Meestal voelt het nat aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef LoggedIn het volgende:
Kan iemand hier iets zeggen over neerslag voor donderdagavond?
Je kan lekker in je tentje buiten slapen hoor , maar verwacht wel dat het een tentje op water isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef LoggedIn het volgende:
Kan iemand hier iets zeggen over neerslag voor donderdagavond?
MAar het gaat dus donderdagavond al regenen, niet pas vrijdagnacht?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan lekker in je tentje buiten slapen hoor , maar verwacht wel dat het een tentje op water is
Come on....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
MAar het gaat dus donderdagavond al regenen, niet pas vrijdagnacht?
Elke dag is het weerbericht anders, ik weet het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Aan het eind van de middag kans op buien. Die kunnen tot in de nacht aanhouden. Vrijdag ook nog wel kans op een bui.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Inderdaad, als daar nou net zo'n bui neerknalt met >50mm dan is het gelijk een modderbad....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt leuk voor al die Lowlandsgasten... die gaan echt in de modder liggen baggeren.
Camping gaat aan het begin van de middag open. Ik ga zelf ook naar LowLands, maar ik moet nog even zien wanneer ik ga. Wil eigenlijk nog wel wat van de buien mee pakken...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, als daar nou net zo'n bui neerknalt met >50mm dan is het gelijk een modderbad....
Wanneer gaat die camping open?
Dat wordt kiezen of delenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Camping gaat aan het begin van de middag open. Ik ga zelf ook naar LowLands, maar ik moet nog even zien wanneer ik ga. Wil eigenlijk nog wel wat van de buien mee pakken...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef leroytje het volgende:
Donderdag gewoon 34 a 35 graden, Yoepie!
Of snel die tent opzetten. En als het los gaat het terrein af om er nog wat van mee te krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat wordt kiezen of delen![]()
Gedeelte lowlands en gedeelte chase
Nou als je naar lowlands gaat, ga je zeker wat mee pakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Camping gaat aan het begin van de middag open. Ik ga zelf ook naar LowLands, maar ik moet nog even zien wanneer ik ga. Wil eigenlijk nog wel wat van de buien mee pakken...
Jazeker, iets meer dan een jaar geleden in Polen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Level 1 volgens Estofex.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Estofex een level 3 uitgeeft en of dat al een keer is voorgekomen?
Level 1 dus... stiekum hoopten we allemaal op level 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Level 1 volgens Estofex.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Estofex een level 3 uitgeeft en of dat al een keer is voorgekomen?
Zo goeiemorgenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:15 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Jazeker, iets meer dan een jaar geleden in Polen.
[ afbeelding ]
Met bijbehorende foto's en filmpjes: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=9136
Dagelijkse kost hier.. Allleen nu al tijden geen regen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef leroytje het volgende:
Donderdag gewoon 34 a 35 graden, Yoepie!
Blijkbaar welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef leroytje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er een kansje is op tornado's/windhozen?
Aangezien de kans op supercellen redelijk groot is. Is er altijd een kans op windhozen/tornado'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef leroytje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er een kansje is op tornado's/windhozen?
Dit keer mag het ook naar de provincie trekken. aangezien ik daar woon en nog wat plaatjes wil schieten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Zuid holland moet opnieuw de volle laag krijgen (rotterdam bedoel ik dan)
110 km per uurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef aloa het volgende:
Nederland heeft morgen code oranje..
Vanwege windstoten tot 110 km/uur.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:43 schreef Frutsel het volgende:
Das nog lang geen Orkaan Bill kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |