Hehe, nee ik heb heel rustig gelopen, samen met vriendin (die is redelijk beginnende).quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
wat betreft die min/km, weet je zeker dat dat geen min/mile is ?
Hmm vandaar dat ik meteen een blessure had...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef FerreroNutella het volgende:
[..]
't gaat ook niet over je conditie, maar dat je pezen, banden en gewrichten het hardlopen niet gewend zijn. Die worden maar langzaam sterker.
De training maar doorgeschoven naar zondag, ben 30km gaan fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef wormtrein het volgende:
Ik heb weer bijna de hele zomer niet gerendGa zometeen weer beginnen met een paar stapjes terug in m'n schema, 4x 5 minuten..
Ik ben nu ook een beetje fietsen aan het afwisselen met hardlopen! Erg leuk, ben alleen bang dat ik mn knien nog verder vernaggel bij langere afstanden, maar dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef wormtrein het volgende:
[..]
De training maar doorgeschoven naar zondag, ben 30km gaan fietsen
we willen cijfers zienquote:
En behoorlijk warm, niet? Ik meende tenminste begrepen te hebben dat de start pas 's middags was.quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef DjNivek het volgende:
Ach, hij is uitgelopen, volgende keer hopelijk geen blessure en dan een goede tijd neerzetten, was toch m'n eerste halve
Ty, qua hitte viel het erg mee, het was erg bewolkt en er stond wat windquote:En behoorlijk warm, niet? Ik meende tenminste begrepen te hebben dat de start pas 's middags was.
Gefeliciteerd dus, en beertenderrr al helemaal, en de Evy-opbouwers ook .
Ligt er aan wat je mooi noemt natuurlijk.....bij de DamtotDam kom je niet door een mooi natuurgebied en is het toch te druk om op de omgeving te letten.quote:kan iemand mij vertellen wat nou de mooiste hardloopevenementen van het land zijn met afstanden tussen de 10 en 21 km?
Je hebt de oplossing al. Koop goede loopsokken, je kunt wat mij betreft niet zonder. Voornamelijk de naden in normale sokken zorgen voor problemen bij hardlopenquote:Op maandag 7 september 2009 11:16 schreef Blupp het volgende:
btw ik krijg steeds blaren na een km of 8.
wat doen jullie daar nou tegen?
zit zelf te denken om mn voet maar gewoon in te tapen.. en een paar echte loopsokken aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |