oh TY!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
crtl + shft eens indrukken
en dan nog eens shift = in drukken
Ik speur alles af..quote:
groen / grijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
wat is nou je kleur ogen...blauw, durf het bijna niet te vragen, ben niet op mijn scherpst vandaag![]()
ik heb zelf nl helblauwe ogen
sweet dreams Mera en doe je verslag als jullie zaterdag gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ben dr ook weg van... slaap lekker allemaal![]()
en hoe was dan je dag vandaag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
groen / grijs
zeegroen
grijs
net hoe mijn dag is..
Welterusten A'tjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
Any ways....ik ga jullie laten...have fun![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:54 schreef Tessio het volgende:
[..]
oh TY!=?!() jah alles is weer okey nu
Die houden niet van lekker? Wel van vies?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
kan ze zo voor je opnoemen hoor, maar doe dat niet...
Nee, spontane mensen kunnen we hier niet waarderenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
*probeer mijn spontaniteit weer te onderdrukken,want dat is niet gepast op Fok!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die houden niet van lekker? Wel van vies?
quote:
oh! je valt me af!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, spontane mensen kunnen we hier niet waarderen
* Dottey zoekt even op de foto terug maarrrrrrrrrrrr das BLAUW grijs....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar dat wist je natuurlijk al
ik woon heel dicht bij Vondelpark en ik heb ook hooikoorts, gek word ik ervan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
rode ogen momenteel![]()
gisteren was ik stekeblind. Kon mijn ogen niet openkrijgen. Enorm rood en pijnlijk.
Momenteel is linkeroog gewoon weer groen maar rechteroog is vooral roze..![]()
lang leve de hooikoorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |