abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:08:52 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71947599
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Verlicht het volgende:
Daarom, die WT verlangt gewoon naar zijn moeder, alleen dan een jonge neukbare versie.
Volgens Freud doen we dat allemaal
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71948078
Lastig.

Als het niveauverschil echt te groot is (in de zin van dat je in een compleet andere wereld leeft, totaal niet dezelfde ervaring v/d werkelijkheid) dan zie ik er niet veel toekomst in. Dan komen gesprekken nooit op gang, irriteer je je constant aan iemands onvermogen en minacht je de ander alleen maar. Als het puur gaat dat ze wat andere interesses heeft (jij in de wat 'intellectuele zaken' zoals literatuur, politiek of filosofie terwijl zij SBS6 kijkt oid) dan kun je die toch ook met iemand anders delen? Dan is het geen 'minpunt' van haar kant, maar eerder een probleem geboren uit jouw geborneerdheid.
pi_71954070
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 03:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik vorm geen waardeoordeel over jouw normen en principes
''Kortzichtig'' en ''laf'' zijn geen waarde-oordelen?
pi_71955179
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

''Kortzichtig'' en ''laf'' zijn geen waarde-oordelen?
Een waarde-oordeel over zijn uitspraken aangaande mijn persoon. Niet primair over zijn visie als het gaat om liefdesrelaties .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71955272
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Daarom, die WT verlangt gewoon naar zijn moeder, alleen dan een jonge neukbare versie.
Hahaha volgens mij ben je gewoon een paar keer flink in je kont genomen door figuren die je met mooie praatjes het bed in hebben gelokt , terwijl jij dacht dat ze oprecht interesse hadden in jou als mens.

Trust me , nobody gives a fuck about you . Nu niet nooit niet .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71955923
Het doet nog steeds pijn voor WT
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:24:34 #182
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71956126
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hahaha volgens mij ben je gewoon een paar keer flink in je kont genomen door figuren die je met mooie praatjes het bed in hebben gelokt , terwijl jij dacht dat ze oprecht interesse hadden in jou als mens.

Trust me , nobody gives a fuck about you . Nu niet nooit niet .
Wat ik al eerder zei: ik ben niet zwakzinnig in tegenstelling tot de meisjes die jij prefeert.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71956388
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei: ik ben niet zwakzinnig in tegenstelling tot de meisjes die jij prefeert.
Ik prefereer met name mooie vrouwen . Geen gefrustreerde griezelbus portretten met een grote snater die ook nog eens denken dat ze "verlicht " zijn. Zal trouwens wel rode verlichting zijn in jouw geval...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:39:09 #184
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71968960
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik prefereer met name mooie vrouwen . Geen gefrustreerde griezelbus portretten met een grote snater die ook nog eens denken dat ze "verlicht " zijn. Zal trouwens wel rode verlichting zijn in jouw geval...
Het zijn altijd de kutpaupers die zich tot dat niveau verlagen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 01:02:41 #185
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71969408
quote:

[..]

Je bent in ieder geval wel grappig. Kun je ook wijven mee scoren.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 02:35:19 #186
266552 grasisbruin
Kleurenblind dus
pi_71970641
Interessante discussie,
Mijn ervaring met dit is vooral dat mijn ouders een verschillende opleiding hebben. Mijn Moeder heeft een MBO opleiding terwijl mijn vader Wo-geschoold is. Ze zijn tegenwoordig uit elkaar, maar wat ik weet van hun relatie door de jaren heen is dat mijn vader mijn moeder toch 'verlicht' heeft in zekere zin .

Mijn mening is dan ook dat mensen met vermeende verschillende 'niveau's' elkaar uitstekend kunnen aanvullen in relaties, zolang beiden maar begrip hebben, en interesse, in elkaars denkwerelden.

Diegene die schijnbaar het 'bovenliggende iq' heeft zal wel een goede leraar moeten zijn om de ander te boeien, cq binden.

Spijt me als dit als aanmatigend wordt beschouwd, dat is het vrees ik ook, maar als mening niet geheel ongefundeerd, want op ervaringen gebaseerd
Kleurenblinden zien de wereld met andere ogen
pi_71970666
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Oké nu is het genoeg geweest ... ik maak het uit........

Altijd wel weer een kneus die de te voor de hand liggende grap moet maken
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_71970673
quote:

[..]

Zo zo, daar zal ze vast niet van terug hebben
pi_71970736
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Zo zo, daar zal ze vast niet van terug hebben
Heb je spuit 11 ook weer.
pi_71971421
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Altijd wel weer een kneus die de te voor de hand liggende grap moet maken
Jah....maar jij hebt dan ook een héél hoog IQ én een grote piemel
dat heb ik dan weer niet

Mensen met een hoog IQ
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb een IQ van 171. Heb laatst een officiele test gedaan op internet en toen kwam dat er uit. Andere testen vielen lager uit, maar die waren ook niet zo officieel als die eerste.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee ik weet ook uit ervaring dat ik heel erg slim ben. Ook heb ik nog nooit met een meisje gezoend dus daarom weet ik zeker dat ie klopt.
Mensen met een hoog IQ
quote:
Op zondag 19 juli 2009 03:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Moet je daarvoor een test doen? Ik gebruik altijd een liniaal
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:41:52 #191
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_71971876
Wel grappig dat TS allang is afgehaakt in deze topc. Over een hoger IQ gesproken.

On Topic (voor het geval TS nog wel mee spiekt): Wees eerlijk naar jezelf toe, alleen dan kun je het ook naar anderen zijn.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_71971955
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Heb je spuit 11 ook weer.
Typisch dat je alleen de 'zwakkeren' pakt
pi_71990236
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Jah....maar jij hebt dan ook een héél hoog IQ én een grote piemel
dat heb ik dan weer niet

Mensen met een hoog IQ
[..]

[..]

Mensen met een hoog IQ
[..]

Je hebt er een heel onderzoek van gemaakt zie ik
pi_71992256
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:48 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Typisch dat je alleen de 'zwakkeren' pakt
Je had ook gewoon je school kunnen afmaken
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:25:54 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72001040
zullen we wat minder op de man spelen en gewoon normaal discussieren?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:27:34 #196
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72002096
[geintjuh]
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Re het volgende:
zullen we wat minder op de man spelen en gewoon normaal discussieren?
[/geintjuh]
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72046073
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:54 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik vroeg me slechts af in welke mate jouw definitie van "mooi" bepaald wordt door derden, met daarbij een kanttekening. Dat jij vervolgens reageert met een zekere minachting zegt wél wat over jou. En ja, dat is wel een suggestieve uitspraak.
Ik ben het met Syheriat eens dat je overkomt als een gefrustreerd mannetje. Als je niet gefrustreerd bent, raad ik je aan om je af te vragen hoe het komt dat je toch zo op anderen overkomt.
Je moet je niet teveel afvragen, slecht voor je gezondheid. Get a life, er is nog een leven buiten internet. Dat ik reageer met in jouw beleving 'een zekere minachting' wil nog niet zeggen dat dit een feit is. Het is jouw beleving of interpretatie. Als jij het allemaal zo negatief opvat, waarvan jij me van beticht, zegt dit inderdaad meer over jezelf en hoe jij op mij en anderen overkomt.
quote:
Wat wil je hiermee zeggen? Dat vrouwen niet onderdoen aan de mannen qua libido? Daar heb je gelijk in.
Of ben je van mening dat vrouwen seksueel terughoudender moeten zijn dan mannen?
Waar zeg ik dit? Weer zo'\n aanname. Da's het enige wat jij hier doet, aannames, suggestieve reacties geven, en dan verbaasd reageren met dat het je allemaal niet zo lekker ligt en het afgunst vindt. Kijk, op zo'n moment heb JIJ een probleem niet ik.
quote:
Het heeft vrij weinig met feminisme te maken. Ik ben van mening dat het feminisme soms doorslaat, maar jij hebt een, naar mijn ervaring, vertekend beeld van vrouwen. Het jammere is dat je met je huidige instelling waarschijnlijk nooit vrouwen op een dusdanige manier zult leren kennen, zodat ze je kunnen laten inzien hoe ver je van de waarheid zit.
Ik denk eerder dat jij een vertekend beeld hebt van het leven in het algemeen, doordat jeje teveel verschuilt achter je theorietjes en je schermpje. Zoals ik al zei: ga naar buiten, wees onder de mensen en durf het mee te maken. Jij spreekt enkel op basis van dingen die in jouw belevingswereld, en dus in jouw hoofd afspeelt. Vervolgens projecteer jij jouw werkelijkheid hier op anderen die een andere mening erop nahouden en niet in jouw straatje past. Het jammere is dat je met je huidige instelling waarschijnlijk nooit vrouwen op een dusdanige manier zult leren kennen, handelt op basis van eigen aannames, theorietjes, teveel achter je pc zit, en je nooit kunt laten zien wie jij nou echt bent naar vrouwen toe.

Ik heb ergens medelijden met je. Sterkte gast.
pi_72966975
Waarom voer je niet eens een gesprekje voordat je eimand je vriendin noemt?

OT: zij zal op bepaalde vlakken ook wel moe van jou worden - is de bedoeling niet dat jullie de verschillen in jullie voordeel laten werken, of dat je er anders een punt achter zet?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_72969458
Wat ik wel jammer vind is dat er op alles en iedereen gereageerd wordt, maar op het moment dat iemand ook echt eens iets zinnigs zegt (grasisbruin), deze volledig genegeerd wordt..

Dus @ grasisbruin, thanks voor je inbreng!
pi_72975139
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:35 schreef grasisbruin het volgende:
Interessante discussie,
(...)

Mijn mening is dan ook dat mensen met vermeende verschillende 'niveau's' elkaar uitstekend kunnen aanvullen in relaties, zolang beiden maar begrip hebben, en interesse, in elkaars denkwerelden.
Precies, en 'respect' sluit daar bij aan
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')