quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qua realisering heb ik idd niet zoveel fiducie in Ansaldo.
Hun afnemers klagen over de lange productietijden.
De trein wordt een bovenleidingsloos spoor opgestuurd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef Duvel het volgende:
Leuke foto van mP Jules op de Maasvlakte. Quiz: wat was punt 1 uit de risico-analyse voor deze rit:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
De trein wordt een bovenleidingsloos spoor opgestuurd?
HOAXquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qua realisering heb ik idd niet zoveel fiducie in Ansaldo.
Hun afnemers klagen over de lange productietijden.
Overijssel wil Kampen-Zwolle toch ook vertrammen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Daar moeten ze in de provincie Groningen nog achter komen
Zo'n drama is dat toch niet, met de Hanzelijn in aantocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt en Syntus heeft bijna alles al verbust momenteel
http://www.leidschdagblad(...)_beter_dan_lightrailquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef knars het volgende:
Fles, waar had je dan gelezen dat die A32s definitief zouden opzouten? Ik zou er erg blij van worden, dat Tupperwarebakje op rails is echt hopeloos. Denk dat met het RSR materiaal wel is bewezen dat je ook lightrailvoertuigen kunt laten rijden die wél een minimum aan comfort bieden.
Die A32's kunnen dan weer terug naar waar ze thuishoren, Stockholm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef knars het volgende:
Fles, waar had je dan gelezen dat die A32s definitief zouden opzouten? Ik zou er erg blij van worden, dat Tupperwarebakje op rails is echt hopeloos. Denk dat met het RSR materiaal wel is bewezen dat je ook lightrailvoertuigen kunt laten rijden die wél een minimum aan comfort bieden.
Toevallig ook een linkje naar meer info? Zoals het er nu staat lijkt het meer op een mening of de uitslag van een enquete dan om een besluit van wie dan ook. Leiden is nogal mordicus tegen de RGL dus een Leidse krant zal vast ook onbevooroordeeld zo'n stuk schrijven. Maar hoe dan ook: A32 trams weg zou een goede zaak zijn. Lelijke pleurisbakken!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.leidschdagblad(...)_beter_dan_lightrail
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die A32's kunnen dan weer terug naar waar ze thuishoren, Stockholm.
Mooie wagentjes, maar ze zijn niet bedoeld om luttele kilometers op 80 km/h af te leggen.
Vanuit Stockholm hoorde ik anders geen noemenswaardige storingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef knars het volgende:
[..]
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.
Dan zou HTM er goed aan doen een aantal vikingen in dienst te nemen. Op de RGL is het noemenswaardig als er geen storingen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanuit Stockholm hoorde ik anders geen noemenswaardige storingen.
Vaak ook infrastoringen volgens mij. Maar ook het materieel wel ja, misschien wel omdat het omgebouwd is voor 1500V?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef knars het volgende:
[..]
Dan zou HTM er goed aan doen een aantal vikingen in dienst te nemen. Op de RGL is het noemenswaardig als er geen storingen zijn.
Idd. In Gouda was ik blij dat ik uit het ding kon. Er was geen enkel comfort te vinden. Iedere hobbel onderweg voel je driemaal versterktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef knars het volgende:
[..]
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |