ik ook niet, maar ik moet naar roermond, dus ik kwam er langs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel weerGa er niet speciaal voor heen of zo
En wat voor hypotheek had je daarvoor nodig?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik moet naar roermond, dus ik kwam er langs.
De, overigens erg leuke, jongen achter de balie maakte een foutje en nu sta ik met een enorme beker caffé mocha in mijn hand in plaats van een kleintje
ik heb ook betaald voor een kleinequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat voor hypotheek had je daarvoor nodig?
Dus met een hypotheek voor een garagebox, kreeg je nu een ruime villa met een lap grond er omheen?quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus met een hypotheek voor een garagebox, kreeg je nu een bak koffie.
juistquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus met een hypotheek voor een garagebox, kreeg je nu een ruime villa met een lap grond er omheen?.
Wie denk je dat mij steeds zwart maakt achter de schermen. Vroeger deden de blauwe KSC'ers nog hun best om anderen mod te maken....Nu doen ze hun best om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel gemeen
ik moet je teleurstellen in je complot denken, klopt niets van, maar dan ook niets en waarom je nog geen modje bent, ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie denk je dat mij steeds zwart maakt achter de schermen. Vroeger deden de blauwe KSC'ers nog hun best om anderen mod te maken....Nu doen ze hun best om dat niet te doen.
En een smileypost is in KSC-terminologie een "jj-tje doen".
Ohayo gozaimasu
weet je wat weleens helpt? Solliciteren!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet je teleurstellen in je complot denken, klopt niets van, maar dan ook niets en waarom je nog geen modje bent, ik zou het echt niet weten
Allang gedaan, maar tegenwoordig is het hip om intern te zoekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat weleens helpt? Solliciteren!
dat is idd een van de dingen om mee te beginnen, maar volgens mij doet onze lievelingpinquin dat ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat weleens helpt? Solliciteren!
tegenwoordig zoeken ze intern, dus er is weinig te solli'enquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:25 schreef Muck het volgende:
Waarop heb je gesolliciteerd dan?
maar dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordig zoeken ze intern, dus er is weinig te solli'en
mja, het is een schoolgaand kind, met een japanfetish (nee, niet door mij). Dus er staat nogal wat meuk op dat niet weg mag. Even een reinstall wat wss sneller is, is dus de laatste strohalm, ik neem mijn usb disk maar mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
windows
Maar hij wordt gewoon intern uitgekotst omdat hij niet tot aan allebei zijn ellebogen in de endeldarm van Danny zit, zoiets?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
dat is idd een van de dingen om mee te beginnen, maar volgens mij doet onze lievelingpinquin dat ook
Maar wel het antwoord.quote:
Het filmpje van mijn endeldarm vond ie wss niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij wordt gewoon intern uitgekotst omdat hij niet tot aan allebei zijn ellebogen in de endeldarm van Danny zit, zoiets?
Ik snap eigenlijk niet dat Ph sowieso crew zou willen zijn. Begrijp me goed hoor, ik heb het ook anderhalf jaar gedaan, en met veel plezier, maar ik vind het zo toch beter
wou je zeggen dat ik dat wel zit dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij wordt gewoon intern uitgekotst omdat hij niet tot aan allebei zijn ellebogen in de endeldarm van Danny zit, zoiets?
Ik snap eigenlijk niet dat Ph sowieso crew zou willen zijn. Begrijp me goed hoor, ik heb het ook anderhalf jaar gedaan, en met veel plezier, maar ik vind het zo toch beter
Jullie zijn niet endeldarm-compatiblequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het filmpje van mijn endeldarm vond ie wss niet leuk genoeg.
Misschien op het moment van solliciteren tochquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef Muck het volgende:
[..]
wou je zeggen dat ik dat wel zit dan?
in HD?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het filmpje van mijn endeldarm vond ie wss niet leuk genoeg.
In het kwadraat. Ik mocht het op een erg groot scherm zienquote:
met een klikkende endeldarm zou ik rap maken dat ik bij de dokter kwam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn niet endeldarm-compatibleDat is het gewoon. Het klikt niet.
.
Ja. Neem FF3quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:31 schreef Pheno het volgende:
Btw, iemand met een beetje verstand van windows IE 8?
damnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kwadraat. Ik mocht het op een erg groot scherm zien
Hoort dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:32 schreef Muck het volgende:
met een klikkende endeldarm zou ik rap maken dat ik bij de dokter kwam.
Die heeft hetzelfde probleem. Daarom zoek ik het in de windows policy instellingenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Neem FF3Of wou je dat niet horen?
Je hebt een boterham gegeten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef DaMart het volgende:
Oe, ik heb mijn culinaire grenzen net weer verlegd.
Als dat al je culinaire grenzen verleggen isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zelf een aardbeienmilkshake gemaakt.
Hey, ik had dat nog nooit gedaan hoor! En met kleine stapjes kom je het verstquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat al je culinaire grenzen verleggen is
Begin nou maar eens met het eten van dingen die je 'niet lust'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, ik had dat nog nooit gedaan hoor! En met kleine stapjes kom je het verst.
Hey, een tijdje terug heb ik heel avontuurlijk een kwart tomaat in de roerbakmaaltijd gegooid, dus niet overdrijven hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin nou maar eens met het eten van dingen die je 'niet lust'
Een kwart tomaatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, een tijdje terug heb ik heel avontuurlijk een kwart tomaat in de roerbakmaaltijd gegooid, dus niet overdrijven he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |