Maar ze staan wel voor met 1-1.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een klunsploeg is dat RKC zeg
Waar is hij mee bezig. xDquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef venomsnake het volgende:
God, ik word nu alweer zenuwachtig van V Loo.
Sorry omaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef Cheiron het volgende:
Man! MNn dooie oma had die bal harder ingeschoten
Who caresquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet de Zeeuw nu bij Ajax zit, hij heeft zich in het verleden een aantal keren negatief uitgelaten over hen meen ik.²
okquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet de Zeeuw nu bij Ajax zit, hij heeft zich in het verleden een aantal keren negatief uitgelaten over hen meen ik.²
Gewoon, hij staat op goal.quote:
Moet nu de hele tijd zo onnodig trollenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha dat RKC kan echt niet voetballen zeg. Wat een laag niveau. Ajax gaat hier echt overheen lopen.
Dat mag ik toch hopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Bevin het volgende:
Kneuzenkermis FTW
Ajax scoort straks toch nog wel
Dat is toch een feit. Ajax wint hier nog wel met 4-1 hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet nu de hele tijd zo onnodig trollen
Lindgren ook negatief over Ajax en Amsterdam. Een half jaar later speelde hij weer voor Ajax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik slinger maak even het tostiapparaat aan ofzo. Liefhebbers?
Vorige week was het nog een held..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef De_kromme het volgende:
Rommedahl, eendagsvlieg, optieften met die vent.
Misschien wel, maar scoren gaan ze nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha dat RKC kan echt niet voetballen zeg. Wat een laag niveau. Ajax gaat hier echt overheen lopen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Het verbaast me nog dat het zolang duurde in dit topic voor iemand over Vertonghen ging zeuren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
Tja ... als je aanvallend niet goed bent, zorg er dan in ieder geval voor dat de tegenstander ook niet kan scoren!
Vertonghen ontstijgt het niveautje RKC niet!
Altijd!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja uit een eigen goal of een pruts goal , hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Bevin het volgende:
Kneuzenkermis FTW
Ajax scoort straks toch nog wel
Men verwacht niet anders? In ieder geval verrast zijn slechte spel mij allerminst! Domme kut Belg! Kan zelfs geen skippibal raken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Het verbaast me nog dat het zolang duurde in dit topic voor iemand over Vertonghen ging zeuren.
beetje curry erbij graagquote:
Als Ronald "stukje" Koeman slim is pikt hij Lindgren op bij Ajax. Hele goede speler me dunkt. Nee, ik ben geen basquetteballer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lindgren ook negatief over Ajax en Amsterdam. Een half jaar later speelde hij weer voor Ajax.
Let nou maar op het staat zo 2-1.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef Kanariegeel het volgende:
Nou, dit wordt niks. Suarez speelt ook matig
Nee, waardeloos tot nu toe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef Kerol het volgende:
Is het weer niks, venom? Heb geen beeld.
Lijkt nergens op tot nu toe van beide kanten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef Kerol het volgende:
Is het weer niks, venom? Heb geen beeld.
Betekent dat hij gewoon niet luistert.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sulej loopt halverwege John's instructies weg.
zeker dirk, het wil alleen niet echt lukkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is toch een feit. Ajax wint hier nog wel met 4-1 hoor.
Helaas niet al te verrassend... Met deze selectie vrees ik echt voor een plaats in het rechterrijtje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lijkt nergens op tot nu toe van beide kanten.
Ik vind het onterecht al dat gezeur over Vertonghen (ok, hij speelt nu wel slecht), maar om nou dingen als Domme kut Belg! en Kan zelfs geen skippi (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Men verwacht niet anders? In ieder geval verrast zijn slechte spel mij allerminst! Domme kut Belg! Kan zelfs geen skippibal raken.
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Het zou hier zomaar 1-1 kunnen blijven hoor. Het zou mij niet verbazen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
En daar is de verdiende 1-0 voor Roda.
Vertonghen heeft nooit goed gespeeld, speelde wel een tijdje best aardig en nu gewoon erg matig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht al dat gezeur over Vertonghen (ok, hij speelt nu wel slecht), maar om nou dingen als Domme kut Belg! en Kan zelfs geen skippi () bal raken te posten.
Welnee, Ajax loopt zo nog wel uit. Alleen moet het dan niet gelijk hosanna zijn als het 4-1 wordt, want Ajax stelt echt zwaar teleur hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Het zou hier zomaar 1-1 kunnen blijven hoor. Het zou mij niet verbazen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
En daar is de verdiende 1-0 voor Roda.
Ik heb net op goed geluk gemaild naar onderstaande adressen:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Ronald "stukje" Koeman slim is pikt hij Lindgren op bij Ajax. Hele goede speler me dunkt. Nee, ik ben geen basquetteballer.²
Dijenkletser weer hoor, Barca.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Barca het volgende:
Ik hoor de fans al "Hey Martin, bedankt hè, bal gehakt!"
Wanneer wordt hij eens verkocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Lovre is weer lekker aan het prutsen.
Daar zit E621 in, Vetsin, neem ik dus niet. Ongezond spul. Wel lekker.quote:
Je meld Koeman niet dat Lindgren beschikt over sterke benen en een romig spelinzicht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net op goed geluk gemaild naar onderstaande adressen:
koeman@az.nl; r.koeman@az.nl; ronald@az.nl; ronald.koeman@az.nl; ronaldkoeman@az.nl; romige.koe@az.nl
Beste Ronald,
Nu de Zeeuw weg is bij AZ lijkt het me verstandig om Lindgren op te pikken bij Ajax. Ik heb het idee dat hij een goede aanvulling is voor de selectie.
Gr,
Ik hoop dat hij slim is en luistert.²
nee ado den haag heeft dat wel ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Kerol het volgende:
Roda, club zonder enige uitstraling.. Moesten er vorig jaar al uit.
Roda hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Kerol het volgende:
Roda, club zonder enige uitstraling.. Moesten er vorig jaar al uit.
Wel meer ja. Iig meer dan Willem2, Roda JC, RKC.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
nee ado den haag heeft dat wel ?
Lekker veel vertrouwen zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef wolferl het volgende:
word nog 1-2
Eerder realisme.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen zeg![]()
Ajax loopt nog wel uit naar 4-1, let nou maar op.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die aanvoerdersband doet de Suar geen goed.²
Welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Quote me maar... Die penal gaat er niet in.
toch wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Quote me maar... Die penal gaat er niet in.
Tss niet zo benauwd he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar zit E621 in, Vetsin, neem ik dus niet. Ongezond spul. Wel lekker.²
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewoon een goede speler. Voor Ajax-begrippen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef TheArt het volgende:
Enoh valt erg goed in moet ik zeggen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef TheArt het volgende:
Enoh valt erg goed in moet ik zeggen.
iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het enthousiasme druipt er niet echt af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef venomsnake het volgende:
1-1 Lovre
Gewoon richting het midden van de goal van Ajax schieten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:14 schreef xFriendx het volgende:
RKC scoort heus niet nog een keer, dus die 3 punten zijn nu wel binnen voor Ajax.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Samen met Enoh de enige voldoende vandaag ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
De Zeeuw speelt echt een prima partij.
Oh noesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
God heeft nou eenmaal een hekel aan je.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
tja de ene scheids doet niks met het shirtje trekken maar Luinge doet het wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
Vrij goedkope penalty hoor...
al 5 jaar zo lucky dat ajax: echt alles meequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Buitenspel.
ja, De Zeeuw en Enoh zijn de enige spelers die redelijk spelen. Nou ja, Wielaert doet het ook wel aardig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Samen met Enoh de enige voldoende vandaag ?
Je vriendin is vast trots op jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like we fucking carequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe hij zijn benen omhoog gooit. Hij wordt niet eens op zijn benen geraakt.
Daarom hebben we ook zoveel CL wedstrijden gespeeld en zijn we kampioen gewordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef manny het volgende:
[..]
al 5 jaar zo lucky dat ajax: echt alles mee
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe hij zijn benen omhoog gooit. Hij wordt niet eens op zijn benen geraakt.
Precies, heel dubieus.. hoe nep dat vallen ook.. en volgens mij trekt hij heel licht aan het shirtje.. Maar pauper Luinge is er in de Arena natuurlijk als de kippen bij om hem te geven.quote:
Iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef Kanariegeel het volgende:
De Zeeuw speelt ook weer goed
de Suar scoort sowieso nooit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een penalty. Wat scoort de Suar toch weinig veldgoals.²
True.quote:
Want PSV speelt zo geweldig?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax krijgt volgende week gewoon billenkoek![]()
[ afbeelding ]
Kijk nou eerst maar hoe je eigen clubje het morgen tegen twente doet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
moeilijk te voorspellen alweer , eerst maar eens zien wat PSV morgen tegen Twente kan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho ho, we moeten nog 10 minuten billenknijpenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:24 schreef Seam het volgende:
Ach ik heb de winnaar wel goed voorspeld bij de toto bij deze wedstrijd
Daar heb je d'r een.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Weer een penalty. Wat scoort de Suar toch weinig veldgoals.²
Ook morgen gaat PSV niet goed spelen, zodat Ajax denkt dat ze volgende week PSV makkelijk oprollenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:23 schreef sammeh het volgende:
[..]
Kijk nou eerst maar hoe je eigen clubje het morgen tegen twente doet.
Suarez.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Cheiron het volgende:
Lekker schot Sulejmani
Ohquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet als je 3 minuten vertraging hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |