dat is het hem, het gebeuk tussen de benen van een vrouw doet ze goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef vanhal het volgende:
Hmmmm zeker, heerlijk om zo'n harde ros tussen m'n benen te voelen. Oe, ik kan niet wachten tot ik weer zo'n heerlijk paard berijd
Je praat te technisch... TS wil gewoon weten of je wegsopt ja of neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Om er even serieus op in te gaan. Als je als vrouw met je clit op het zadel wilt komen en op die manier de boel wil stimuleren zal je HEEL ver voorover op je paard moeten gaan zitten en een heel vreemde houding aan moeten nemen. Bovendien zijn zadelknoppen (het gedeelte van het zadel in de buurt van je clit) erg hard. Zonder zadel zou je in een vreemde houding misschien met je clit op de schoft van je paard kunnen komen. Maar aangezien de schoft bot is met een dun laagje huid lijkt me dit niet prettig, daarnaast zal je ongetwijfeld gaan glijden als je paard beweegt, waardoor je naast je paard terecht komt.
Zie mijn andere reactie:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je praat te technisch... TS wil gewoon weten of je wegsopt ja of nee![]()
Dit snapt ie allemaal niet
quote:
Want paardrijden doe je naakt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:05 schreef L.no het volgende:
Zal vast wel geil zijn als je een dildo op de zadel plakt.
Hoe wou je met een mini rokje je benen aan weerszijden van 't paard krijgen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een mini-rokje zonder slipje.
Geen idee. Wel kudo's voor het meisje die het probeert.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe wou je met een mini rokje je benen aan weerszijden van 't paard krijgen dan?
Absoluutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Wel kudo's voor het meisje die het probeert.
Je krijgt toch al een enorm natte poes als je je voet in zo'n lekkere stijgbeugel steekt? Hmmmm, lekker met m'n hete flamoes op het leer van de zadel, zo'n grote harde ros die me naar plekken brengt waar ik nooit ben geweest of alleen maar van heb kunnen dromen. Oe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Om er even serieus op in te gaan. Als je als vrouw met je clit op het zadel wilt komen en op die manier de boel wil stimuleren zal je HEEL ver voorover op je paard moeten gaan zitten en een heel vreemde houding aan moeten nemen. Bovendien zijn zadelknoppen (het gedeelte van het zadel in de buurt van je clit) erg hard. Zonder zadel zou je in een vreemde houding misschien met je clit op de schoft van je paard kunnen komen. Maar aangezien de schoft bot is met een dun laagje huid lijkt me dit niet prettig, daarnaast zal je ongetwijfeld gaan glijden als je paard beweegt, waardoor je naast je paard terecht komt.
Nee, maar de vraag word me te vaak gesteldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een enorm natte poes als je je voet in zo'n lekkere stijgbeugel steekt? Hmmmm, lekker met m'n hete flamoes op het leer van de zadel, zo'n grote harde ros die me naar plekken brengt waar ik nooit ben geweest of alleen maar van heb kunnen dromen. Oe.
Ben je frigide?
Gooi het maar in de groepquote:
nou ik weet niet hoor..quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
Veel meisjes worden veel geiler van de lul van het paard zegt men xD
Ah ja, echt heerlijk, na een paar minuten zullen je benen goed rauw beginnen te worden, na een minuut of 10 begint het langzaam aan te bloeden van al dat schuren langs al die riemen en gedoe op het zadel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een mini-rokje zonder slipje.
Vertaald: mannen denken dat meisjes dat onbewust geil vinden zodat diezelfde mannen dan weer op het idee van soppende jonge meisjes kunnen geilen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef SeLang het volgende:
Ik denk serieus dat dit de reden is dat jonge meisjes altijd paardengek zijn.
Ontluikende sexualiteit, zonder dat ze het zich al bewust zijn.
EN zo vind jij het weer geil dat mannen op jou en andere vrouwen geilen.. IEdereen tevreden toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertaald: mannen denken dat meisjes dat onbewust geil vinden zodat diezelfde mannen dan weer op het idee van soppende jonge meisjes kunnen geilen...
je mag hier wel zeggen dat we allemaal een dildo op ons zadel hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef Mozy het volgende:
Nee, want als je op je doos zit zit je verkeerd. Je moet op je kont zitten en voorover zitten is al gauw pijnlijk. Het kan misschien wel lekker zijn mits:
- Fijn zadel ervoor hebt
- Paard met lekker ritme
Ben je gek! Dildos zijn gevaarlijk tijdens paardrijden!!1!1!!!11! als je valt kun je volledig uitscheuren!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef FNM het volgende:
[..]
je mag hier wel zeggen dat we allemaal een dildo op ons zadel hebben
magnetische balletjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef FNM het volgende:
oei ja daar had ik nog niet over nagedacht
ik gebruik voortaan zo'n tril machine
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef FNM het volgende:Hallo
![]()
Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik doe het al 2 jaar omdat ik het geil vind...
Het stimuleerd mn clitoris.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jongens vinden mijn stuiterende tietjes leuk om te zien in gallop:$![]()
hihihi![]()
![]()
![]()
xxxx
alle vrouwen die paardrijden zijn zwaar oversext!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Suisse het volgende:
Ja, dat paard tussen m'n benen is zó geil.
Ik heb nooit aan paardrijden gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
alle vrouwen die paardrijden zijn zwaar oversext!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOL'dquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef FNM het volgende:Hallo
![]()
Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik doe het al 2 jaar omdat ik het geil vind...
Het stimuleerd mn clitoris.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jongens vinden mijn stuiterende tietjes leuk om te zien in gallop:$![]()
hihihi![]()
![]()
![]()
xxxx
Een paardenlul?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:33 schreef brunette82 het volgende:
hahhaha ohh pleaseliever een lul, dan zon lelijke, vieze, gore stink paard
Cowboys deden het ook, Indianen, Hunnen, Kozakken etc etc.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Cumshooter het volgende:
je gaat toch niet zomaar zonder rede op een dier zitten:S
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Cumshooter het volgende:
Het is gewoon een feit!
Paardrijden voor vrouwen is pas sinds dat er auto's kwamen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.
Het ging ook niet zomaar 123,quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 03:46 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Het ging ook niet zomaar 123,
ik zal vertellen hoe het zat.
ik lag op t strand in de duinen.
Toen kwamen plots 2 paarden langs, met daarop 2 dame's
ze dachten dat ze alleen waren want ik was ingegraven.
Toen hoorde ik ze kreunen ahhhwauuuuawwwwwww
ik dacht eerst dat ik in een trip zat omdat de felle zon al zolang op me scheen,
Ik was weer uitgegraven later die dag, waarna ik maar een manage ging, Ook toen heb ik mezelf verstopt
ik hoorde de natte dames onderling praten. hoeveel x ben jij klaar gekomen? ik 5keer., En jij?
ik ben 12klaar gekomen, want ik ben via t naakt strand gereden, oke
oh jij bent besnedenquote:Op zondag 6 september 2009 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Mijn persoonlijke ervaring is dan héél anders.
Dát zou kunnenquote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik denk dat vooral mannen geil worden van vrouwen die paardrijden
Dat is knáp!quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Cumshooter het volgende:
Ik vind t zo geil dat ik ga squirten vanuit mn anus
Ook wel diarrhee gehetenquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Cumshooter het volgende:
Ik vind t zo geil dat ik ga squirten vanuit mn anus
jahoor schatjequote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
jahoor schatje
ik ben niet kleurenblind:P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |