oh TY!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
crtl + shft eens indrukken
en dan nog eens shift = in drukken
Ik speur alles af..quote:
groen / grijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
wat is nou je kleur ogen...blauw, durf het bijna niet te vragen, ben niet op mijn scherpst vandaag![]()
ik heb zelf nl helblauwe ogen
sweet dreams Mera en doe je verslag als jullie zaterdag gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ben dr ook weg van... slaap lekker allemaal![]()
en hoe was dan je dag vandaag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
groen / grijs
zeegroen
grijs
net hoe mijn dag is..
Welterusten A'tjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
Any ways....ik ga jullie laten...have fun![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
oh TY!=?!() jah alles is weer okey nu
Die houden niet van lekker? Wel van vies?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
kan ze zo voor je opnoemen hoor, maar doe dat niet...
Nee, spontane mensen kunnen we hier niet waarderenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
*probeer mijn spontaniteit weer te onderdrukken,want dat is niet gepast op Fok!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die houden niet van lekker? Wel van vies?
quote:
oh! je valt me af!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spontane mensen kunnen we hier niet waarderen
* Dottey zoekt even op de foto terug maarrrrrrrrrrrr das BLAUW grijs....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar dat wist je natuurlijk al
ik woon heel dicht bij Vondelpark en ik heb ook hooikoorts, gek word ik ervan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
rode ogen momenteel![]()
gisteren was ik stekeblind. Kon mijn ogen niet openkrijgen. Enorm rood en pijnlijk.
Momenteel is linkeroog gewoon weer groen maar rechteroog is vooral roze..![]()
lang leve de hooikoorts
Volgens mij niet hoor, tenminste, vroeger waren ze grijs-groen, dus neem aan nog steedsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey zoekt even op de foto terug maarrrrrrrrrrrr das BLAUW grijs....
Ik woon naast een bos en openveldenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
ik woon heel dicht bij Vondelpark en ik heb ook hooikoorts, gek word ik ervan.
als ik op het strand ben dan voel ik mij altijd zoveel beter.
ik niet altijd...heb weer verstand van andere zakenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAH! soms weet ik nog wel eens wat!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, tenminste, vroeger waren ze grijs-groen, dus neem aan nog steeds
Nou mij overkwam dat ook altijd. Is sneltoets om je toetsenbord om te zettenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:06 schreef Tessio het volgende:
[..]
ik niet altijd...heb weer verstand van andere zaken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat het een mooi oog is![]()
Dus dat zit sowieso wel goed (ongeacht de kleur)
euhjjjjjjjjjjjjquote:
Je bedoelt de vorige? Zo ja dan nee jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:13 schreef Dottey het volgende:
wilde even een andere ava..die beter bij mijn oogkleur past...
maar duidelijk geen succes
is het al mei?quote:
quote:
euh deze..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt de vorige? Zo ja dan nee ja
ik was onder de indruk van LS.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was hier 2 minuten stilte
ik had hem al terug gezet dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |