abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:25:14 #151
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71936812
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jij ook aardig snel je waardeoordeel over anderen vormt zeg . Kun je niet gewoon proberen mensen die er een andere visie op na houden aangaande relatie-toestanden respecteren zonder meteen op je feministische teentjes getrapt te zijn?
Nee, ik houd niet van achterlijke mannen.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71937468
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:25 schreef Verlicht het volgende:

[..]

En ik niet van zweverige verlichte wijven die houden van illussies.....
pi_71940137
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef RobbieRivera het volgende:

Oh, ja eerlijk, ik laat het allemaal door wat anderen zeggen bepalen en door de media

Nee, maar suggestief reageren zegt ook veel over jou.
Ik vroeg me slechts af in welke mate jouw definitie van "mooi" bepaald wordt door derden, met daarbij een kanttekening. Dat jij vervolgens reageert met een zekere minachting zegt wél wat over jou. En ja, dat is wel een suggestieve uitspraak.
Ik ben het met Syheriat eens dat je overkomt als een gefrustreerd mannetje. Als je niet gefrustreerd bent, raad ik je aan om je af te vragen hoe het komt dat je toch zo op anderen overkomt.
quote:
Er zullen altijd uitzonderingen bijzitten. Maar over het algemeen zijn het gewoon domme snollen die gaan voor een snelle wip. En ze nou zelf, ook jij profiteert hiervan. Zogenoemd 'hoog opgeleid', je giet er wat drank in en daar ga je dan.

Heeft niets met frustratie te maken maar met feiten. De meesten zijn gewoon kansloze hoeren.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat vrouwen niet onderdoen aan de mannen qua libido? Daar heb je gelijk in.
Of ben je van mening dat vrouwen seksueel terughoudender moeten zijn dan mannen?
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef Winner_Taco het volgende:

Kun je niet gewoon proberen mensen die er een andere visie op na houden aangaande relatie-toestanden respecteren zonder meteen op je feministische teentjes getrapt te zijn?
Het heeft vrij weinig met feminisme te maken. Ik ben van mening dat het feminisme soms doorslaat, maar jij hebt een, naar mijn ervaring, vertekend beeld van vrouwen. Het jammere is dat je met je huidige instelling waarschijnlijk nooit vrouwen op een dusdanige manier zult leren kennen, zodat ze je kunnen laten inzien hoe ver je van de waarheid zit.
Extremistisch gematigd.
pi_71940147
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef doperwt_ het volgende:
(Ik heb een kloon aangemaakt, want ik weet dat mijn vriendin mogelijk meeleest en dat het een boel gezeik kan geven als ik mijn eigen account gebruik. Dat gezeik wil ik liever voorkomen).

Oké nu is het genoeg geweest ... ik maak het uit........

maandag 17 augustus 2009 @ 01:59:35 #155
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71940159
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

En ik niet van zweverige verlichte wijven die houden van illussies.....
Gelukkig is mijn markt van verlichte mannen groot.
pi_71940319
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 01:54 schreef P8 het volgende:

[..]

Het heeft vrij weinig met feminisme te maken. Ik ben van mening dat het feminisme soms doorslaat, maar jij hebt een, naar mijn ervaring, vertekend beeld van vrouwen. Het jammere is dat je met je huidige instelling waarschijnlijk nooit vrouwen op een dusdanige manier zult leren kennen, zodat ze je kunnen laten inzien hoe ver je van de waarheid zit.
Je bedoelt van JOUW waarheid. Zoveel vrouwen met net zoveel verschillende karakters , interesses en prioriteiten. Het feit dat jij denkt dat er een universele filosofie van toepassing is op alle vrouwen zou zijn geeft alleen maar weer aan hoe ontzettend kortzichtig en laf jij bent in je benadering t.o.v. andere individuen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71940324
quote:
Ik vraag niet om jullie raad of zoiets dergelijks, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.
Ok.
PS. begin van het einde...
пусть всегда будет солнце
pi_71940371
quote:

[..]

Een mooie vrouw heeft al deze ferme taal niet nodig om aandacht te krijgen Waarschijnlijk camoufleer je je lelijkheid gewoon met een hoop stoere taal in een poging op te vallen en jezelf zo wat beter in de markt te plaatsen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71940466
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Het feit dat jij denkt dat er een universele filosofie van toepassing is op alle vrouwen zou zijn geeft alleen maar weer aan hoe ontzettend kortzichtig en laf jij bent in je benadering t.o.v. andere individuen.
In tegendeel, ik sta juist open voor de diversiteit van individuen. Maar waarschijnlijk gebruik jij een andere definitie voor kortzichtig als ik. Een greep uit jouw reacties in dit topic waarvan ik vind dat ze kortzichtig zijn:
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef Winner_Taco het volgende:

Een mooie vrouw heeft al deze ferme taal niet nodig om aandacht te krijgen
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:49 schreef Winner_Taco het volgende:

Maar we hebben wel verschillende interesses en Ik bemoei me absoluut niet met haar vrouwendingetjes .

[..]

Al geven we vrouwen graag het gevoel dat we dit niet doen.... Tja.... vrouwen moet je beminnen , niet willen begrijpen.
Overigens vraag ik me af wat precies mij in jouw ogen laf maakt.
Extremistisch gematigd.
pi_71940599
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:42 schreef P8 het volgende:

[..]

In tegendeel, ik sta juist open voor de diversiteit van individuen. Maar waarschijnlijk gebruik jij een andere definitie voor kortzichtig als ik. Een greep uit jouw reacties in dit topic waarvan ik vind dat ze kortzichtig zijn:
[..]

[..]

Overigens vraag ik me af wat precies mij in jouw ogen laf maakt.
Waarom drop je mensen die een andere mening hebben meteen in een hokje? Waarom kun je niet gewoon zeggen " Goh het zal mijn benadering niet zijn , maar als het voor jou werkt prima" ?
Mensen die dergelijke hokjes nodig schijnen te hebben om zaken af te kaderen en dus uiteindelijk te overleven lijken mij niet de helden van deze wereld agree?

Je kunt ook een mening hebben en deze met anderen delen zonder de dominante factor te zijn en mensen af te kraken op basis van hun voorkeuren en principes (iets wat je wel steeds doet door jouw filosofie en principes te spiegelen aan die van andere mensen in dit topic. )

Ik vorm geen waardeoordeel over jouw normen en principes , ik lees je en denk er het mijne over . Je wordt nergens aangevallen maar je meent wel het recht te hebben jouw belangen aan anderen in dit topic op te dringen....
pi_71940643
quote:
(Ik heb een kloon aangemaakt, want ik weet dat mijn vriendin mogelijk meeleest en dat het een boel gezeik kan geven als ik mijn eigen account gebruik. Dat gezeik wil ik liever voorkomen).

Het volgende is het geval. Ik heb al twee jaar een relatie met een ontzettend lief meisje. Ik hou van haar en zou haar niet zomaar kwijt willen. De sex is geweldig en we kunnen het best goed met elkaar vinden! We hebben veel gemeen en je zou kunnen stellen dat we een perfecte relatie hebben. We hebben zelden ruzie (hoewel het de laatste tijd wel is toegenomen) en vermaken ons uitstekend met elkaar.

Echter zit er één groot verschil tussen ons dat voor mij steeds moeilijker wordt om te accepteren: haar niveau is veel lager dan dat van mij. Niet dat ik mezelf zo geweldig vind, absoluut niet. Maar ik merk gewoon steeds maar weer hoe ontzettend "simpel" zij is. Juist dat creëert heel veel irritatie (ook bij haar) en daardoor begint onze relatie al zijn eerste scheuren te vertonen. In de praktijk betekend dat niveauverschil dat we geen echte gesprekken kunnen voeren. Ze kan me vaak niet bijhouden, omdat ik moeilijke woorden gebruik of omdat ik op een heel andere niveau tegen dingen aan kijk. In het begin van onze relatie had ik weinig tijd om met haar te praten, waardoor ik toen niet echt iets gemerkt heb van het niveauverschil. Maar de laatste maanden ben ik geconfronteerd met het feit dat er toch degelijk een afstand tussen ons zit.

Ik heb al vele uren nagedacht over dit probleem en weet niet goed wat ik ermee moet. Aan de ene kant wil ik haar niet kwijt, omdat ze ontzettend lief en toegewijd is. Aan de andere kant kan ik haar aanwezigheid niet verdragen door haar onnozelheid. Ik vind het nogal oppervlakkig om een relatie te beëindigen omdat ik haar te dom vind, maar het begint langzamerhand voor mij de enige optie te worden.

Ik vraag niet om jullie raad of zoiets dergelijks, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.
"Sorry ik maak het uit omdat ik een (leuke?) slimme meid gevonden waarmee ik goed gesprekken kan voeren en die niet onnozel is"

"Ik vraag niet om jullie raad of zoiets dergelijks, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt"

Daarmee kom je niet verder..

Maak het uit dan? Je lijdt er zo erg onder..
A friend doesn't go on a diet because you are fat
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:07:40 #162
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71941764
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Een mooie vrouw heeft al deze ferme taal niet nodig om aandacht te krijgen Waarschijnlijk camoufleer je je lelijkheid gewoon met een hoop stoere taal in een poging op te vallen en jezelf zo wat beter in de markt te plaatsen.
Niet alle aantrekkelijke/neukbare vrouwen zijn zwakzinnig. Kennelijk wel in jouw belevingswereld.Spijtig, maar iets met potje, deksel.
pi_71942023
Na het lezen van de op kan ik me slechts bedenken dat het nogal sneu is om om zo een rede een relatie te beeindigen.
Wat is interlectueel nu helemaal? een bundel aan kennis welke in een relatie geheel geen plaats heeft.
Juist verstoort het je relatie omdat je je een beeld gevormd hebt van haar waarmee je worstelt.
Is dat interlectueel? ja.. inteligent nee..
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:33:27 #164
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71942209
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:07 schreef Verlicht het volgende:
Niet alle aantrekkelijke/neukbare vrouwen zijn zwakzinnig. Kennelijk wel in jouw belevingswereld.Spijtig, maar iets met potje, deksel.
Vriendin van me is op dit moment met d'r promotieonderzoek bezig, en echt bloedmooi. M'n ex is een mooie meid (niet zo knap als de 1e) en gepromoveerd. Beiden dus een stuk slimmer dan ik ben
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:35:24 #165
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71942238
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef earthling39 het volgende:
Na het lezen van de op kan ik me slechts bedenken dat het nogal sneu is om om zo een rede een relatie te beeindigen.
Wat is interlectueel nu helemaal? een bundel aan kennis welke in een relatie geheel geen plaats heeft.
Juist verstoort het je relatie omdat je je een beeld gevormd hebt van haar waarmee je worstelt.
Is dat interlectueel? ja.. inteligent nee..
Je kunt intellectueel nieteens spellen, ga dan niet lopen verkondigen dat het "sneu" is een relatie daarom te beeindigen. Als een meid tegen mij over haar "interlect" zou gaan beginnen zou ik ook meteen afknappen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71942367
quote:

[..]

Ik sta aan jouw kant, maar ik eis nog wel steeds excuses
pi_71942567
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kunt intellectueel nieteens spellen, ga dan niet lopen verkondigen dat het "sneu" is een relatie daarom te beeindigen. Als een meid tegen mij over haar "interlect" zou gaan beginnen zou ik ook meteen afknappen.
Over interlect beginnen las ik niet uit de OP, wel dat hij haar onnozel en dom vind.
Dat is geen probleem van haar maar van hem.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:01:24 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71942684
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:54 schreef earthling39 het volgende:
Over interlect beginnen las ik niet uit de OP, wel dat hij haar onnozel en dom vind.
Dat is geen probleem van haar maar van hem.
*facepalm*

Jij begint over "interlect". Het is "intellect", dus ook "intellectueel" en "intelligent".

Dat jij niet snapt waarom het vervelend is een vriendin te hebben die kwa niveau een heel stuk onder dat van jou zit is nu wel duidelijk. Dat jij je dat niet als probleem voor kunt stellen, prima, maar ga niet zeggen dat het 'sneu' is of wat dan ook.
pi_71943521
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

*facepalm*

Jij begint over "interlect". Het is "intellect", dus ook "intellectueel" en "intelligent".

Dat jij niet snapt waarom het vervelend is een vriendin te hebben die kwa niveau een heel stuk onder dat van jou zit is nu wel duidelijk. Dat jij je dat niet als probleem voor kunt stellen, prima, maar ga niet zeggen dat het 'sneu' is of wat dan ook.
excuus voor de taalfoutjes, mijn jeugd was nogal waardeloos en school dus ook

Maar daarom juist sprak ik over het beeld dat hij heeft, hij vind haar onnozel en dom.. waarom? is zij minder omdat zij zich mischien niet intresseert in dat wat hem bezighoudt? ik vind het nogal een uiting en van weinig respect getuigen.
Hierin zie ik eerder een ideaal waaraan voldaan moet worden dan dat er iets moois bloeit tussen hen.
en een ideaal is geen werkelijkheid, er gaat geen liefde vanuit, helemaal niets, het is alleen een storende factor in een relatie.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:05:42 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71943967
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:42 schreef earthling39 het volgende:
Maar daarom juist sprak ik over het beeld dat hij heeft, hij vind haar onnozel en dom.. waarom? is zij minder omdat zij zich mischien niet intresseert in dat wat hem bezighoudt? ik vind het nogal een uiting en van weinig respect getuigen.
Hij zegt toch niet dat ze "minder" is? Hij vindt het alleen irritant geen diepzinnige gesprekken met haar te kunnen voeren, en ik snap dat best.
quote:
Hierin zie ik eerder een ideaal waaraan voldaan moet worden dan dat er iets moois bloeit tussen hen.
en een ideaal is geen werkelijkheid, er gaat geen liefde vanuit, helemaal niets, het is alleen een storende factor in een relatie.
Geen enkele vrouw is ideaal, je zoekt de persoon die zo ideaal mogelijk is. Maar als later blijkt dat aspecten van haar karakter of persoon je te erg storen, dan kun je weinig anders doen dan het uit te maken. Voor mij is dat ik op hetzelfde niveau zit en uitgedaagd wordt ook gewoon een must.
pi_71946163
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hij zegt toch niet dat ze "minder" is? Hij vindt het alleen irritant geen diepzinnige gesprekken met haar te kunnen voeren, en ik snap dat best.
[..]

Geen enkele vrouw is ideaal, je zoekt de persoon die zo ideaal mogelijk is. Maar als later blijkt dat aspecten van haar karakter of persoon je te erg storen, dan kun je weinig anders doen dan het uit te maken. Voor mij is dat ik op hetzelfde niveau zit en uitgedaagd wordt ook gewoon een must.
Ten eerste wil ik opmerken dat de TS zijn vriendin dient te corrigeren. Het is niet de TS die moeilijke woorden gebruikt, maar de vriendin die over een beperkte vocabulaire beschikt. In plaats van de TS hier verwijtend op aan te spreken, had ze deze kans moeten aangrijpen om zichzelf te ontwikkelen.

Daarnaast vraag ik me af wat de TS onder diepzinnige gesprekken verstaat en welke onderwerpen hij wil aansnijden in deze gesprekken. Misschien is het meer desinteresse dan vermogen dat de klok slaat bij je vriendin.

Tenslotte wil ik nog even mijn mening over de 'ideale vrouw', volgens mij is dit zoals jij zegt de persoon die het beste bij je past op basis van je behoeften.

P.S. De mensen die op basis van ervaringsfeiten vrouwen willen/kunnen generaliseren raad ik aan om eens een andere sociale kring op te zoeken. Vooral de mensen die vrouwen en of mannen in het algemeen negatieve eigenschappen willen toedichten, dienen naar mijn mening het probleem bij zichzelf te zoeken.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:02 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71946207
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:20 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Heb je de OP überhaupt wel gelezen?

OT :

Dat zuigt ts. Volgende keer niet je pik achterna lopen maar eerst de persoon achter dat mooie koppie leren kennen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:49:12 #173
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71947010
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:41 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik sta aan jouw kant, maar ik eis nog wel steeds excuses
Mijn excuses. Zand erover?
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:50:28 #174
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71947051
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vriendin van me is op dit moment met d'r promotieonderzoek bezig, en echt bloedmooi. M'n ex is een mooie meid (niet zo knap als de 1e) en gepromoveerd. Beiden dus een stuk slimmer dan ik ben
Daarom, die WT verlangt gewoon naar zijn moeder, alleen dan een jonge neukbare versie.
pi_71947147
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef Verlicht het volgende:

[..]

Mijn excuses. Zand erover?
Geaccepteerd . Zand erover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')