Volgens mij alleen op zondag.....quote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef Colplay het volgende:
Verder nog geen minuut basketball gezien, dus dat is wel een tegenvaller. Welke dagen gaat Sport1 uitzenden? Zag gister twee tellen een flits maar had geen tijd de hele wedstrijd te kijken.
Popo zal inderdaad wel elke dag andere spelers op de bank hebben gezet om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen.quote:Op maandag 2 november 2009 15:23 schreef dennis00 het volgende:
Tellen je bankspelers ook mee? Die van Populon hebben punten en de mijne niet? Of is dat omdat hij elke dag andere spelers op de bank zet? (spelers die niet spelen die dag op de bank zetten)
Ja tuurlijk, je moet elke dag de spelers opstellen die een wedstrijd hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 15:23 schreef dennis00 het volgende:
Tellen je bankspelers ook mee? Die van Populon hebben punten en de mijne niet? Of is dat omdat hij elke dag andere spelers op de bank zet? (spelers die niet spelen die dag op de bank zetten)
Weet je een beetje hoe de salarycap werkt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:42 schreef Barca het volgende:
Ik kijk nú al uit naar de zomer. Waar zullen Nowitzki, Bosh en Wade gaan tekenen? Verheug me op Nowitzki en Bosh (en ook Rubio) naar de L.A. La - land. Nowitzki en Wade naar de Celtics juich ik ook toe.
Malone was al 104 (40) toen hij dat deed. No way dat Nowitzki of Bosh dat doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Barca het volgende:
Ja, ik ken de salary cap. De kans is dan ook heel erg klein. Tenzij een Nowitzki en een Bosh zo graag kampioen willen worden dat ze met een minimum salaris genoegen nemen? Zoals ooit de Mailman deed, toen hij en Payton naar de Lakers gingen (en in de finale verloren van de Pistons).
Maar hun huidige clubs zijn geen titelkandidaten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef mitt het volgende:
[..]
Malone was al 104 (40) toen hij dat deed. No way dat Nowitzki of Bosh dat doen.
Als ze op die manier kampioen willen worden doen ze dat misschien over een paar jaar. De kans dat ze dat nu doen is 0,0.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar hun huidige clubs zijn geen titelkandidaten.
Maar over en paar jaar zijn ze niet meer zo goed. Dan maken ze dus ook geen kans meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Als ze op die manier kampioen willen worden doen ze dat misschien over een paar jaar. De kans dat ze dat nu doen is 0,0.
Mooiquote:Op donderdag 5 november 2009 07:22 schreef Os__ het volgende:
Paulsanity!
Hornets winnen is een keer (in OT) van een aardig team in de Mavs.
Paul met een hele nette 39 punten op 23 schoten, 7 assists, 5 boards, 2 steals. Wat een baas.
Persoonlijk vind ik Deron Williams beter.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:11 schreef Os__ het volgende:
Ach, Okafor en West zijn solide spelers. Peja valt ook nog niet tegen dit seizoen maar daarna is het wel matig. Morris Peterson is absoluut geen starter meer van een NBA team en Wright heeft talent maar laat dat te weinig zien. De bench is versterkt dit seizoen waarvan ik de meeste hoop heb voor Ike Diogu. Hollinger tipt hem voor breakout season of the year.
Meer dan een playoff first round exit zal het ook niet worden hoor. Maar dat Paul de beste PG van deze generatie is staat naar mijn mening vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |