Ja maar struikelen klinkt zo sukkelig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proest!![]()
Volgens mij ging het helemaal niet zo hoor, volgens mij struikelde jij gewoon over iets, ik kan me niet voorstellen dat ik je daadwerkelijk een duw gaf!
Maar het kan wel natuurlijk.
Met die link krijg ik gewoon het NOS-nieuws.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef Talitha het volgende:
Even een vraagje voor de Weeds-kijkers. Kwam ik op door dit berichtje: http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA18D37404135A.htmlHoe bevalt serie 5 tot nu toe? Ik heb t/m episode 9 gedownload, maar nog niets bekeken.
Yup, NOS-nieuws over 3400 kilo hasj in een zeiljacht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Met die link krijg ik gewoon het NOS-nieuws.
Maar Weeds 5..... de nieuwigheid is er wel een beetje af, en het begint af en toe wat "gezocht" te worden, de humor. Maar het blijft natuurlijk een geweldige cast, en ik vind het nog steeds super leuk om te kijken, ondanks dat het niet meer zo briljant is als tijdens de eerste paar seizoenen.
Ik heb S01 op één dag in z'n geheel gekeken. Met een kater in de Bourgogne, twee jaar geleden. Negen afleveringen komen ook redelijk in de buurt, héérlijk, zo'n sessie.
O... was me ontgaan van die hasj.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, NOS-nieuws over 3400 kilo hasj in een zeiljacht.![]()
Ik was bang dat het zou gaan tegenvallen. Eens even kijken hoeveel afleveringen er in totaal zijn dit seizoen. Misschien doe ik dan ook de hele reeks op 1 dag.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
Leuk, al die vakantieverhalen.
Wb Noek en Buuf.
Jep, bier en wijn zijn goeie lokkertjes. En de BBQ, als die er is. Ik heb zelf nog niet eens een tent, trouwensquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Dat moeten we rustig opbouwen en we hebben nog maar minder dan een maand![]()
Ik denk dat we niet gelijk moeten beginnen over de tentjes maar meer moeten proberen de dagjes-mensen aan te trekken, wat denk jij?
Ze hebben een niet noemenswaardig aantal meer zon uren dan Den Haag (:D) Hoezo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Noek het volgende:
Oh, luister dan! Zeeland heeft toch de meeste zon-uren?
Haha zie je wel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Noek het volgende:
Oh, luister dan! Zeeland heeft toch de meeste zon-uren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |