Vakantie FTWquote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef Darkestrah het volgende:
Moet Health niet heel erg hard gaan?Het is de eerste keer dat ik mijn oordoppen echt nodig had.
Vanavond Sleep Party People, Han Bennink, Vakantie (of een kroeg), Nosaj Thing, en Ford & Lopatin.
Altijd lullig inderdaad als ze het zelf niet doorhebben omdat de monitoren zo hard staanquote:Op woensdag 14 september 2011 16:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze get zelf niet doorhadden, was wel jammer ook. Gelukkig deden ze een toegift van een halve minuut!
Dit was de achtste keer HEALTH voor mij maar bijna de beste, ze zijn nog steeds zo energiek en krachtig.
Ik ben blij dat ik juist zaterdag en zondag vrij ben. Vanacht was het stiekem weer 2 uur geworden en om 7 uur ging mijn wekker al weer.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben zaterdag pas rond 6 uur thuis van m'n werk. Ik denk dus dat ik het maar skip, al zou ik het graag willen zien.
Apneu en Screaming Femalesquote:Op donderdag 15 september 2011 10:26 schreef Darkestrah het volgende:
Hebben mensen nog tips voor vandaag? Ik zit niet zo te wachten op de black metal, of het moet echt heel goed zijn.
Een pit bij Kongh?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Kongh begint bijna! Ik sta hier met een lp dus ik kan niet eens fatsoenlijk mijn pits uitvoeren.
Ja, Peter Broderick live is geweldigquote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
Peter BroderickEen ontzettend waardige afsluiter van een hele goede week. Dat filmpje was wel even slikken overigens. Maar wat een artiest is die man.
Klopt, jou niet gespot geloof ik, goede show van Battles weer. Hoe kut is the fall nu bezig. Hoogtepunt van de dag is een strijd tussen my disco, ema en wheels on fire. En a grave with no name. Top editie!quote:Op zondag 18 september 2011 04:43 schreef Darkestrah het volgende:
Het was erg vet! Ralfseltje heb ik nog wel zien staan.
Sowieso was deze avond wel een succes. Leuke feestjes in de Midi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |