Dat is toch een feit. Ajax wint hier nog wel met 4-1 hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet nu de hele tijd zo onnodig trollen
Lindgren ook negatief over Ajax en Amsterdam. Een half jaar later speelde hij weer voor Ajax.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet de Zeeuw nu bij Ajax zit, hij heeft zich in het verleden een aantal keren negatief uitgelaten over hen meen ik.²
Zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik slinger maak even het tostiapparaat aan ofzo. Liefhebbers?
Vorige week was het nog een held..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef De_kromme het volgende:
Rommedahl, eendagsvlieg, optieften met die vent.
Misschien wel, maar scoren gaan ze nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha dat RKC kan echt niet voetballen zeg. Wat een laag niveau. Ajax gaat hier echt overheen lopen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Het verbaast me nog dat het zolang duurde in dit topic voor iemand over Vertonghen ging zeuren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
Tja ... als je aanvallend niet goed bent, zorg er dan in ieder geval voor dat de tegenstander ook niet kan scoren!
Vertonghen ontstijgt het niveautje RKC niet!
Altijd!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja uit een eigen goal of een pruts goal , hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Bevin het volgende:
Kneuzenkermis FTW
Ajax scoort straks toch nog wel
Men verwacht niet anders? In ieder geval verrast zijn slechte spel mij allerminst! Domme kut Belg! Kan zelfs geen skippibal raken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:56 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Het verbaast me nog dat het zolang duurde in dit topic voor iemand over Vertonghen ging zeuren.
beetje curry erbij graagquote:
Als Ronald "stukje" Koeman slim is pikt hij Lindgren op bij Ajax. Hele goede speler me dunkt. Nee, ik ben geen basquetteballer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Lindgren ook negatief over Ajax en Amsterdam. Een half jaar later speelde hij weer voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |