quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef wobbel het volgende:
Ik had mijn vaat 2,5 week laten staan omdat ik praktisch niet thuis was en er toch geen nieuwe vaat bijkwam...toen dacht ik in mijn vrije uurtjes vandaag: "kom, laat ik even de vaat wegwerken"...
Toen mocht ik godverdomme eerst 30 minuten lang alle schimmel van 2/3e van de vaat afkrabben
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
Ik ga maandag voor het eerst in 7 weken weer naar mijn kamer toe. Ik durf niet. Waarschijnlijk stinkt het te erg
.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
Ik ken iemand dat sinds mei zijn/haar keuken niet schoongemaakt had.![]()
![]()
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Meddo het volgende:
Waarom zet je het niet voordat je weggaat in de afwasmachine, als je weg bent kan ie afwassen
Dat is echt smerig en dat is dan een vriend/vriendin van jouquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
Ik ken iemand dat sinds mei zijn/haar keuken niet schoongemaakt had.![]()
![]()
Nee, een familielid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat is echt smerig en dat is dan een vriend/vriendin van jou
tvp alvast voor de foto's natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
Ik ga maandag voor het eerst in 7 weken weer naar mijn kamer toe. Ik durf niet. Waarschijnlijk stinkt het te erg
.
quote:
Ik denk dat TS meer gaat bereiken in het leven dan jij.quote:Studierichting electroman
Ik moet nog steeds een aansluiting maken voor de vaatwasserquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Meddo het volgende:
Waarom zet je het niet voordat je weggaat in de afwasmachine, als je weg bent kan ie afwassen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat TS meer gaat bereiken in het leven dan jij.
Mannen die huisman willen worden zijn dan ook gewoon homo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval geen huisman en/of goeie echtgenoot worden
Een vrouw is voor de homo ? Neeeeeequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mannen die huisman willen worden zijn dan ook gewoon homo.
Komop zeg, daar is de vrouw toch voor
En wat als die vrouw een carrierevrouw is?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mannen die huisman willen worden zijn dan ook gewoon homo.
Komop zeg, daar is de vrouw toch voor
"Nu tijdelijk met gratis ebola erbij ! Wacht niet langer, bestel nu !"quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:34 schreef Botje96 het volgende:
[..]
En wat als die vrouw een carrierevrouw is?
Poetshulp uit de Congo?
Als die carriere geen dienstmeid kan betalen, gaat het niet door.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:34 schreef Botje96 het volgende:
[..]
En wat als die vrouw een carrierevrouw is?
Poetshulp uit de Congo?
als ik al die moeite moet nemen had ik net zo goed meteen af kunnen wassenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:46 schreef pumpkineater het volgende:
Spoel het eerst voordat je het neerzet om later te wassen, dan word gaat het niet stinken en hoef je de onderkant van de borden niet ook af te wassen!
Beetje zichzelf respecterende mensen hebben een vaatwasser.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef wobbel het volgende:
Ik had mijn vaat 2,5 week laten staan omdat ik praktisch niet thuis was en er toch geen nieuwe vaat bijkwam...toen dacht ik in mijn vrije uurtjes vandaag: "kom, laat ik even de vaat wegwerken"...
Toen mocht ik godverdomme eerst 30 minuten lang alle schimmel van 2/3e van de vaat afkrabben
Die heb ik ook, alleen moet ik nog steeds de moeite nemen om hem aan te sluitenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Beetje zichzelf respecterende mensen hebben een vaatwasser.
Want elke student heeft een vaatwasserquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Meddo het volgende:
Dezequote:Op zondag 9 augustus 2009 09:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want elke student heeft een vaatwasser.
1???quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Beetje zichzelf respecterende mensen hebben een vaatwasser.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft nieuwe vrienden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:12 schreef Noin het volgende:
Ik heb wat tips voor je:
Borden en pannen kunnen best een paar weken staan zonder dat het extreem goor wordt.
De truc is dat je er geen water in moet doen, je moet het laten uitdrogen.
Als je bijvoorbeeld aardappelen hebt gekookt blijft er altijd nog wat op de bodem plakken. Het ergste wat je dan kan doen is denken: ik doe een beetje water in het pannetje want dan weekt het wel los. Op het moment dat je het dan niet na een uurtje afwast heb je een probleem. Meestal laat je het dan een paar dagen of weken staan, en de combo water+aardappel ziet er (zeker in de zomer) dan uit als snot in gelei.
Dat krijg je ook niet meer fatsoenlijk schoon. Gewoon weggooien die pan en een el-cheapo Ikea pan halen.
Mijn oplossing: ga bij de Appie Heyn plastic borden halen. Daar hebben ze 22cm bordjes, 20 stuks voor 1,50 of zo. De 22cm bordjes zijn de grootste die ik gezien heb, bij andere winkels zijn het 20cm of kleiner.
Een bordje afwassen? No way, ik gooi dat bordje van 7,5 cent gewoon weg.
Bestek moet je kiezen welke je dat in metaal en welke je in plastic gaat gebruiken.
Messen moeten van metaal zijn, de vork waarmee je prakt ook. Maar bijvoorbeeld de lepel voor je soep kan best van plastic zijn. Die kun je het beste bij de Action halen, dik plastic lepels en zelfs de vorken zijn bruikbaar.
Daarnaast: koop plastic bekers. Bij de AH (wederom) hebben zie 2 soorten plastic bekers. De normale doorzichtige (ook in het blauw en rood) van 25cc, maar nu in de zomermaanden hebben ze ook BIERglazen (let op dat je de goede pakt, er moet bierglazen op het label staan!) en die zijn dacht ik 30cc. Dus niet die witte kleine frutbekertjes kopen maar de doorzichtige van de AH.
Je geeft dan maximaal 5 euro uit per week aan je 'afwas' Daar kun je je moeder niet voor langs laten komen lijkt me.
Goed verhaal!quote:
Mensen die de hele vakantie bij papa en mama gaan zittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |