 130euro is.
alsof jij weet of ze daar streng controleren of nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ze daar achterkomen.
Die spelen ook zootycoon?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kb
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voorspel propaganda posts van zotheid en kb
Ach ja, dit is vast gezelliger.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker.Ga toch met het vliegtuig.
Precies, daar heb je amper plaats om te liggen:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mwah als je in de slaaptrein zit is het wel chill toch![]()
die andere lijkt me wat minder![]()
en begint het festival ook meteen als je aankomt of kan je nog even 3 uur slaap scoren?
[..]
dat is wel 200 euro he![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar maar.. dat is 70 euro minder voor sziget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |