Niets mis met tomaat tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, knap he... daarvoor at ik nooit tomaar... nou ja, tomatensoep en tomatensaus wel, maar geen tomaat.
quote:
Wel redelijk jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Nijns![]()
Lukt het?
Ik zit zwaar te soggen
woonplaatsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik moet een strookje invullen ivm een terugboeking.
Daar staat dan
Naam:
Te:
Telefoon:
1e en laatste spreken voor zich, maar wat moet ik ook alweer invullen bij Te?![]()
vergeet het ijs nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, planning voor de rest van de maand is ook af5 weekends deze maand, elk weekend meer treinen dan alle voorgaande weekends bij elkaar
EN nu ga ik boodschappen doen
Dat dacht ik dus al, maar ik wilde het toch ff zeker weten voordat ik iets stoms had ingevuld en ze me daar uitlachen ofzoquote:
Je kan het ook aan je fok-profiel toevoegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
joehoe.. ik heb ook twitter. En het handige van de API is dat ik de website nooit hoef te bezoeken om te twitteren. Alles voor de bereikbaarheid
wat is het dan volgens jou?quote:
hoezo dat dan? voor een terugboeking hebben ze je woonplaats nodig volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, noem het verkwisting, maar ik heb zojuist mijn nuttigste slok bier ooit besteed![]()
Onderin een van een Spa-flesje inelkaar geMacGyverde makeshift wespenvanger namelijkEn hij werkt als een tierelier
Zoiets zou ik toch nooit durven doenquote:
quote:ich hoffe, dass sich all jene, die erneut ein opfer zum täter machen wollten, zumindest schämen, mehr ist von den üblichen k....postern soundso nicht zu erwarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
www.oe24.atSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:17 schreef OA het volgende:
Ook niet alle Duitsers weten hoe je sowieso schrijft...![]()
[..]
Logisch. Het is dan ook een Oostenrijker.quote:
Die behoren net zo goed Duits te kunnen als dat Belgen Vlamingen Nederlands kunnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Logisch. Het is dan ook een Oostenrijker.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die behoren net zo goed Duits te kunnen als dat Belgen Vlamingen Limburgers Nederlands kunnen.
Jij dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat wij dan weer gaan vragen "Goh, wat bedoel je?"
the toppic haz been killedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, nu is het stuk he, hebben jullie nu je zin?
Dat zei ik toch alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
the toppic haz been killed
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:32 schreef BrandX het volgende:
Ik ga tussen de 20ste en 29ste verhuizen
Ik krijg de rond de 20ste de sleutels van mijn huisje, en dan wil ik daarna zo snel mogelijk over.
Omdat ik de exacte datum nog niet weet, wil ik gewoon zorgen dat ik helemaal klaar ben met pakken, dat wanneer ik de sleutel heb, ik weg kan
dat is ijsquote:
Dat zeggen wij al jaaaaaren tegen hemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel redelijk jahet is puntjes op de i, vanmorgen 2 uur in de bibliotheek geweest voor mijn literatuurverslag.
Gewoon aan de slag: je zal heel blij zijn als het klaar is!
Als je ook even vertelt wat er sad is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:03 schreef Pheno het volgende:
De site van Final Fantasy XIV is de lucht in
OA, sla eens een collega daar. Ja, andere subsite, maar dit is sad.
Verassing? En de titel laat me ook denken dat er een terrorist is bezig geweestquote:
Ik mag hopen dat die al geblust isquote:
Ik had het bericht niet gelezen, alleen de titelquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verassing? En de titel laat me ook denken dat er een terrorist is bezig geweest
Elke week koopzondag hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
Kut, gep0wned, het was vorige week koopzondag.
Jullie hebben smog en asociale landgenotenquote:
Laat ze ook ff de banner aanpassen. Lente..quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:03 schreef Pheno het volgende:
De site van Final Fantasy XIV is de lucht in
OA, sla eens een collega daar. Ja, andere subsite, maar dit is sad.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 023 Dr_Flash
02. 017 marcb1974
03. 013 Pheno
04. 013 Muck
05. 013 goldfinger1963
06. 012 DaMart
07. 006 indahnesia.com
08. 005 OA
09. 005 Nijns
10. 004 Klonk
11. 003 BrandX
12. 003 MPG
13. 002 J.Herrer
14. 001 dndiek
Reeks-statistieken!
Dat is een Mac-pingui, de nieuwe snack van MacDonaldsquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Pheno, wat is er met je avatar gebeurd? Iemand heeft een hap uit je pinguīn genomen!.
Waaro? Games? Dat heeft volgens mij Pheno al doorgegeven in FB.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat ze ook ff de banner aanpassen. Lente..
[ afbeelding ]
Heb ik al doorgegeven, maar ze doen er niets mee. En ik lees net in datzelfde topic dat er iemand gereageerd had, een psd had doorgestuurd, maar dat niemand van de crew heeft gereageerd. Mja, met zo'n afwikkeling kunnen ze die lenteskins voor maart 2010 wel laten staanquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat ze ook ff de banner aanpassen. Lente..
[ afbeelding ]
Ik was mijn oude ava beu. Al zag ik er wel een T-shirt met exact dezelfde pinguīn te koop zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Pheno, wat is er met je avatar gebeurd? Iemand heeft een hap uit je pinguīn genomen!.
jeps en jeps.. maar toch staat ie er nog.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waaro? Games? Dat heeft volgens mij Pheno al doorgegeven in FB.
Werkbesparing heet zoiets.. of regel het goed en bouw het in dat ie ieder kwartaal een andere banner laat zien. Dat kan ik zelfs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik al doorgegeven, maar ze doen er niets mee. En ik lees net in datzelfde topic dat er iemand gereageerd had, een psd had doorgestuurd, maar dat niemand van de crew heeft gereageerd. Mja, met zo'n afwikkeling kunnen ze die lenteskins voor maart 2010 wel laten staan
Goed bezig.quote:
In de GNU C Compiler een fout doorgeven? Je bent aan het bugfixen geweestquote:
Als er dan maar geen sla op zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een Mac-pingui, de nieuwe snack van MacDonalds
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |