Nee, maar de vraag word me te vaak gesteldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een enorm natte poes als je je voet in zo'n lekkere stijgbeugel steekt? Hmmmm, lekker met m'n hete flamoes op het leer van de zadel, zo'n grote harde ros die me naar plekken brengt waar ik nooit ben geweest of alleen maar van heb kunnen dromen. Oe.
Ben je frigide?
Gooi het maar in de groepquote:
nou ik weet niet hoor..quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
Veel meisjes worden veel geiler van de lul van het paard zegt men xD
Ah ja, echt heerlijk, na een paar minuten zullen je benen goed rauw beginnen te worden, na een minuut of 10 begint het langzaam aan te bloeden van al dat schuren langs al die riemen en gedoe op het zadel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een mini-rokje zonder slipje.
Vertaald: mannen denken dat meisjes dat onbewust geil vinden zodat diezelfde mannen dan weer op het idee van soppende jonge meisjes kunnen geilen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:37 schreef SeLang het volgende:
Ik denk serieus dat dit de reden is dat jonge meisjes altijd paardengek zijn.
Ontluikende sexualiteit, zonder dat ze het zich al bewust zijn.
EN zo vind jij het weer geil dat mannen op jou en andere vrouwen geilen.. IEdereen tevreden toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertaald: mannen denken dat meisjes dat onbewust geil vinden zodat diezelfde mannen dan weer op het idee van soppende jonge meisjes kunnen geilen...
je mag hier wel zeggen dat we allemaal een dildo op ons zadel hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef Mozy het volgende:
Nee, want als je op je doos zit zit je verkeerd. Je moet op je kont zitten en voorover zitten is al gauw pijnlijk. Het kan misschien wel lekker zijn mits:
- Fijn zadel ervoor hebt
- Paard met lekker ritme
Ben je gek! Dildos zijn gevaarlijk tijdens paardrijden!!1!1!!!11! als je valt kun je volledig uitscheuren!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef FNM het volgende:
[..]
je mag hier wel zeggen dat we allemaal een dildo op ons zadel hebben
magnetische balletjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef FNM het volgende:
oei ja daar had ik nog niet over nagedacht
ik gebruik voortaan zo'n tril machine
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef FNM het volgende:Hallo
![]()
Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik doe het al 2 jaar omdat ik het geil vind...
Het stimuleerd mn clitoris.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jongens vinden mijn stuiterende tietjes leuk om te zien in gallop:$![]()
hihihi![]()
![]()
![]()
xxxx
alle vrouwen die paardrijden zijn zwaar oversext!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Suisse het volgende:
Ja, dat paard tussen m'n benen is zó geil.
Ik heb nooit aan paardrijden gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:36 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
alle vrouwen die paardrijden zijn zwaar oversext!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOL'dquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef FNM het volgende:Hallo
![]()
Ik ben een meisje van 14 jaar, en ik doe het al 2 jaar omdat ik het geil vind...
Het stimuleerd mn clitoris.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jongens vinden mijn stuiterende tietjes leuk om te zien in gallop:$![]()
hihihi![]()
![]()
![]()
xxxx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |