Yes, komt nog voor het festival ook een nieuwe plaat meen ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Trashcanman het volgende:
Aura noir?!
Niet verkeerd, wist niet dat die gasten nog actief zijn.
En wordt alleen maar interessanter, we zitten nog op geen kwart van alle namen in totaalquote:
Bedankt voor je reactie! Check dan ook Aidan Baker met Nathan Amundson. Aidan Baker is de ene helft van Nadja namelijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Wauw, Nadja! Dat was geweldig in de Paradox. Hele leuke toevoeging!
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef brent_Incubate het volgende:
De omschrijvingen en live filmpjes van alle artiesten zijn op het blog te vinden, mochten jullie niet bekend zijn met één of meerdere artiesten! http://incu.at/heacu
Mogen er kruimels in je bed komen? Zo ja, dan kunnen we gelijk die picknick eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.
Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd zelf in Tilburg, dus dat maakt alles even net wat makkelijker.
En Trashcanman slaapt bij mij in bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |