Een paardenlul?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:33 schreef brunette82 het volgende:
hahhaha ohh pleaseliever een lul, dan zon lelijke, vieze, gore stink paard
Cowboys deden het ook, Indianen, Hunnen, Kozakken etc etc.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Cumshooter het volgende:
je gaat toch niet zomaar zonder rede op een dier zitten:S
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Cumshooter het volgende:
Het is gewoon een feit!
Paardrijden voor vrouwen is pas sinds dat er auto's kwamen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.
Het ging ook niet zomaar 123,quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toch apart, dat jij als man die "wijsheid" hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 03:46 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
Het ging ook niet zomaar 123,
ik zal vertellen hoe het zat.
ik lag op t strand in de duinen.
Toen kwamen plots 2 paarden langs, met daarop 2 dame's
ze dachten dat ze alleen waren want ik was ingegraven.
Toen hoorde ik ze kreunen ahhhwauuuuawwwwwww
ik dacht eerst dat ik in een trip zat omdat de felle zon al zolang op me scheen,
Ik was weer uitgegraven later die dag, waarna ik maar een manage ging, Ook toen heb ik mezelf verstopt
ik hoorde de natte dames onderling praten. hoeveel x ben jij klaar gekomen? ik 5keer., En jij?
ik ben 12klaar gekomen, want ik ben via t naakt strand gereden, oke
oh jij bent besnedenquote:Op zondag 6 september 2009 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Mijn persoonlijke ervaring is dan héél anders.
Dát zou kunnenquote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik denk dat vooral mannen geil worden van vrouwen die paardrijden
Dat is knáp!quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Cumshooter het volgende:
Ik vind t zo geil dat ik ga squirten vanuit mn anus
Ook wel diarrhee gehetenquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Cumshooter het volgende:
Ik vind t zo geil dat ik ga squirten vanuit mn anus
jahoor schatjequote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
jahoor schatje
ik ben niet kleurenblind:P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |