Jammerlijk gefaald hier in.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Trashcanman het volgende:
Overduidelijk dat ik rond die tijd mijn vakantie ga regelen.
Ik ken hier absoluut niks van, waar blijven de headliners? BOOOOOO! BOOOOOOOOOOO!quote:We’re excited to announce Generation Bass‘ participation with the Monsters of Moombahton, including David Heartbreak, Munchi and DJ Umb. Besides that one-man band The Show Is The Rainbow will play at Incubate 2011 and last name for the Trigga line-up in Midi Theater Café is Horst aan de Massive.
We have also announced The Magus and Lazarov to the film program as well as Fanni Futterknecht – I Almost Love You to the dance program.
Het festival is dit jaar van 12 tot 18 September, 1 dag korter dan normaal gesproken, vandaar de verwarring waarschijnlijk. Alhoewel de "extra dag" altijd voor de opening was en die combineren we nu mooi met vette optredens van oa Omar Souleyman en Megafaun!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef Darkestrah het volgende:
Wat is het ongezellig hier.![]()
Iemand enig idee waarom er zondag de 11e nog geen artiesten zijn bevestigd? Ik hoop niet dat hier de grote verrassingsact speelt, want dat is de enige dag dat ik niet kan.
Peter Broderick is geweldig live. Lijkt me ook wel passen in een lunch omgeving.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:07 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ook kaarten voor het lunch concert op zondag met Peter Broderick.Enorm leuk idee, dit.
In pannenkoeken met stroopquote:Op zondag 4 september 2011 20:55 schreef Darkestrah het volgende:
Ligt er maar net aan waar je zin in hebt.Maar inderdaad, hier hetzelfde!
Maar niet echt te vergelijken met onwijs hippe Pitchfork-bands als Health en EMAquote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef arucard het volgende:
Vind het wel jammer dat het zoveel duurder is geworden. Een paar jaar geleden was het iets van een tientje voor een passe-partout, en toen stonden er ook al heel veel toffe bands.
Ja dat ook.... als ik al ga, ga ik maar 1 dag in het weekend ipv 2....quote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef arucard het volgende:
Vind het wel jammer dat het zoveel duurder is geworden. Een paar jaar geleden was het iets van een tientje voor een passe-partout, en toen stonden er ook al heel veel toffe bands.
Sarcasme, hoop ik?quote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Maar niet echt te vergelijken met onwijs hippe Pitchfork-bands als Health en EMA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |