Nou als je naar lowlands gaat, ga je zeker wat mee pakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Camping gaat aan het begin van de middag open. Ik ga zelf ook naar LowLands, maar ik moet nog even zien wanneer ik ga. Wil eigenlijk nog wel wat van de buien mee pakken...
Jazeker, iets meer dan een jaar geleden in Polen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Level 1 volgens Estofex.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Estofex een level 3 uitgeeft en of dat al een keer is voorgekomen?
Level 1 dus... stiekum hoopten we allemaal op level 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Level 1 volgens Estofex.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Estofex een level 3 uitgeeft en of dat al een keer is voorgekomen?
Zo goeiemorgenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:15 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Jazeker, iets meer dan een jaar geleden in Polen.
[ afbeelding ]
Met bijbehorende foto's en filmpjes: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=9136
Dagelijkse kost hier.. Allleen nu al tijden geen regen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef leroytje het volgende:
Donderdag gewoon 34 a 35 graden, Yoepie!
Blijkbaar welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef leroytje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er een kansje is op tornado's/windhozen?
Aangezien de kans op supercellen redelijk groot is. Is er altijd een kans op windhozen/tornado'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef leroytje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er een kansje is op tornado's/windhozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |