quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qua realisering heb ik idd niet zoveel fiducie in Ansaldo.
Hun afnemers klagen over de lange productietijden.
De trein wordt een bovenleidingsloos spoor opgestuurd?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef Duvel het volgende:
Leuke foto van mP Jules op de Maasvlakte. Quiz: wat was punt 1 uit de risico-analyse voor deze rit:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
De trein wordt een bovenleidingsloos spoor opgestuurd?
HOAXquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qua realisering heb ik idd niet zoveel fiducie in Ansaldo.
Hun afnemers klagen over de lange productietijden.
Overijssel wil Kampen-Zwolle toch ook vertrammen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
Daar moeten ze in de provincie Groningen nog achter komen
Zo'n drama is dat toch niet, met de Hanzelijn in aantocht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt en Syntus heeft bijna alles al verbust momenteel
http://www.leidschdagblad(...)_beter_dan_lightrailquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef knars het volgende:
Fles, waar had je dan gelezen dat die A32s definitief zouden opzouten? Ik zou er erg blij van worden, dat Tupperwarebakje op rails is echt hopeloos. Denk dat met het RSR materiaal wel is bewezen dat je ook lightrailvoertuigen kunt laten rijden die wél een minimum aan comfort bieden.
Die A32's kunnen dan weer terug naar waar ze thuishoren, Stockholm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef knars het volgende:
Fles, waar had je dan gelezen dat die A32s definitief zouden opzouten? Ik zou er erg blij van worden, dat Tupperwarebakje op rails is echt hopeloos. Denk dat met het RSR materiaal wel is bewezen dat je ook lightrailvoertuigen kunt laten rijden die wél een minimum aan comfort bieden.
Toevallig ook een linkje naar meer info? Zoals het er nu staat lijkt het meer op een mening of de uitslag van een enquete dan om een besluit van wie dan ook. Leiden is nogal mordicus tegen de RGL dus een Leidse krant zal vast ook onbevooroordeeld zo'n stuk schrijven. Maar hoe dan ook: A32 trams weg zou een goede zaak zijn. Lelijke pleurisbakken!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.leidschdagblad(...)_beter_dan_lightrail
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die A32's kunnen dan weer terug naar waar ze thuishoren, Stockholm.
Mooie wagentjes, maar ze zijn niet bedoeld om luttele kilometers op 80 km/h af te leggen.
Vanuit Stockholm hoorde ik anders geen noemenswaardige storingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef knars het volgende:
[..]
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.
Dan zou HTM er goed aan doen een aantal vikingen in dienst te nemen. Op de RGL is het noemenswaardig als er geen storingen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanuit Stockholm hoorde ik anders geen noemenswaardige storingen.
Vaak ook infrastoringen volgens mij. Maar ook het materieel wel ja, misschien wel omdat het omgebouwd is voor 1500V?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef knars het volgende:
[..]
Dan zou HTM er goed aan doen een aantal vikingen in dienst te nemen. Op de RGL is het noemenswaardig als er geen storingen zijn.
Idd. In Gouda was ik blij dat ik uit het ding kon. Er was geen enkel comfort te vinden. Iedere hobbel onderweg voel je driemaal versterktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef knars het volgende:
[..]
Ze zijn überhaupt niet geschikt voor menswaardig transport.
Hij is 3!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef bork het volgende:
Ik d8 dat ouders toch zeker tot zo'n leeftijd van 16/18 iets over hun kinderen hadden te zeggen?!
Niet volgens de Klantenservice van de OV-chipkaart, om het automatisch opladen te activeren moet u mee nemen:
-uw OV-chipkaart
-een geldig legitimatiebewijs (hij is 3)
-deze brief
en dan: Let op: u kunt niet iemand anders sturen u moet zich persoonlijk melden
wat nu?
Stuur die kleine met brief, ID en Chipkaart het veld op. En zeg hem dat hij niet weg kan gaan voordat het geregeld is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef bork het volgende:
Ik d8 dat ouders toch zeker tot zo'n leeftijd van 16/18 iets over hun kinderen hadden te zeggen?!
Niet volgens de Klantenservice van de OV-chipkaart, om het automatisch opladen te activeren moet u mee nemen:
-uw OV-chipkaart
-een geldig legitimatiebewijs (hij is 3)
-deze brief
en dan: Let op: u kunt niet iemand anders sturen u moet zich persoonlijk melden
wat nu?
Was mijn gedachte ook, ken ook nog wat mensen bij RTV Utrecht, is toch komkommertijd, wie weet willen ze wel mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur die kleine met brief, ID en Chipkaart het veld op. En zeg hem dat hij niet weg kan gaan voordat het geregeld is.Kijken wie eerder in z'n broek pist, dat kalf aan de balie of Jr. Ik weet het wel
2012 ofzo, hoeft niet kan wel, zou wel jammer zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef Peter het volgende:
Zwolle - Emmen is/komt ook onder beheer van de provincies toch?
Als dan een echt Nederlands bedrijf daar met wat talentjes oid een goede verbinding gaat onderhouden....quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
2012 ofzo, hoeft niet kan wel, zou wel jammer zijn
Ik zeg niet dat ze dagelijks rijden, maar het blijkt dat de 1251 + 6705 nog regelmatig in de Coevordenshuttle rijden. Tijden vind je op de site http://rolandrail.netquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef trainfreak het volgende:
Weet iemand of die 1250 en de 6700 dagelijks rijden? En waar dit dan is?
Ik zou die 'unieke' combinatie (elektrisch+diesel) graag eens op foto zetten, maar aangezien ik van ver moet komen weet ik graag zeker wanneer ze rijden..
Ach, wie weet komt er een bedrijf dat net zo'n kansloze actie uitvoert als Connexxion met de Protos. Maar dan met SM'90-achtig spul. Zou ik wel kunnen waarderenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
2012 ofzo, hoeft niet kan wel, zou wel jammer zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spul dat zowel van de waslijn kan pakken als voor Almelo - Marienberg een dieselmotor heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef knars het volgende:
[..]
Ach, wie weet komt er een bedrijf dat net zo'n kansloze actie uitvoert als Connexxion met de Protos. Maar dan met SM'90-achtig spul. Zou ik wel kunnen waarderen
Tja, ze zijn (of waren) toch van plan om een IC te laten rijden tussen Almelo en Emmen? Misschien komt er dan wat bedrading boven te hangen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het niet wat zijn om Almelo - Marienberg op de accu's te doen en dat deze onder de waslijn gevuld worden?
Ik hoop het ook, maar dat plan zal vast wel ergens in een archiefkast opgeborgen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, ze zijn (of waren) toch van plan om een IC te laten rijden tussen Almelo en Emmen? Misschien komt er dan wat bedrading boven te hangen...
Hehehe, nice. Die trein bedoelde ik dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef RubenK het volgende:
Zag vandaag zo rond 20:20 een trein naar budapest op den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |