dat is het hem, het gebeuk tussen de benen van een vrouw doet ze goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef vanhal het volgende:
Hmmmm zeker, heerlijk om zo'n harde ros tussen m'n benen te voelen. Oe, ik kan niet wachten tot ik weer zo'n heerlijk paard berijd
Je praat te technisch... TS wil gewoon weten of je wegsopt ja of neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Om er even serieus op in te gaan. Als je als vrouw met je clit op het zadel wilt komen en op die manier de boel wil stimuleren zal je HEEL ver voorover op je paard moeten gaan zitten en een heel vreemde houding aan moeten nemen. Bovendien zijn zadelknoppen (het gedeelte van het zadel in de buurt van je clit) erg hard. Zonder zadel zou je in een vreemde houding misschien met je clit op de schoft van je paard kunnen komen. Maar aangezien de schoft bot is met een dun laagje huid lijkt me dit niet prettig, daarnaast zal je ongetwijfeld gaan glijden als je paard beweegt, waardoor je naast je paard terecht komt.
Zie mijn andere reactie:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je praat te technisch... TS wil gewoon weten of je wegsopt ja of nee![]()
Dit snapt ie allemaal niet
quote:
Want paardrijden doe je naakt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:05 schreef L.no het volgende:
Zal vast wel geil zijn als je een dildo op de zadel plakt.
Hoe wou je met een mini rokje je benen aan weerszijden van 't paard krijgen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een mini-rokje zonder slipje.
Geen idee. Wel kudo's voor het meisje die het probeert.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe wou je met een mini rokje je benen aan weerszijden van 't paard krijgen dan?
Absoluutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Wel kudo's voor het meisje die het probeert.
Je krijgt toch al een enorm natte poes als je je voet in zo'n lekkere stijgbeugel steekt? Hmmmm, lekker met m'n hete flamoes op het leer van de zadel, zo'n grote harde ros die me naar plekken brengt waar ik nooit ben geweest of alleen maar van heb kunnen dromen. Oe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Om er even serieus op in te gaan. Als je als vrouw met je clit op het zadel wilt komen en op die manier de boel wil stimuleren zal je HEEL ver voorover op je paard moeten gaan zitten en een heel vreemde houding aan moeten nemen. Bovendien zijn zadelknoppen (het gedeelte van het zadel in de buurt van je clit) erg hard. Zonder zadel zou je in een vreemde houding misschien met je clit op de schoft van je paard kunnen komen. Maar aangezien de schoft bot is met een dun laagje huid lijkt me dit niet prettig, daarnaast zal je ongetwijfeld gaan glijden als je paard beweegt, waardoor je naast je paard terecht komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |