Wat nou veilig !! Das een tanker die een raket afvuurdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Veilige diepe gronden.
Ben je nou al weer terugquote:
Gaat snel he, 2 weken.quote:
dat was toch geen 2 weken???quote:
Ik zag 't ja, dikke pret.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Welkom terug, Pietje.
Zoals je in de FB van TBO kan lezen, heeft Gert een leuk klusje aan je overgelaten.
Tja die Peter moeten we maar es vierendelen. Kan je daar niet iets mooi van schilderen. Dan koop ik het ook nogquote:
een vierluikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja die Peter moeten we maar es vierendelen. Kan je daar niet iets mooi van schilderen. Dan koop ik het ook nog
Klootzak eerste klas wat dat betreftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
Pietje pleur deze maar dicht![]()
[RLS SC #271] Hoge Hakken.. Echte Liefde....
KutPeter met zijn mongolenkunst
2 weken geleden vrijdagavond weg, nu terug. Ja, echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
dat was toch geen 2 weken???
écht waar?
is dat alweer 2 weken geleden dat je wegging?
nietus toch?
quote:
Lavendel is 't product van de streek, maar of je daar nou zo blij van wordt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
Hee Pietje.
Weer terug in de veilige nederlanden?
Krijgen we een souvenirtje?
als ik nu ga zeggen dat ik je héél erg gemist heb geloof je me zeker niet meer héquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 weken geleden vrijdagavond weg, nu terug. Ja, echt
Ja sorry welkom ofzo .. Het voelt als gister maar jaquote:
Werkdagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Voor mij voelde het als ongeveer 8 dagen.
Ik geloof je, gewoon om de egoboostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
als ik nu ga zeggen dat ik je héél erg gemist heb geloof je me zeker niet meer hé![]()
nee écht dat ging snel dan....
Nee doe maar flessie wijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lavendel is 't product van de streek, maar of je daar nou zo blij van wordt?
Die was wel goed jaquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef GGMM het volgende:
TE LAAAT!!!! HAHAHAHA FAIL!!! DAAR GA JE DAN MET JE TOPIC!!! DACHT JIJ EVEN LEUK EEN TOPIC AAN TE MAKEN MOET HIJ DICHT!!!![]()
![]()
![]()
Andersom heb ik heb ik altijd het gevoel dat ik al veel langer weg ben, als ik op vakantie ben geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry welkom ofzo .. Het voelt als gister maar ja
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Lavendel is toch dat spul dat ze in die toiletspuitdingen stoppen.
welke indrukken Gert???quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom heb ik heb ik altijd het gevoel dat ik al veel langer weg ben, als ik op vakantie ben geweest.
Door alle indrukken waarschijnlijk.
Dat is een onzin debielquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef FANN het volgende:
Wie is deze mongool eigenlijk?
[..]
![]()
kom eens even terug jij..... klojo..... mij zo uitlachen......
Dat is het weg geweest gevoel .. Al is het maar een paar dagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom heb ik heb ik altijd het gevoel dat ik al veel langer weg ben, als ik op vakantie ben geweest.
Door alle indrukken waarschijnlijk.
trusten Pietekkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ritje van 1200km in de benen. Ik ga pitten, sweet dreams allen.
Tot morgen, dan maar eens een beetje bijFOK!'en.
Ohh dat slaapt soooooooo lekker in je eigen bedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou eh.. de bergen enzo. En dat ze daar dan anders praten als hiero, en andere dinge vreten. En uit hun smoel stinken. Die dingen!quote:
Ze gillen om aandacht aan de andere kant. Niks geen bergen en andere dingen vretenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh.. de bergen enzo. En dat ze daar dan anders praten als hiero, en andere dinge vreten. En uit hun smoel stinken. Die dingen!
Tessio had afgelopen nacht ook nog ge-PM'd of ik antwoord wilde geven. Keurig gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gillen om aandacht aan de andere kant. Niks geen bergen en andere dingen vreten
[TBO SC#148] Waar wij niet kunnen slapen van de hitte..
Of juist wel
Echt waar.. oh sjesusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Tessio had afgelopen nacht ook nog ge-PM'd of ik antwoord wilde geven. Keurig gedaan.
Ja ik heb dus wél gezegd dat ze welkom zijn hier hè, dus lieeeeef.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik heb dus wél gezegd dat ze welkom zijn hier hè, dus lieeeeef.
O ja, heb jij bonje gehad met lui van de overkant?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt van twee kanten he? En ik heb het al es aan de stok gehad met die troela's maar ok
Das zo waar als een koe.. Dus laat die schuur met horny runderen maar losquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, heb jij bonje gehad met lui van de overkant?![]()
Nou dat zien we dán wel weer, hoe het gaat.
Men zou trouwens, als ze hier meelezen, maar zo de indruk kunnen krijgen dat bitchfights hier heel normaal zijn, gezien de afgelopen dagen.![]()
Ik ga nog even in m'n nieuwe chicklit lezen, dat slaapt vast lekker daarna.
Mijn kunst is multi-interpretabel: dus er mag zowel om gelachen als om gehuild worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
En Peter, ik zie een ruimteschip in de vorm van een worm met een druppel aan z'n kin in je paint in de OP, daar moest ik wel om lachen, hoop niet dat je het erg vindt.
Ok, dan bedoelde ik je Presto Image Folio in de OPquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn kunst is multi-interpretabel: dus er mag zowel om gelachen als om gehuild worden.
En alles wat daar tussen zit.
Het is alleen geen Paint, ik werk exclusief met het programma Presto Image Folio.
Ik kreeg die software gratis bij een scanner.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan bedoelde ik je Presto Image Folio in de OP
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou veilig !! Das een tanker die een raket afvuurd
Jeetje, nu alweer 2 weken voorbij. Heb je t leuk gehad?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jee Peet, deze is wel erg donker, ben je nog niet depri dan word je het hier wel van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer dan (slechts).
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
Wakker..![]()
Het weer vandaag, links achter de berg, daar waaar Coos zit, lijkt me de beste plek, in het dal en boven zee, lichtelijk bewolkt, maar rechts , boven de mafiaberg donkere lucht,
Dus buien vandaag, of de zon komt zo door , vanavond weten we wat de dag ons bracht
Waarom kunnen Kelly en Henk het niet goed met elkaar vinden? Zelfs niet in dit aangename wandelweer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag wandelen met Kelly en Henk.
Eerst met Kelly, en dan met Henk: want het is niet echt een goede combi.
Het blijft droog hier.
Dat valt niet tegen.
Oh ik meende te lezen dat ze zondag weer naar huis ging.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
En vanavond is Noek weer in het land, dus de gevoelstemperatuur stijgt sowiesó al.
Ga je op vakantie Caro?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik meende te lezen dat ze zondag weer naar huis ging.
Buuv komt vandaag of morgen ook weer thuis.
En ik ga zo weg
Nee, was dat maar waar!quote:
Klinkt best als een piepklein beetje vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar!
Ga zo richting Weeze alwaar ik op het vliegtuig stap, op Manchester Terminal 1 weer uitstap en dan met de taxi naar Altrincham ga alwaar mijn sister-in-law mijn wijn koud heeft staan en mijn broer de BBQ als het goed is aan het branden heeft![]()
Maar dat ligt aan het weer, 't kan ook curry zijn![]()
En maandagmorgen de omgekeerde volgorde
quote:
Ja, zij is Engelse en hij woont daar nu ruim 9 jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt best als een piepklein beetje vakantie
Wat leuk, zij wonen daar dus? En koude wijn en Bbq is altijd goed natuurlijk!
Ja maar stoquebrood en croissantjes heb je toch ook wel in NLquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker die stokbroden, en mis de croissantjes ook wel. Thanx
Helt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg tof, heb aan rafting en canoyingn gedaan. In een wetsuite beetje springen, tokkelen, klimmen en via watervallen naar beneden glijden, vet.
[ afbeelding ]
Zie je ze vaak? De afstand hoeft natuurlijk niet onoverkomelijk te zijn, ik zie mijn broer een paar keer per jaar en zij wonen helemaal (:D ) in friesland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zij is Engelse en hij woont daar nu ruim 9 jaar![]()
Waar ICQ random chat al niet goed voor is
Nee, foto van de site geplukt. De hoogste sprong was 8 meter, tussen de rotsen in een vallei, wat een geweldig geluid als iemand springtquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg tof, heb aan rafting en canoyingn gedaan. In een wetsuite beetje springen, tokkelen, klimmen en via watervallen naar beneden glijden, vet.
[ afbeelding ]
Heb alleen een groepsfoto van 't raften, beetje lastig foto's schieten tussen al dat geweldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Gaaf! Doe eens een foto waar jij op staat?
Ja het is wel een eind fietsen.. maar aan de andere kant: wat is vér.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hondenzaterdag!![]()
Veel plezier P!
Ja? Ga je Gert? Ik twijfel! Het is zo ver fietsen () en mijn maatje moet vandaag ergen helpen te verhuizen.
Ja hij woont er 9 jaar dus ze waren nòg eerderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie je ze vaak? De afstand hoeft natuurlijk niet onoverkomelijk te zijn, ik zie mijn broer een paar keer per jaar en zij wonen helemaal (:D ) in friesland.
Oeh! 9 jaar geleden, dat was nog eerder dan ik mijn exman ontmoete (op internet) en ik weet nog goed dat mensen daar toen nog helemaal nooit van gehoord hadden, dat zullen zij misschien nog wel erger hebben gehad
Je hebt hem ontmoet via wat?!![]()
Ah dat is aardig, maar ik denk dat als ik ga ik ga fietsen, anders ben ik zo afhankelijk van het openbaar vervoer. Pff keuzesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is wel een eind fietsen.. maar aan de andere kant: wat is vér.
20 kilometer, dát is ver.
Maar je kúnt ook met de tram trouwens. Moet je lijn 17 pakken vanaf station CS. Vanaf HS kan ook. Richting Wateringen, uitstappen bij het eindpunt. Vanaf daar is het 10 minuutjes lopen naar het park. Maar dat is zo te vinden want je zult de enige niet zijn en anders hoor je wel waar de muziek vandaan komt.
Heen word ik trouwens met de auto afgezet.. dus als je een lift wilt.
Ja ik weet! WEEZE! Staat in papa z'n TomTom, had ie er maar vast in gezet voor mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
Veel plezier Caro!
En WEEZE hè, niet DÜSSELDORF!!
Nee joh, je reist met uncle Tom. En ik bedoel niet dementor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik weet! WEEZE! Staat in papa z'n TomTom, had ie er maar vast in gezet voor mij.
Ik ga zo. Als ik lang moet wachten (vlieg pas om kwart over 7) heb ik 4 afleveringen Weeds![]()
En ik heb tijd om fout te rijden![]()
Oh laat dat niet waar zijn, ik moet alleen dus ik kan niet overleggen
Ja!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm ik kom niet op de site, krijg deze melding: Domeinnaam + e-mail + website geblokkeerd
Vaag want van de week kon het nog wel.
Natuurlijk, het is al begonnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
Op een wap-hyves staat ook nog een programma, maar dat wijkt toch wel wat af van het onderstaande, en die komt uit de krant van afgelopen woensdag:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, de mega-artiesten zijn vanaf heel de wereld ingevlogen.![]()
Wat ze met die informatie moeten: geen idee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Welke info wordt er zo over je verzameld?
Waar je allemaal naartoe gaat en hoe lang?
En! Komen er ook streams??
Vraag ik me af in mijn hangmat.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ze met die informatie moeten: geen idee.
Ik hoef hem alleen maar bij me te dragen, en er komt nog een vragenlijst over.
Als ik ga inbreken, laat ik mijn Mobitest lekker thuis.![]()
Was hem vanmiddag trouwens ook al vergeten tijdens het wandelen.
Ik doe wel vaker mee met enquettes (verdien er gemiddeld voor zo`n 80 euro Bol.com bonnen per jaar mee).
Vaak over naamsbekendheid, of wat ik van reclame-uitingen vind.
Ik representeer dus eigenlijk de gemiddelde Nederlander.
Ze verkopen er tegenwoordig ook muziek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel vraag ik me af wat je met de bol.com bonnen doet aangezien je niet zo heel veel leest?
Ah natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze verkopen er tegenwoordig ook muziek.
Veel succes met uhhhhhh De Kift.
Help! Dat kan toch niet?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Jezus, wat klinkt dit verschrikkelijk.![]()
![]()
![]()
Mafiaberg?? ik heb een boel gemist volgens mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
Wakker..![]()
Het weer vandaag, links achter de berg, daar waaar Coos zit, lijkt me de beste plek, in het dal en boven zee, lichtelijk bewolkt, maar rechts , boven de mafiaberg donkere lucht,
Dus buien vandaag, of de zon komt zo door , vanavond weten we wat de dag ons bracht
Dat kan de emmer doen overlopen he ?? Dat je het maar ff weetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef Talitha het volgende:
Gert, je moet op deze website kijken en dan ff in de linkerkolom op Den Haag klikken. Heb je alleen op donderdag 1 druppel.![]()
http://www.weeronline.nl/nlnlaaz.htm
Dan gooit ie die op woensdag ff leeg hier in de SC toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan de emmer doen overlopen he ?? Dat je het maar ff weet
Kan dat op een andere dag/nachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan gooit ie die op woensdag ff leeg hier in de SC toch?
[ url=http://www.you tube.com/watch?v=Iz8kvRWE3ZY]wat tekst[/ url]quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef FANN het volgende:
godsamme ik zit al een half uur te klooien
hoe krijg je zo'n toepje in je sig ook weer klikbaar???
ow... oké thanksquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[ url=http://www.you tube.com/watch?v=Iz8kvRWE3ZY]wat tekst[/ url]
Maar dan zonder spaties
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[ url=http://www.you tube.com/watch?v=Iz8kvRWE3ZY]wat tekst[/ url]
Maar dan zonder spaties
Heb je je computer altijd buiten staan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
nah...... als iemand een antwoord heeft lees ik het straks wel![]()
ik ga weer naar binnen verhuizen want ik krijg kouwe voeten...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je je computer altijd buiten staan?
Het moet zijn:quote:
1 |
ow...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet zijn:
[ code verwijderd ]
Zonder de spaties dus.
Vond het al wat sneu voor je comp.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar ik zit met mijn laptoppie buiten...
heb ik gedaan. maar hij doet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu wel, als je kopieert wat ik net heb gepost.
Done, nu doet ie hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik gedaan. maar hij doet het nog steeds niet![]()
kan jij het niet effe doen? of kan je daar niet bij..?
Ow sorryquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:10 schreef FANN het volgende:
Remlof vuile sneak
nou heb je dit toepje erachter geze
t
die wil ik helemaal niet![]()
maak het nou effe goed dan....
lullo
Hij heeft je nog gematst met dat tube-je. Het had veel erger kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:10 schreef FANN het volgende:Remlof vuile sneak
nou heb je dit toepje erachter geze
t
die wil ik helemaal niet![]()
maak het nou effe goed dan....
lullo
Maar niet mijn aansteker terugquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Nouhou! Hoor! ben ik alleen nog wakker?
Was ik serieus al weer vergeten!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:18 schreef Gert het volgende:
Liesje! O_
Viel wel mee he, uiteindelijk, dat terug fietsen!
Maar wel helemaal droog gehouden. (op m'n linker broekspijip na(
'quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Ik vond het zó gezellig!
Doe jij nog effe een muziekje dan!
Nee ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:33 schreef FANN het volgende:
als er morgen wordt geklaagd over gebagger...
It wasn't me !!![]()
We hebben best fijn gepraat. Ja doe morgen maar lezen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:38 schreef Gert het volgende:
Ben iets te dronken om de tekst echt tot me door te laten dringen.
Ik ga het morgen nalezen!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben best fijn gepraat. Ja doe morgen maar lezen,
Iedereen kotst op mij / ons nu
Maar wat een leuke avond!![]()
Volgend slachtoffer hehehheheheh
neu...... Rem en ik zijn effe aan het cammen....quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb fann en remlof ook weggejaagd
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef FANN het volgende:
[..]
neu...... Rem en ik zijn effe aan het cammen....
![]()
we zijn zo bij u terug...
Hihi ze deed een hartje piquote:
Ow jawel hoor, als je maar genoeg regels overtreedtquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze lees ik nu pas!
Don't you dare![]()
Goedemorgen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:40 schreef Talitha het volgende:
Eens kijken wie als eerste z'n kater komt showen.![]()
Thanks, lekkere tor van me!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
NOEK!!!
Alvast welkom thuis! [ afbeelding ]
Ja, ben je toch echt bruin geworden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldig. Prachtig weer, relaxte camping, steden bezocht, actief gedaan in 't water. Gewoon super tof
Maar twee maar dat was inlopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fitnessen doe je onder werktijd, niet met vakansie. Tof
, geen blaren neem ik aan
?
Ik heb meelij met je kinderen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Oeh, dat klinkt gaaf!! Die sprong!![]()
Ah gatsie, dat onder een boot komen. Zag je al flitsen uit je leven en kwam ik er ook in voor?
Wat was het lekkerste wat je hebt gegeten?![]()
Nouhou, wij hadden dus een heel mooi appartement, heel groot met fitnessruimte. Echt woar!![]()
Niet dat ik daar gebruik van heb gemaakt want moeders heeft mooie wandelschoenen gekocht, echt zo ontzettend amish. Ik voelde me helemaal één met de natuur. Ik wilde zelfs met terugwerkende kracht alsnog borstvoeding geven. Zo oer voelde ik me met mijn schoenen. Maar goed, we hebben enorm veel geklauterd, gelopen en gezwoegd. Gut gut, het viel soms niet mee hoor maar dat stoppen met roken, dat helpt aardig.
We hebben alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten geproefd in hutten. Eén keer was het wel heel slecht weer, dat was bijna zo'n 71 graden Noord expeditie. Ging ook nog sneeuwen en een koude wind! Brrrr maar toen waren we eindelijk bij de hut en daar was de haard aan met warme choco. Dat is dan toch wel erg tof want een dag later was het 35 graden en lag ik in mijn bikini bij het bad.![]()
Prachtig land toch en stom dat ik die voorgaande 2 keren niet heb willen zien. Ik wil zo weer!
Ja, oeh. Moeilijk moeilijk. Tapas, Chinees of Patat!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
Goede eh ... middag.
Noek! Daar is ze weer!![]()
De aanhouder wint! Gewoon een enórm gave vakantie in Oostenrijk gehad, zie je kán het wel! Lekker murmeltier dat je d'r bent!![]()
Wat ga je vanavond eten?
Nee nee, van meelij worden het mietjes. Van borstvoeding worden ze groot en sterk zegt het Amish-handboek en ik denk dat het 9 jaar later nog best kan.quote:
Proest!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
De naam stamt af van een traditite waarbij het vrouwelijk gezelschap de man ineens een duw geeft waardoor hij in de sloot belandt.
Haha ja hoor, alleen bier gehad, dus dan is de kater sowieso al wel handelbaar! Maar: afhaal of restaurant dus! Ik heb terug van een paar weken vakantie altijd echt zín in bepaalde dingen. In het geval Oostenrijk zou dat Oosters voer zijn! Ja of tapas natuurlijk, maar da's altijd lekker! En de tapas meneren en mevrouwen staan vast te juichen dat jullie er weer zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, oeh. Moeilijk moeilijk. Tapas, Chinees of Patat!![]()
Kun jij wel eten vandaag? Ik bedoel, blijft dat binnen?
[..]
Morgenquote:
Ja maar struikelen klinkt zo sukkelig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest!![]()
Volgens mij ging het helemaal niet zo hoor, volgens mij struikelde jij gewoon over iets, ik kan me niet voorstellen dat ik je daadwerkelijk een duw gaf!
Maar het kan wel natuurlijk.
Met die link krijg ik gewoon het NOS-nieuws.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef Talitha het volgende:
Even een vraagje voor de Weeds-kijkers. Kwam ik op door dit berichtje: http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA18D37404135A.htmlHoe bevalt serie 5 tot nu toe? Ik heb t/m episode 9 gedownload, maar nog niets bekeken.
Yup, NOS-nieuws over 3400 kilo hasj in een zeiljacht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die link krijg ik gewoon het NOS-nieuws.
Maar Weeds 5..... de nieuwigheid is er wel een beetje af, en het begint af en toe wat "gezocht" te worden, de humor. Maar het blijft natuurlijk een geweldige cast, en ik vind het nog steeds super leuk om te kijken, ondanks dat het niet meer zo briljant is als tijdens de eerste paar seizoenen.
Ik heb S01 op één dag in z'n geheel gekeken. Met een kater in de Bourgogne, twee jaar geleden. Negen afleveringen komen ook redelijk in de buurt, héérlijk, zo'n sessie.
O... was me ontgaan van die hasj.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, NOS-nieuws over 3400 kilo hasj in een zeiljacht.![]()
Ik was bang dat het zou gaan tegenvallen. Eens even kijken hoeveel afleveringen er in totaal zijn dit seizoen. Misschien doe ik dan ook de hele reeks op 1 dag.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
Leuk, al die vakantieverhalen.
Wb Noek en Buuf.
Jep, bier en wijn zijn goeie lokkertjes. En de BBQ, als die er is. Ik heb zelf nog niet eens een tent, trouwensquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Dat moeten we rustig opbouwen en we hebben nog maar minder dan een maand![]()
Ik denk dat we niet gelijk moeten beginnen over de tentjes maar meer moeten proberen de dagjes-mensen aan te trekken, wat denk jij?
Ze hebben een niet noemenswaardig aantal meer zon uren dan Den Haag (:D) Hoezo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Noek het volgende:
Oh, luister dan! Zeeland heeft toch de meeste zon-uren?
Haha zie je wel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Noek het volgende:
Oh, luister dan! Zeeland heeft toch de meeste zon-uren?
Ik heb ook nog helemaal geen tentquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, bier en wijn zijn goeie lokkertjes. En de BBQ, als die er is. Ik heb zelf nog niet eens een tent, trouwens. Binnenkort ff kopen
.
Nee, dan is het ineens niet meer noemenswaardigquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben een niet noemenswaardig aantal meer zon uren dan Den Haag (:D) Hoezo?
Nou, ik kende iemand die daarom aaaaaltijd naar Zeeland op vakantie ging vanwege het zonnige karakter.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben een niet noemenswaardig aantal meer zon uren dan Den Haag (:D) Hoezo?
Bijna te verwaarlozen zelfsquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dan is het ineens niet meer noemenswaardig
Okquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik kende iemand die daarom aaaaaltijd naar Zeeland op vakantie ging vanwege het zonnige karakter.
Zaten ze 2 weken natgeregend naast de hut maar de grafieken zeiden dat. Of zoiets.
Ik heb teruggelezen. Kom straks nog op veel meer dingen terug dus niet de hele tijd hoezo vragen want anders sneeuwen mijn echte reacties onder. Bij voorbaat dank.
Lazerus richting de trein lopen is ook zo wat hequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik vraag me dan ook af in hoeverre ik ga slapen daar.
Hoi Noek,quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Noek het volgende:
CarO!Hoe is het met je? En met de meiden?
Been there, done that!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lazerus richting de trein lopen is ook zo wat he
Hoezo? Heb je ook neppe reacties dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, ik kende iemand die daarom aaaaaltijd naar Zeeland op vakantie ging vanwege het zonnige karakter.
Zaten ze 2 weken natgeregend naast de hut maar de grafieken zeiden dat. Of zoiets.
Ik heb teruggelezen. Kom straks nog op veel meer dingen terug dus niet de hele tijd hoezo vragen want anders sneeuwen mijn echte reacties onder. Bij voorbaat dank.
Ah, fijn dat het beter gaat. Wat gaat dat dan opeens hard hè.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Noek,
t gaat wel goed. Met mij en de meiden
Met jou ook las ik van de week? Mooi zo.
Net even winkelen geweest in Manchester en leuke armbanden, een toffe tas (vooral de prijs en daar gaat het maar allemaal om, toch!), een geweldig gaaf shirt voor De Mijnese gekocht en lipgloss voor de meiden.
Oh en blauwe nagellak met glitters voor mij![]()
Ja, dat kan ik dan weer niet laten liggen voor £ 1,- en dan nog 2 potjes ook.
Dat past allemaal nog precies in mn handbagage.
Proppen!
Neehee maar dan ben ik aan het antwoorden ipv reageren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je ook neppe reacties dan?
Das dan weer een tik van mij: dat ik me ga afvragen of het lazarus of lazerus is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lazerus richting de trein lopen is ook zo wat he
Lazarus gaat niet met de trein hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das dan weer een tik van mij: dat ik me ga afvragen of het lazarus of lazerus is.
Nee.... ik gaat niet op vakantie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Noek het volgende:
CarO!Hoe is het met je? En met de meiden?
Gert!Het is patat geworden. Het was twee tegen twee en wij verloren.
Fann!Ga jij eigenlijk nog op vakantie of ga je lekker verven?
Pietje!Wat erg. Morgen weer. Sterkte!
Ja, ben er ook blij van dat de dames na 2 dagen echt alweer met andere dingen bezig waren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:27 schreef Noek het volgende:
Hoi Dementor!
Vorige was ook leuk, meer grappig leuk. Deze was tof leuk.
[..]
Ah, fijn dat het beter gaat. Wat gaat dat dan opeens hard hè.
Hé, wat cool. Zit je gewoon ergens te hangen in Manchester nu! Hebben ze daar echt leuke winkels?
Wanneer kom je weer terug?
Maar antwoorden is toch gewoon een vorm van reageren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Neehee maar dan ben ik aan het antwoorden ipv reageren.
Hoe is het met jou eigenlijk?
Omdat hij lazerus is neem ik aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lazarus gaat niet met de trein hoor.
Das modern: met z'n allen in één ruimte en dan met elkaar gaan msn-en toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ben er ook blij van dat de dames na 2 dagen echt alweer met andere dingen bezig waren.
Ja, ik ben gezellig op visite
We hebben allemaal een eigen laptop en tis nu luie zondagmiddag![]()
Beetje hangen, tv kijken en niets doen. Heerlijk.
Nou ja, opzich wel leuke winkels maar dat zijn meer ketens en die vind je in bijv. Londen ook wel.
Maar ik ben goed geslaagd, al zeg ik het zelf
Wat jammer. Maar ooit toch weer wel toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... ik gaat niet op vakantie.
Waarom niet Fann?
Nah.. hou het maar op
""Door omstandigheden van diverse aard"![]()
![]()
en schilderen doe ik af en toe als ik er sin in hep....
Maar ketens zijn oké. Hoe is het weer daar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ben er ook blij van dat de dames na 2 dagen echt alweer met andere dingen bezig waren.
Ja, ik ben gezellig op visite
We hebben allemaal een eigen laptop en tis nu luie zondagmiddag![]()
Beetje hangen, tv kijken en niets doen. Heerlijk.
Nou ja, opzich wel leuke winkels maar dat zijn meer ketens en die vind je in bijv. Londen ook wel.
Maar ik ben goed geslaagd, al zeg ik het zelf
Haha nee dat niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das modern: met z'n allen in één ruimte en dan met elkaar gaan msn-en toch?
Het weer is lekker! Hebben de hele morgen in t-shirtje in de tuin gezeten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:38 schreef Noek het volgende:
Maar ketens zijn oké. Hoe is het weer daar?
En dragen ze écht veel Burberry daar? Ga je daar vaak heen eigenlijk?
Nooit van gehoord, dus ik heb gegoogled! Is dat leuk? (neem aan van wel anders doe je het niet)quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nee dat niet.
Farmen on Facebook![]()
Haha als je wil voeg ik je wel toe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dus ik heb gegoogled! Is dat leuk? (neem aan van wel anders doe je het niet)
Volgens mij heb ik een paar maanden terug een facebook account aangemaakt. Niks mee gedaan verder. Ik ga eerst even iets gezonds zoeken voor Noek en daarna ga ik dat farmen proberen. Of misschien beter andersom? Eerst farmen, want dan heb ik daarna groentes voor Noek. Denk ik dan...
dichte deurquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar staat deze avatar voor?
[ afbeelding ]
Van een WiiWare game (in de style van de Atari 2600, Bit Trip Beat, geweldige ervaring)quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar staat deze avatar voor?
[ afbeelding ]
dat klinkt leuk, ik vond theme hospital ook zo'n leuk spelquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha als je wil voeg ik je wel toe.
Tis wel geinig, je moet land bebouwen enzo, werkt redelijk verslavend maar je bent er geen uren mee bezig.
Want bijvoorbeeld de aardbeitjes moeten gewoon een paar uur groeien
ik heb in zweden mn terugreis aangepast, kwa datum, maar ik kon ook een andere vertrek- en aankomstplaats kiezen. Kostte iets van 100 e. Maar ja dat was Ryan air en zonder accommodatie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef lies1958 het volgende:
Even een vraag tussendoor, heeft iemand ooit zijn geboekte vakantie wel eens omgezet naar een andere plaats?
Ga binnen een paar weken naar mallorca maar na al die bommetjes die ze daar plaatsen hebben we daar nu niet zo veel zin meer in en wil ik het omzetten naar kos waar ik in het voorjaar was.
Zou alleen niet weten of dit kan ben ik eigenlijk wel benieuwd naar voordat ik er achter aan ga bellen morgen.
Theme hospitalquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, ik vond theme hospital ook zo'n leuk spelMoet je een ziekenhuis inrichten en uitbreiden, en uiteraard patienten beter maken en geld verdienen
![]()
[ afbeelding ]
Hej Lies, speel je nog weleens met de wii?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Theme hospital
Sims
Dat soort spelletjes
En animal crossing, maar dat werd me te vermoeiend
Oke dus het kan wel ga het morgen dan maar even proberen. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb in zweden mn terugreis aangepast, kwa datum, maar ik kon ook een andere vertrek- en aankomstplaats kiezen. Kostte iets van 100 e. Maar ja dat was Ryan air en zonder accommodatie.
Ik heb sinds kort mijn N64 weer terug en sindsdien een paar keer tetris gespeeld. Maar het is zomer nu he? Dan speel ik liever buitenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Lies, speel je nog weleens met de wii?
Ja, die was ook tof. Die had ik op de playstation.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, ik vond theme hospital ook zo'n leuk spelMoet je een ziekenhuis inrichten en uitbreiden, en uiteraard patienten beter maken en geld verdienen
![]()
[ afbeelding ]
The New Tetris zeker op de N64? Ik las dat je die speelde, is een heerlijke game iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort mijn N64 weer terug en sindsdien een paar keer tetris gespeeld. Maar het is zomer nu he? Dan speel ik liever buiten
ik raakte al in de stress met theme hospital, hoofdgebouw met 2 bijgebouwen, allemaal extra zieken en personeel dat te lui is om te werken, apparaten die stuk gingen, kreeg er hartkloppingen vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Theme hospital
Sims
Dat soort spelletjes
En animal crossing, maar dat werd me te vermoeiend
Ik had Zelda, Mario, Megaman, Castlevania, Contra etc....speel nu zelfs nog NES spellen via de wiiquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die was ook tof. Die had ik op de playstation.
Allemaal kots in de hoeken en dan waren de werkmannen op. Ik vond het nog niet meevallen zo'n ziekenhuis runnen. Daarom heb ik de vacature als directrice aan me voorbij laten gaan.
Ik wacht op de rocker vacature of jager.
Ik had vroeger Duck hunt.
Ja dan gingen ze om de haverklap pauze nemen, die dokters! En als je dan de pauzes uitzette werden ze nog minder blij! Ohw en die muizen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik raakte al in de stress met theme hospital, hoofdgebouw met 2 bijgebouwen, allemaal extra zieken en personeel dat te lui is om te werken, apparaten die stuk gingen, kreeg er hartkloppingen van
Jager lijkt me ook wel stressy.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die was ook tof. Die had ik op de playstation.
Allemaal kots in de hoeken en dan waren de werkmannen op. Ik vond het nog niet meevallen zo'n ziekenhuis runnen. Daarom heb ik de vacature als directrice aan me voorbij laten gaan.
Ik wacht op de rocker vacature of jager.
Ik had vroeger Duck hunt.
Gaaf!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had Zelda, Mario, Megaman, Castlevania, Contra etc....speel nu zelfs nog NES spellen via de wii
EDIT: En natuurlijk alle Mario games van 1 t/m 3
Bij mij ging het ietsje andersquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf!
Ja, wij hadden zelf geen Nintendo. Wij mochten er eentje huren in de vakanties. Slimme zet als je bedenkt dat we dan gewoon wéken boven zaten. Zo bleef het ook leuk. Tegen de tijd dat het normaal werd was de vakantie om en moest het ding terug naar de videotheek. Zo bleef iedereen gelukkig. Vooral mijn moeder.
JA! In je nek verdomme. En dan stond er weer een plant in de weg en hopla, daar steeg het dodental.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Meer bankjes, ze willen meer bankjes!
ja en dan huur je meer personeel en moeten er weer meer wc's komen anders piesen ze overal en moet er ook weer een rustkamer komen met een tvquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Meer bankjes, ze willen meer bankjes!
Ik heb net tomaten geplant.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha als je wil voeg ik je wel toe.
Tis wel geinig, je moet land bebouwen enzo, werkt redelijk verslavend maar je bent er geen uren mee bezig.
Want bijvoorbeeld de aardbeitjes moeten gewoon een paar uur groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |