TOR gaan veel mensen verrassen dit seizoen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:34 schreef Ricard0j het volgende:
Wauw, Bargnani on fire.
Zou het straks zo zijn dat Toronto er nog mee van door gaat
VANAVONDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Ricard0j het volgende:
Yeah, Nuggets winnen van Jazz. Anthony lijkt mij echt een top seizoen te krijgen, pfoehh. Pop gefeliciteerd iig dan voor Pistons. Goed ook voor een team om tegen Memphis etc. te spelen, om toch even de feeling te krijgen lijkt mij.
He did it again. Het is dat Oden dan z'n vrije worpen verpestte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef jmac het volgende:
[..]
VANAVONDIk wens je alleen geen succes
Ja zeker..Vanaf de playoffs vorig jaar speelt hij al heel goed. Behalve een paar games in de WCF tegen de Lakers dan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Ricard0j het volgende:
Yeah, Nuggets winnen van Jazz. Anthony lijkt mij echt een top seizoen te krijgen, pfoehh. Pop gefeliciteerd iig dan voor Pistons. Goed ook voor een team om tegen Memphis etc. te spelen, om toch even de feeling te krijgen lijkt mij.
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef royster het volgende:
Zijn er hier mensen die goede ervaring hebben met de internationale nba season pass?
Ja dus..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:01 schreef popolon het volgende:
Lakers gaan dik verliezen thuis van Dallas?
Heb ze in de playoffs gehad, heerlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef royster het volgende:
Zijn er hier mensen die goede ervaring hebben met de internationale nba season pass?
Ze kwamen nog wat terug dus 't leek niet zo erg, heb niet alles gezien, zag liever de Pistons veliezen van de Thunder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja dus..
Heb de game nog niet helemaal gezien maar als ik de stats zie lijkt de aanval nergens op. Teveel 1on1 basketball en geen ball movement.
Thunder hebben een leuk inderdaad met Durant, Green, Westbrook en rookie Harden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze kwamen nog wat terug dus 't leek niet zo erg, heb niet alles gezien, zag liever de Pistons veliezen van de Thunder.
Die hebben een leuk team nu, Seattle zou ze graag terugzien nu.
Echt een held, meteen alle kritiek weggenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |