Ik vind het onterecht al dat gezeur over Vertonghen (ok, hij speelt nu wel slecht), maar om nou dingen als Domme kut Belg! en Kan zelfs geen skippi (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Men verwacht niet anders? In ieder geval verrast zijn slechte spel mij allerminst! Domme kut Belg! Kan zelfs geen skippibal raken.
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Het zou hier zomaar 1-1 kunnen blijven hoor. Het zou mij niet verbazen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
En daar is de verdiende 1-0 voor Roda.
Vertonghen heeft nooit goed gespeeld, speelde wel een tijdje best aardig en nu gewoon erg matig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht al dat gezeur over Vertonghen (ok, hij speelt nu wel slecht), maar om nou dingen als Domme kut Belg! en Kan zelfs geen skippi () bal raken te posten.
Welnee, Ajax loopt zo nog wel uit. Alleen moet het dan niet gelijk hosanna zijn als het 4-1 wordt, want Ajax stelt echt zwaar teleur hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Het zou hier zomaar 1-1 kunnen blijven hoor. Het zou mij niet verbazen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
En daar is de verdiende 1-0 voor Roda.
Ik heb net op goed geluk gemaild naar onderstaande adressen:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Ronald "stukje" Koeman slim is pikt hij Lindgren op bij Ajax. Hele goede speler me dunkt. Nee, ik ben geen basquetteballer.²
Dijenkletser weer hoor, Barca.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Barca het volgende:
Ik hoor de fans al "Hey Martin, bedankt hè, bal gehakt!"
Wanneer wordt hij eens verkocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Lovre is weer lekker aan het prutsen.
Daar zit E621 in, Vetsin, neem ik dus niet. Ongezond spul. Wel lekker.quote:
Je meld Koeman niet dat Lindgren beschikt over sterke benen en een romig spelinzicht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net op goed geluk gemaild naar onderstaande adressen:
koeman@az.nl; r.koeman@az.nl; ronald@az.nl; ronald.koeman@az.nl; ronaldkoeman@az.nl; romige.koe@az.nl
Beste Ronald,
Nu de Zeeuw weg is bij AZ lijkt het me verstandig om Lindgren op te pikken bij Ajax. Ik heb het idee dat hij een goede aanvulling is voor de selectie.
Gr,
Ik hoop dat hij slim is en luistert.²
nee ado den haag heeft dat wel ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Kerol het volgende:
Roda, club zonder enige uitstraling.. Moesten er vorig jaar al uit.
Roda hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:06 schreef Kerol het volgende:
Roda, club zonder enige uitstraling.. Moesten er vorig jaar al uit.
Wel meer ja. Iig meer dan Willem2, Roda JC, RKC.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
nee ado den haag heeft dat wel ?
Lekker veel vertrouwen zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef wolferl het volgende:
word nog 1-2
Eerder realisme.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen zeg![]()
Ajax loopt nog wel uit naar 4-1, let nou maar op.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Die aanvoerdersband doet de Suar geen goed.²
Welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Quote me maar... Die penal gaat er niet in.
toch wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Quote me maar... Die penal gaat er niet in.
Tss niet zo benauwd he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar zit E621 in, Vetsin, neem ik dus niet. Ongezond spul. Wel lekker.²
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen zeg![]()
Ajax loopt nog wel uit naar 4-1, let nou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |