JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Samen met Enoh de enige voldoende vandaag ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
De Zeeuw speelt echt een prima partij.
Oh noesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
God heeft nou eenmaal een hekel aan je.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
tja de ene scheids doet niks met het shirtje trekken maar Luinge doet het wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
Vrij goedkope penalty hoor...
al 5 jaar zo lucky dat ajax: echt alles meequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer
gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
ik had het rkc gegund
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Buitenspel.
ja, De Zeeuw en Enoh zijn de enige spelers die redelijk spelen. Nou ja, Wielaert doet het ook wel aardig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Samen met Enoh de enige voldoende vandaag ?
Je vriendin is vast trots op jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like we fucking carequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe hij zijn benen omhoog gooit. Hij wordt niet eens op zijn benen geraakt.
Daarom hebben we ook zoveel CL wedstrijden gespeeld en zijn we kampioen gewordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef manny het volgende:
[..]
al 5 jaar zo lucky dat ajax: echt alles mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |