Mijn kunst is multi-interpretabel: dus er mag zowel om gelachen als om gehuild worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
En Peter, ik zie een ruimteschip in de vorm van een worm met een druppel aan z'n kin in je paint in de OP, daar moest ik wel om lachen, hoop niet dat je het erg vindt.
Ok, dan bedoelde ik je Presto Image Folio in de OPquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn kunst is multi-interpretabel: dus er mag zowel om gelachen als om gehuild worden.
En alles wat daar tussen zit.
Het is alleen geen Paint, ik werk exclusief met het programma Presto Image Folio.
Ik kreeg die software gratis bij een scanner.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dan bedoelde ik je Presto Image Folio in de OP
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou veilig !! Das een tanker die een raket afvuurd
Jeetje, nu alweer 2 weken voorbij. Heb je t leuk gehad?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ritje van 1200km in de benen. Ik ga pitten, sweet dreams allen.
Tot morgen, dan maar eens een beetje bijFOK!'en.
Jee Peet, deze is wel erg donker, ben je nog niet depri dan word je het hier wel van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer dan (slechts).
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
Wakker..![]()
Het weer vandaag, links achter de berg, daar waaar Coos zit, lijkt me de beste plek, in het dal en boven zee, lichtelijk bewolkt, maar rechts , boven de mafiaberg donkere lucht,
Dus buien vandaag, of de zon komt zo door , vanavond weten we wat de dag ons bracht
Waarom kunnen Kelly en Henk het niet goed met elkaar vinden? Zelfs niet in dit aangename wandelweer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Vanmiddag wandelen met Kelly en Henk.
Eerst met Kelly, en dan met Henk: want het is niet echt een goede combi.
Het blijft droog hier.
Dat valt niet tegen.
Oh ik meende te lezen dat ze zondag weer naar huis ging.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
En vanavond is Noek weer in het land, dus de gevoelstemperatuur stijgt sowiesó al.
Ga je op vakantie Caro?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik meende te lezen dat ze zondag weer naar huis ging.
Buuv komt vandaag of morgen ook weer thuis.
En ik ga zo weg
Nee, was dat maar waar!quote:
Klinkt best als een piepklein beetje vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar!
Ga zo richting Weeze alwaar ik op het vliegtuig stap, op Manchester Terminal 1 weer uitstap en dan met de taxi naar Altrincham ga alwaar mijn sister-in-law mijn wijn koud heeft staan en mijn broer de BBQ als het goed is aan het branden heeft![]()
Maar dat ligt aan het weer, 't kan ook curry zijn![]()
En maandagmorgen de omgekeerde volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |