Ik zei toch niets?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
whaaaaaaaa...hoe durf je en dat op Fok!![]()
ik ben er ook vandoorquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben er ook vandoor
mogelijk zo weer terug, zo niet, dan niet.
dus voor het geval dat: welterusten dames![]()
how cute!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ff![]()
Vriendin is hier en blijft tot zondag
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ff![]()
Vriendin is hier en blijft tot zondag
neenee, ik blijf nog ff hoor...mag een mens niet eens meer geil zijn op zo'n hete dag als vandaag, okey okey het zit in je of niet...so...wat ben ik tog een eerlijk wijf!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:49 schreef Tessio het volgende:
[..]
neenee, ik blijf nog ff hoor...mag een mens niet eens meer geil zijn op zo'n hete dag als vandaag, okey okey het zit in je of niet...so...wat ben ik tog een eerlijk wijf!![]()
wil je een antwoord van mij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:
zeg hoe overwinnen jullie de hitte in de slaapkamer?
wahahahha... bedoelde buiten de klamme lappen tijd omquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef Tessio het volgende:
[..]
wil je een antwoord van mij?![]()
HET gewoon doen en dan nog een keer en nog een keer...
oeh! so sorry...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
wahahahha... bedoelde buiten de klamme lappen tijd om
wat voor topic moet je dan aansnijden om kwaliteitsposten te leveren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef Tessio het volgende:
zo zeg als dat geen kwaliteitsposts (wauw wat een woord, DAMN!) zijn dan weet ik het niet meer
dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat voor topic moet je dan aansnijden om kwaliteitsposten te leveren?
f loeren ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:01 schreef Tessio het volgende:
Maarre Dot... kijk es ff in dat topic hieronder...waar ik reageer op Gert.
What to do? tijdens TBO gaf Gert nog wel eens antwoord maar tegenwoordig...zal hij 'ons' vergeten zijn...?
okey sweet dreams!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef Dottey het volgende:
maareuh ... ik ga lekker slapen..
morgen nog effe lange dag werken.. en dan weekend!
nee ik ben er nog wel, maar ik ben ook ff met een vriendje aan de lijn enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Nizno het volgende:
ik zit nog buitemn dus volgens mij mis ik t eind van dit topic.. maaruhm hoi hoi tess
En ook hoi hoi de rest
enige dat je hoeft te doen is open topic inrammen... en TBO SC#... invullen tussen de [ ] haakjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:29 schreef Tessio het volgende:
ik ben ook bang dat ik laatste posting heb vaak...ik heb nooit een topic gestart nl
zei ook nie dat je weg was... zag alleen na mijn vorige post dat ik nquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
nee ik ben er nog wel, maar ik ben ook ff met een vriendje aan de lijn enzo![]()
inrammen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
enige dat je hoeft te doen is open topic inrammen... en TBO SC#... invullen tussen de [ ] haakjes
rammen ja... nooit zachtjes doen met Fok! Dat weet je toch?!?!?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
inrammen?![]()
dat moet lukken, whaaaaaa
Iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
rammen ja... nooit zachtjes doen met Fok! Dat weet je toch?!?!?!
ik zou het met dubbel k doenquote:
Hihi, beetje moequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |