Nee helaas ZxZw. In Tilburgquote:
ON is a hardcore band from Seattle, with members of Champion and Go It Alone. With their positive attitude these guys have something to say about society these days but without blaming everyone except themselves. As they say in their song ‘Falling Apart’: “Our ability to reason traded for greed. I know I'm at fault for playing the game.” These are very relevant, really self-conscious lyrics. And best of all: The lyrics are backed by very energetic hardcore, with anger, without losing mequote:
Dat is ook een beetje het idee van het festival denk ik, veel obscure, en nieuwe bandjes die 'anders' zijn dan al die duizenden bands die min of meer hetzelfde doen (overigens zijn er ook films, galleries, street performance en andere kunstuitingen).quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is de enige artiest die ik ken. Wel een goeie.
Tja ik ben getalenteerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
ON is a hardcore band from Seattle, with members of Champion and Go It Alone. With their positive attitude these guys have something to say about society these days but without blaming everyone except themselves. As they say in their song ‘Falling Apart’: “Our ability to reason traded for greed. I know I'm at fault for playing the game.” These are very relevant, really self-conscious lyrics. And best of all: The lyrics are backed by very energetic hardcore, with anger, without losing me
Jiij bent een Amerikaanse Hardcore band, en je spreekt ook nog Nederlands! Respect voor jou!
Heen? Check zo ook even het ATP topicquote:Op donderdag 16 april 2009 20:20 schreef Gehenna het volgende:
Brethren of the Free Spirit is de enige die ken, maar wel gaaf dat zo even een heel festival wordt gehouden in de binnenstad
Vooral gedurende weekend is er echt overal wat te doen, erg leuk!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:20 schreef Gehenna het volgende:
Brethren of the Free Spirit is de enige die ken, maar wel gaaf dat zo even een heel festival wordt gehouden in de binnenstad
Moet je niet een vergunning hebben om posters/flyers te plakken op straat? volgens mij is dat wel strafbaar..quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:28 schreef WJMW het volgende:
[..]
Vooral gedurende weekend is er echt overal wat te doen, erg leuk!
Nogmaals schaamteloze promotie:
ZXZW ZOEKT VRIJWILLIGERS VOOR HET STREETTEAM door geheel Nederland maar met name in 's Hertogenbosch Breda en Eindhoven.
taken zijn het verspreiden van posters en flyers in kroegen en culturele/openbare locaties
en posters plakken.
Vrijwilligers die voldoende inzet tonen worden beloond met een gratis weekendticket voor ZXZW!
AANMELDEN? MAILTO: DYON@ZXZW.NL
posters plakken gebeurt natuurlijk op de vrije plakplaatsen, het verspreiden van flyers en posters in bijvoorbeeld kroegen/poppodia of openbare gebouwen gebeurd altijd na toestemming van het personeel.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je niet een vergunning hebben om posters/flyers te plakken op straat? volgens mij is dat wel strafbaar..
quote:Persbericht, 7 Augustus 2009
SPECIAAL CONCERT FOLKPROJECT WARDRUNA OP HET INCUBATE FESTIVAL IN TILBURG
De Noorse band Wardruna zal op het Tilburgse festival Incubate een eenmalig concert geven in een speciale omgeving. Het sfeervolle folkproject rond black metal muzikanten Einar "Kvitrafn" Selvik en Gaahl zal op zaterdag 19 september optreden in een amfitheater midden in de bossen van Oisterwijk.
Wardruna kreeg begin 2009 lovende recensies met hun debuutplaat "Gap Var Ginnunga". Bandleider Kvitrafn (Jotunspor, ex-Gorgoroth) gooide zijn metalroots overboord voor een plaat vol duistere ambient folk. Gap Var Ginnunga is een zoektocht naar de geschiedenis van Noorse mythologie en het paganisme, gemaakt met traditionele Noorse instrumenten als de geitenhoorn en de tagelharp. Daarnaast zijn zelfs geluiden van bomen, stenen, water en vuur te horen op de cd.
Shows van Wardruna zijn schaars, maar altijd gedenkwaardig. Zo trad de band al ooit op in een vikingschip en in een bergkapel. Deze omgeving versterkt de mystieke sfeer rond de band.
Het optreden van Wardruna in het natuurtheater van Oisterwijk is het enige Nederlandse optreden van de band. Het concert wordt ingeleid met een lezing over de constante onderstroom van paganisme en esoterie in Europa, van de Germaanse tijd tot op heden.
Incubate is een grootschalig festival voor independent culture. Het festival heeft een breed programma met muziek, beeldende kunst, dans, theater en film. Meer dan 200 culturele voorlopers presenteren zich in een intieme context aan een internationaal publiek. Black metal naast free jazz. Street art naast academische dans.
Incubate vindt plaats van 13 tot en met 20 september 2009 in de gehele Tilburgse binnenstad. Van café tot natuurtheater. Van popzaal tot museum.
In samenwerking met Schatten van Brabant.
Zie voor meer informatie over het festival de website www.incubate.org en voor Wardruna bezoek ook www.wardruna.com.
Tilburg zit tegenwoordig ook op het nachtnet, van donderdagnacht t/m zaterdagnacht. Dus dat valt dan best mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef frame-saw het volgende:
Klinkt wel tof, maar Tilburg is niet handig met de treinToch even kijken
Waar ik heen moet nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Tilburg zit tegenwoordig ook op het nachtnet, van donderdagnacht t/m zaterdagnacht. Dus dat valt dan best mee.
heb je goed gedaan Vio :-Dquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:30 schreef vioo het volgende:
ben nou het programma boekje aan het maken
haha dank uquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef punkr1 het volgende:
[..]
heb je goed gedaan Vio :-D
http://issuu.com/incubate/docs/incubate_2009_festival_guide
thanks broquote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef punkr1 het volgende:
Tijdschema's staan online :-) http://inlog.org/2009/09/09/incubate-2009-timetables-online/
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Beauregard het volgende:
.......Tilburg ..... woonplezier ....
en bedankt, dit is alweer makkelijker dan het andere schemaquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Beauregard het volgende:
WTF. Wat is dat voor lelijke herrie dat naar Tilburg gaat komen? Op welke locaties in de stad gaat dit plaatsvinden, want ik wil mijn woonplezier niet laten bederven door dit 'festival'.
Yes, de website voor 2011 moet nog online komen. Als het goed is deze maand nog! Je kan in ieder geval het blog (www.inlog.org) iedere donderdag in de gaten houden voor nieuwe namen totdat de website er isquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Faxie het volgende:
Library Tapes
Da's heel mooi, want die moest ik 2 jaar geleden ergens toen ze ergens anders speelden missen
Ik zat er sowieso aan te denken dit jaar te gaan. Paar weken geleden nog op de site gekeken toevallig, maar toen stond er nog niets...
Yes, komt nog voor het festival ook een nieuwe plaat meen ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Trashcanman het volgende:
Aura noir?!
Niet verkeerd, wist niet dat die gasten nog actief zijn.
En wordt alleen maar interessanter, we zitten nog op geen kwart van alle namen in totaalquote:
Bedankt voor je reactie! Check dan ook Aidan Baker met Nathan Amundson. Aidan Baker is de ene helft van Nadja namelijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Wauw, Nadja! Dat was geweldig in de Paradox. Hele leuke toevoeging!
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef brent_Incubate het volgende:
De omschrijvingen en live filmpjes van alle artiesten zijn op het blog te vinden, mochten jullie niet bekend zijn met één of meerdere artiesten! http://incu.at/heacu
Mogen er kruimels in je bed komen? Zo ja, dan kunnen we gelijk die picknick eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.
Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd zelf in Tilburg, dus dat maakt alles even net wat makkelijker.
En Trashcanman slaapt bij mij in bed
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.quote:This week Matthew Shipp (photo), Sleep Party People, The Oscillation and Norberto Lobo have been added to the line-up of Incubate 2011!
Sleep Party People ken ik. Moeite waard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.
Alle informatie over Incubate 2011 is op www.incubate.org te vinden. Het blog trekken we expres los van de website omdat er anders een te grote stroom aan informatie is die niet iedereen hoeft te lezen. We houden de keuze aan de bezoeker dus! Op het blog bieden we daarom wat meer diepgang aan over de artiesten (die hebben gespeeld, spelen, misschien spelen of wat gewoon leuk is om erop te zetten) en op de website komt gewoon de "harde" informatie zoals het complete overzicht met wat er speelt en de lopende projecten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom kan eigenlijk alle informatie niet gewoon op één website? Sowieso is in de afgelopen jaren de site wel erg vaak veranderd.
The Oscillation is lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.
Was je nu trouwens nog van plan deze editie bij te wonen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddnieuwe album heb ik nog niet gehoord trouwens...
ligt er een beetje aan of mijn lessen dan weer zijn begonnen of niet, ik ben bang van wel...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was je nu trouwens nog van plan deze editie bij te wonen?
Ik vind hem erg goed. Gaat wel 1 van mijn platen van het jaar worden denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddnieuwe album heb ik nog niet gehoord trouwens...
Ik had het meer over de link van de website, maar dit maakt het wel duidelijker. Jullie hebben nu toch 3 sites draaien? (incubate.org, die blog, en inlog.org)quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef brent_Incubate het volgende:
[..]
Alle informatie over Incubate 2011 is op www.incubate.org te vinden. Het blog trekken we expres los van de website omdat er anders een te grote stroom aan informatie is die niet iedereen hoeft te lezen. We houden de keuze aan de bezoeker dus! Op het blog bieden we daarom wat meer diepgang aan over de artiesten (die hebben gespeeld, spelen, misschien spelen of wat gewoon leuk is om erop te zetten) en op de website komt gewoon de "harde" informatie zoals het complete overzicht met wat er speelt en de lopende projecten.
Heb ik hiermee antwoord op je vraag gegeven?We veranderen inderdaad één keer per jaar de website met verbeteringen en toevoegingen om ieder jaar weer duidelijker naar buiten te komen met onze informatie!
2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had het meer over de link van de website, maar dit maakt het wel duidelijker. Jullie hebben nu toch 3 sites draaien? (incubate.org, die blog, en inlog.org)
Dank je wel voor dit uitgebreide antwoord, in ieder geval!
Van de site. Moet 'beleefd' hier niet 'beleeft' zijn?quote:Wat vragen we van vrijwilligers?
We gaan er van uit dat je, als je je aanmeldt als vrijwilliger, ook plezier beleefd aan het werk en je enthousiasme hiervan uitstraalt.
Ook verwachten we natuurlijk dat je de afspraken naleeft die zijn gemaakt met de vrijwilligerscoordinator en dat je op de afgesproken tijden en locatie verschijnt.
quote:This week we have 8 music additions for Incubate 2011! Trial (photo), Charles Gayle, Rainbow Arabia, Tweak Bird, Anchor, Mind Over Mirrors, Run With The Hunted and Schnaak have been added to the line-up. We have also added two movies to our line-up; Invertebrate and Goodbye Mr Christie will be screened at our festival.
The Trial, Anchor and Run With The Hunted package will be part of a special hardcore gig on the Saturday of Incubate at Hall of Fame. About 5 more bands will be added to the bill and expect some nice extras (distros, vegan food etc) as well. Well keep you updated on this!
Zit het nu te luisteren, hele toffe muziek inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Sleep Party People ken ik. Moeite waard.
Ik ken alleen No Turning Back, maar ben er niet echt fan van helaas. Nu maar even de rest beluisteren.quote:EMA, Ganglians, Man Man, No Turning Back, Brasstronaut, Wise Blood en Dead Neanderthals
quote:Felix Kubin, Daedelus, Chris Corsano, Christine Sehnaoui, Mick Flower, John Edwards, Mats Gustafsson, This Frontier Needs Heroes, Zachary Cale, Thought Forms, Brother JT, Let's Wrestle, Oathbreaker, Little Scream, Gallops, Lecherous Gaze, Danava, The Doozer, Spilt Milk, New YX, Rats on Rafts en Henk & Melle
Alpinist is zo'n vette bandquote:We continue once again announcing tons of new artists to the Incubate 2011 lineup! Please welcome Alpinist, Dignan Porch, Pinkunoizu, Daggers, Man From The South, True Champions Ride On Speed, Codasync, Rubik and Talking to Turtles to the lineup of Incubate 2011!
But there is more! Crass singer Steve Ignorant (see photo) is curating the V39 venue during the weekend and besides playing together with Carol & Peter (ex-Crass), he invited Lärm, Laatste Halte, Eve Libertine & Charles Webber, Cravats, Stalag 17, Liam Noble, Goldblade and Andy T.
Kraak will curate Saturday 17th at N16 and have invited Girlseeker, Warm Climate, Floris Vanhoof, Gerard Herman and Terracota Gate. Berlin/Bruges based artist Ada van Hoorebeeke will be showing her contemporary art during the music program!
Also we have added the last two names to the XLR8R program, next to the huge line-up we already announced last week. Please welcome Space Dimension Controller and Rem Koolhaus to the program!
Morc Records, from whom we have booked many artists in the past like Circle Bros, Edgar Wappenhalter, Jessica Bailiff and Annelies Monseré, will curate two very interesting names at NS16 on Friday the 16th. Plinth and Karina ESP will be performing and presented by Morch!
Esben and the Witch en Natural Snow Buildings.quote:Elke donderdag is het raak met Incubate. Ook vandaag weer wordt een leuke lijst namen bekend gemaakt. The Fall, Esben And The Witch, Natural Snow Buildings, Han Bennink, Alasdair Roberts,The Joyous Cosmology, Constitu Sound, Puzzle Muteson en Safari Park spelen allemaal op het Tilburgse festival. Het festival heeft dit jaar het thema: "We are Incubate".
quote:Het is weer donderdagmiddag. Wat dat wil zeggen? Incuday, want elke donderdag om 14.00 maakt het Tilburgse festival weer een aantal nieuwe namen bekend. De meest opvallende naam zijn de Battles welke een speciale show in het bos zullen spelen.
Verder kunnen we ook Nosaj Thing, Matanza, Author & Punisher, Gruppe 80 en Klaus Beyer, Lost Painters (presenteert The Lost Relay), Trigga, DJ Madd, DMDN, Benton en Bots toevoegen aan het -nu al- indrukwekkende affiche van Incubate. Daarbij zal DJ /Rupture ook dit jaar weer present zijn met een speciale show.
Jammerlijk gefaald hier in.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
Overduidelijk dat ik rond die tijd mijn vakantie ga regelen.
Ik ken hier absoluut niks van, waar blijven de headliners? BOOOOOO! BOOOOOOOOOOO!quote:We’re excited to announce Generation Bass‘ participation with the Monsters of Moombahton, including David Heartbreak, Munchi and DJ Umb. Besides that one-man band The Show Is The Rainbow will play at Incubate 2011 and last name for the Trigga line-up in Midi Theater Café is Horst aan de Massive.
We have also announced The Magus and Lazarov to the film program as well as Fanni Futterknecht – I Almost Love You to the dance program.
Het festival is dit jaar van 12 tot 18 September, 1 dag korter dan normaal gesproken, vandaar de verwarring waarschijnlijk. Alhoewel de "extra dag" altijd voor de opening was en die combineren we nu mooi met vette optredens van oa Omar Souleyman en Megafaun!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef Darkestrah het volgende:
Wat is het ongezellig hier.![]()
Iemand enig idee waarom er zondag de 11e nog geen artiesten zijn bevestigd? Ik hoop niet dat hier de grote verrassingsact speelt, want dat is de enige dag dat ik niet kan.
Peter Broderick is geweldig live. Lijkt me ook wel passen in een lunch omgeving.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ook kaarten voor het lunch concert op zondag met Peter Broderick.Enorm leuk idee, dit.
In pannenkoeken met stroopquote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Darkestrah het volgende:
Ligt er maar net aan waar je zin in hebt.Maar inderdaad, hier hetzelfde!
Maar niet echt te vergelijken met onwijs hippe Pitchfork-bands als Health en EMAquote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef arucard het volgende:
Vind het wel jammer dat het zoveel duurder is geworden. Een paar jaar geleden was het iets van een tientje voor een passe-partout, en toen stonden er ook al heel veel toffe bands.
Ja dat ook.... als ik al ga, ga ik maar 1 dag in het weekend ipv 2....quote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef arucard het volgende:
Vind het wel jammer dat het zoveel duurder is geworden. Een paar jaar geleden was het iets van een tientje voor een passe-partout, en toen stonden er ook al heel veel toffe bands.
Sarcasme, hoop ik?quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Maar niet echt te vergelijken met onwijs hippe Pitchfork-bands als Health en EMA
Nou nee geen sarcasme. Denk niet dat er in het verleden veel bands hebben gestaan met zoveel aandacht van de blogospherequote:Op maandag 12 september 2011 07:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sarcasme, hoop ik?De ene band die ik het liefste zou zien, Nadja, moet ik missen omdat ik moet werken. Gek genoeg spelen ze maar 3 kwartier, vrij kort voor zo'n band.
Ja, het is een project. I'm yours, play me, heet het. Ikzelf ben er al 4 tegengekomen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:18 schreef arucard het volgende:
Zijn al die piano's in Tilburg van Incubate? Ben er al 3 tegen gekomen.
Nadjaquote:Op maandag 12 september 2011 07:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sarcasme, hoop ik?De ene band die ik het liefste zou zien, Nadja, moet ik missen omdat ik moet werken. Gek genoeg spelen ze maar 3 kwartier, vrij kort voor zo'n band.
Je staat er niet alleen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef arucard het volgende:
Toch wel een toffe line-up als ik het zo bekijk, wist ook niet dat wooden shjips speelden. Maar de mensen waarmee ik normaal mee ga kunnen niet, en om daar nou alleen heen te gaan.
pfff ik moet drie uur heen en drie uur terug voor health morgenquote:
Ik nog wel meer. Is trouwens ook een aparte website van waarbij je jezelf als foto bij de piano kan uploaden.quote:Op maandag 12 september 2011 13:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, het is een project. I'm yours, play me, heet het. Ikzelf ben er al 4 tegengekomen.
Couchsurfing?quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef ralfseltje het volgende:
Eh ja lastig, of nog een slaapplek regelen, of niet gaan ben ik bang
Ik weet niet of ik het had durven beloven, maar het is dus waarschijnlijk al geregeld. Ik zoek wel misschien nog ook voor zondag een overnachtingquote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Darkestrah het volgende:
Ralf (ik neem aan dat je zo heet), als je niet 's nachts tussen mijn stringetjes gaat graaien zou het zomaar kunnen dat je een luchtbed bij mij neer kunt gooien. En zelfs dat luchtbed zou ik kunnen regelen.
Het is maar een nietig studentenkamertje, maar het gaat makkelijk passen.
Nogmaals dank voor de bank!quote:Op woensdag 14 september 2011 08:48 schreef Darkestrah het volgende:
Gisteren Rainbow Arabia, Rape Blossoms, Lightning Dust en Health gezien. De eerste vond ik niet erg bijzonder, maar Rape Blossoms klonk dan wel weer erg tof. Door het hoge tempo van de band kon ik helaas niet echt genieten van Lightning Dust, ik was er niet echt voor in de mood. Health was verrassend vet. Op album vind ik het niet zo spetterend, maar live staat het blijkbaar als een huis.
Dat vond de PA uiteindelijk ookquote:Op woensdag 14 september 2011 16:11 schreef Basp1 het volgende:
Ik vond health best aardig, maar ben binnen 20 minuten toch naar de bar buiten de zaal gevlucth want het volume stond veel te hard voor mij. Heb nu maar wat oordoppen voor de zekerheid in mijn zak gestopt.
Wel sneu dat ze get zelf niet doorhadden, was wel jammer ook. Gelukkig deden ze een toegift van een halve minuut!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat vond de PA uiteindelijk ook
Vakantie FTWquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Darkestrah het volgende:
Moet Health niet heel erg hard gaan?Het is de eerste keer dat ik mijn oordoppen echt nodig had.
Vanavond Sleep Party People, Han Bennink, Vakantie (of een kroeg), Nosaj Thing, en Ford & Lopatin.
Altijd lullig inderdaad als ze het zelf niet doorhebben omdat de monitoren zo hard staanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze get zelf niet doorhadden, was wel jammer ook. Gelukkig deden ze een toegift van een halve minuut!
Dit was de achtste keer HEALTH voor mij maar bijna de beste, ze zijn nog steeds zo energiek en krachtig.
Ik ben blij dat ik juist zaterdag en zondag vrij ben. Vanacht was het stiekem weer 2 uur geworden en om 7 uur ging mijn wekker al weer.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben zaterdag pas rond 6 uur thuis van m'n werk. Ik denk dus dat ik het maar skip, al zou ik het graag willen zien.
Apneu en Screaming Femalesquote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef Darkestrah het volgende:
Hebben mensen nog tips voor vandaag? Ik zit niet zo te wachten op de black metal, of het moet echt heel goed zijn.
Een pit bij Kongh?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Kongh begint bijna! Ik sta hier met een lp dus ik kan niet eens fatsoenlijk mijn pits uitvoeren.
Ja, Peter Broderick live is geweldigquote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
Peter BroderickEen ontzettend waardige afsluiter van een hele goede week. Dat filmpje was wel even slikken overigens. Maar wat een artiest is die man.
Klopt, jou niet gespot geloof ik, goede show van Battles weer. Hoe kut is the fall nu bezig. Hoogtepunt van de dag is een strijd tussen my disco, ema en wheels on fire. En a grave with no name. Top editie!quote:Op zondag 18 september 2011 04:43 schreef Darkestrah het volgende:
Het was erg vet! Ralfseltje heb ik nog wel zien staan.
Sowieso was deze avond wel een succes. Leuke feestjes in de Midi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |