quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Nouhou! Hoor! ben ik alleen nog wakker?
Was ik serieus al weer vergeten!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:18 schreef Gert het volgende:
Liesje! O_
Viel wel mee he, uiteindelijk, dat terug fietsen!
Maar wel helemaal droog gehouden. (op m'n linker broekspijip na(
'quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Ik vond het zó gezellig!
Doe jij nog effe een muziekje dan!
Nee ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:33 schreef FANN het volgende:
als er morgen wordt geklaagd over gebagger...
It wasn't me !!![]()
We hebben best fijn gepraat. Ja doe morgen maar lezen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:38 schreef Gert het volgende:
Ben iets te dronken om de tekst echt tot me door te laten dringen.
Ik ga het morgen nalezen!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben best fijn gepraat. Ja doe morgen maar lezen,
Iedereen kotst op mij / ons nu
Maar wat een leuke avond!![]()
Volgend slachtoffer hehehheheheh
neu...... Rem en ik zijn effe aan het cammen....quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb fann en remlof ook weggejaagd
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef FANN het volgende:
[..]
neu...... Rem en ik zijn effe aan het cammen....
![]()
we zijn zo bij u terug...
Hihi ze deed een hartje piquote:
Ow jawel hoor, als je maar genoeg regels overtreedtquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze lees ik nu pas!
Don't you dare![]()
Goedemorgen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:40 schreef Talitha het volgende:
Eens kijken wie als eerste z'n kater komt showen.![]()
Thanks, lekkere tor van me!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
NOEK!!!
Alvast welkom thuis! [ afbeelding ]
Ja, ben je toch echt bruin geworden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geweldig. Prachtig weer, relaxte camping, steden bezocht, actief gedaan in 't water. Gewoon super tof
Maar twee maar dat was inlopen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fitnessen doe je onder werktijd, niet met vakansie. Tof
, geen blaren neem ik aan
?
Ik heb meelij met je kinderen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Oeh, dat klinkt gaaf!! Die sprong!![]()
Ah gatsie, dat onder een boot komen. Zag je al flitsen uit je leven en kwam ik er ook in voor?
Wat was het lekkerste wat je hebt gegeten?![]()
Nouhou, wij hadden dus een heel mooi appartement, heel groot met fitnessruimte. Echt woar!![]()
Niet dat ik daar gebruik van heb gemaakt want moeders heeft mooie wandelschoenen gekocht, echt zo ontzettend amish. Ik voelde me helemaal één met de natuur. Ik wilde zelfs met terugwerkende kracht alsnog borstvoeding geven. Zo oer voelde ik me met mijn schoenen. Maar goed, we hebben enorm veel geklauterd, gelopen en gezwoegd. Gut gut, het viel soms niet mee hoor maar dat stoppen met roken, dat helpt aardig.
We hebben alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten geproefd in hutten. Eén keer was het wel heel slecht weer, dat was bijna zo'n 71 graden Noord expeditie. Ging ook nog sneeuwen en een koude wind! Brrrr maar toen waren we eindelijk bij de hut en daar was de haard aan met warme choco. Dat is dan toch wel erg tof want een dag later was het 35 graden en lag ik in mijn bikini bij het bad.![]()
Prachtig land toch en stom dat ik die voorgaande 2 keren niet heb willen zien. Ik wil zo weer!
Ja, oeh. Moeilijk moeilijk. Tapas, Chinees of Patat!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
Goede eh ... middag.
Noek! Daar is ze weer!![]()
De aanhouder wint! Gewoon een enórm gave vakantie in Oostenrijk gehad, zie je kán het wel! Lekker murmeltier dat je d'r bent!![]()
Wat ga je vanavond eten?
Nee nee, van meelij worden het mietjes. Van borstvoeding worden ze groot en sterk zegt het Amish-handboek en ik denk dat het 9 jaar later nog best kan.quote:
Proest!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
De naam stamt af van een traditite waarbij het vrouwelijk gezelschap de man ineens een duw geeft waardoor hij in de sloot belandt.
Haha ja hoor, alleen bier gehad, dus dan is de kater sowieso al wel handelbaar! Maar: afhaal of restaurant dus! Ik heb terug van een paar weken vakantie altijd echt zín in bepaalde dingen. In het geval Oostenrijk zou dat Oosters voer zijn! Ja of tapas natuurlijk, maar da's altijd lekker! En de tapas meneren en mevrouwen staan vast te juichen dat jullie er weer zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, oeh. Moeilijk moeilijk. Tapas, Chinees of Patat!![]()
Kun jij wel eten vandaag? Ik bedoel, blijft dat binnen?
[..]
Morgenquote:
Ja maar struikelen klinkt zo sukkelig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest!![]()
Volgens mij ging het helemaal niet zo hoor, volgens mij struikelde jij gewoon over iets, ik kan me niet voorstellen dat ik je daadwerkelijk een duw gaf!
Maar het kan wel natuurlijk.
Met die link krijg ik gewoon het NOS-nieuws.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef Talitha het volgende:
Even een vraagje voor de Weeds-kijkers. Kwam ik op door dit berichtje: http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA18D37404135A.htmlHoe bevalt serie 5 tot nu toe? Ik heb t/m episode 9 gedownload, maar nog niets bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |