Ja, knap he... daarvoor at ik nooit tomaar... nou ja, tomatensoep en tomatensaus wel, maar geen tomaat.quote:
Niets mis met tomaat tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, knap he... daarvoor at ik nooit tomaar... nou ja, tomatensoep en tomatensaus wel, maar geen tomaat.
quote:
Wel redelijk jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Nijns![]()
Lukt het?
Ik zit zwaar te soggen
woonplaatsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik moet een strookje invullen ivm een terugboeking.
Daar staat dan
Naam:
Te:
Telefoon:
1e en laatste spreken voor zich, maar wat moet ik ook alweer invullen bij Te?![]()
vergeet het ijs nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, planning voor de rest van de maand is ook af5 weekends deze maand, elk weekend meer treinen dan alle voorgaande weekends bij elkaar
EN nu ga ik boodschappen doen
Dat dacht ik dus al, maar ik wilde het toch ff zeker weten voordat ik iets stoms had ingevuld en ze me daar uitlachen ofzoquote:
Je kan het ook aan je fok-profiel toevoegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
joehoe.. ik heb ook twitter. En het handige van de API is dat ik de website nooit hoef te bezoeken om te twitteren. Alles voor de bereikbaarheid
wat is het dan volgens jou?quote:
hoezo dat dan? voor een terugboeking hebben ze je woonplaats nodig volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |