quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef wobbel het volgende:
Ik had mijn vaat 2,5 week laten staan omdat ik praktisch niet thuis was en er toch geen nieuwe vaat bijkwam...toen dacht ik in mijn vrije uurtjes vandaag: "kom, laat ik even de vaat wegwerken"...
Toen mocht ik godverdomme eerst 30 minuten lang alle schimmel van 2/3e van de vaat afkrabben
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
Ik ga maandag voor het eerst in 7 weken weer naar mijn kamer toe. Ik durf niet. Waarschijnlijk stinkt het te erg
.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
Ik ken iemand dat sinds mei zijn/haar keuken niet schoongemaakt had.![]()
![]()
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Meddo het volgende:
Waarom zet je het niet voordat je weggaat in de afwasmachine, als je weg bent kan ie afwassen
Dat is echt smerig en dat is dan een vriend/vriendin van jouquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
Ik ken iemand dat sinds mei zijn/haar keuken niet schoongemaakt had.![]()
![]()
Nee, een familielid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat is echt smerig en dat is dan een vriend/vriendin van jou
tvp alvast voor de foto's natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:07 schreef reetveter het volgende:
Ik ga maandag voor het eerst in 7 weken weer naar mijn kamer toe. Ik durf niet. Waarschijnlijk stinkt het te erg
.
quote:
Ik denk dat TS meer gaat bereiken in het leven dan jij.quote:Studierichting electroman
Ik moet nog steeds een aansluiting maken voor de vaatwasserquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Meddo het volgende:
Waarom zet je het niet voordat je weggaat in de afwasmachine, als je weg bent kan ie afwassen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat TS meer gaat bereiken in het leven dan jij.
Mannen die huisman willen worden zijn dan ook gewoon homo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval geen huisman en/of goeie echtgenoot worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |