Yes, komt nog voor het festival ook een nieuwe plaat meen ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Trashcanman het volgende:
Aura noir?!
Niet verkeerd, wist niet dat die gasten nog actief zijn.
En wordt alleen maar interessanter, we zitten nog op geen kwart van alle namen in totaalquote:
Bedankt voor je reactie! Check dan ook Aidan Baker met Nathan Amundson. Aidan Baker is de ene helft van Nadja namelijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:05 schreef Darkestrah het volgende:
Wauw, Nadja! Dat was geweldig in de Paradox. Hele leuke toevoeging!
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef brent_Incubate het volgende:
De omschrijvingen en live filmpjes van alle artiesten zijn op het blog te vinden, mochten jullie niet bekend zijn met één of meerdere artiesten! http://incu.at/heacu
Mogen er kruimels in je bed komen? Zo ja, dan kunnen we gelijk die picknick eens doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist het hele idee achter dit soort festivals. Even snel kijken op internet wat er verwacht kan worden qua stijl, en dan er gewoon heen gaan.
Met een beetje geluk woon ik tegen die tijd zelf in Tilburg, dus dat maakt alles even net wat makkelijker.
En Trashcanman slaapt bij mij in bed
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.quote:This week Matthew Shipp (photo), Sleep Party People, The Oscillation and Norberto Lobo have been added to the line-up of Incubate 2011!
Sleep Party People ken ik. Moeite waard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.
Alle informatie over Incubate 2011 is op www.incubate.org te vinden. Het blog trekken we expres los van de website omdat er anders een te grote stroom aan informatie is die niet iedereen hoeft te lezen. We houden de keuze aan de bezoeker dus! Op het blog bieden we daarom wat meer diepgang aan over de artiesten (die hebben gespeeld, spelen, misschien spelen of wat gewoon leuk is om erop te zetten) en op de website komt gewoon de "harde" informatie zoals het complete overzicht met wat er speelt en de lopende projecten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom kan eigenlijk alle informatie niet gewoon op één website? Sowieso is in de afgelopen jaren de site wel erg vaak veranderd.
The Oscillation is lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ken geen van allen, ben benieuwd.
Was je nu trouwens nog van plan deze editie bij te wonen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddnieuwe album heb ik nog niet gehoord trouwens...
ligt er een beetje aan of mijn lessen dan weer zijn begonnen of niet, ik ben bang van wel...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was je nu trouwens nog van plan deze editie bij te wonen?
Ik vind hem erg goed. Gaat wel 1 van mijn platen van het jaar worden denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddnieuwe album heb ik nog niet gehoord trouwens...
Ik had het meer over de link van de website, maar dit maakt het wel duidelijker. Jullie hebben nu toch 3 sites draaien? (incubate.org, die blog, en inlog.org)quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:45 schreef brent_Incubate het volgende:
[..]
Alle informatie over Incubate 2011 is op www.incubate.org te vinden. Het blog trekken we expres los van de website omdat er anders een te grote stroom aan informatie is die niet iedereen hoeft te lezen. We houden de keuze aan de bezoeker dus! Op het blog bieden we daarom wat meer diepgang aan over de artiesten (die hebben gespeeld, spelen, misschien spelen of wat gewoon leuk is om erop te zetten) en op de website komt gewoon de "harde" informatie zoals het complete overzicht met wat er speelt en de lopende projecten.
Heb ik hiermee antwoord op je vraag gegeven?We veranderen inderdaad één keer per jaar de website met verbeteringen en toevoegingen om ieder jaar weer duidelijker naar buiten te komen met onze informatie!
2quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had het meer over de link van de website, maar dit maakt het wel duidelijker. Jullie hebben nu toch 3 sites draaien? (incubate.org, die blog, en inlog.org)
Dank je wel voor dit uitgebreide antwoord, in ieder geval!
Van de site. Moet 'beleefd' hier niet 'beleeft' zijn?quote:Wat vragen we van vrijwilligers?
We gaan er van uit dat je, als je je aanmeldt als vrijwilliger, ook plezier beleefd aan het werk en je enthousiasme hiervan uitstraalt.
Ook verwachten we natuurlijk dat je de afspraken naleeft die zijn gemaakt met de vrijwilligerscoordinator en dat je op de afgesproken tijden en locatie verschijnt.
quote:This week we have 8 music additions for Incubate 2011! Trial (photo), Charles Gayle, Rainbow Arabia, Tweak Bird, Anchor, Mind Over Mirrors, Run With The Hunted and Schnaak have been added to the line-up. We have also added two movies to our line-up; Invertebrate and Goodbye Mr Christie will be screened at our festival.
The Trial, Anchor and Run With The Hunted package will be part of a special hardcore gig on the Saturday of Incubate at Hall of Fame. About 5 more bands will be added to the bill and expect some nice extras (distros, vegan food etc) as well. Well keep you updated on this!
Zit het nu te luisteren, hele toffe muziek inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:38 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Sleep Party People ken ik. Moeite waard.
Ik ken alleen No Turning Back, maar ben er niet echt fan van helaas. Nu maar even de rest beluisteren.quote:EMA, Ganglians, Man Man, No Turning Back, Brasstronaut, Wise Blood en Dead Neanderthals
quote:Felix Kubin, Daedelus, Chris Corsano, Christine Sehnaoui, Mick Flower, John Edwards, Mats Gustafsson, This Frontier Needs Heroes, Zachary Cale, Thought Forms, Brother JT, Let's Wrestle, Oathbreaker, Little Scream, Gallops, Lecherous Gaze, Danava, The Doozer, Spilt Milk, New YX, Rats on Rafts en Henk & Melle
Alpinist is zo'n vette bandquote:We continue once again announcing tons of new artists to the Incubate 2011 lineup! Please welcome Alpinist, Dignan Porch, Pinkunoizu, Daggers, Man From The South, True Champions Ride On Speed, Codasync, Rubik and Talking to Turtles to the lineup of Incubate 2011!
But there is more! Crass singer Steve Ignorant (see photo) is curating the V39 venue during the weekend and besides playing together with Carol & Peter (ex-Crass), he invited Lärm, Laatste Halte, Eve Libertine & Charles Webber, Cravats, Stalag 17, Liam Noble, Goldblade and Andy T.
Kraak will curate Saturday 17th at N16 and have invited Girlseeker, Warm Climate, Floris Vanhoof, Gerard Herman and Terracota Gate. Berlin/Bruges based artist Ada van Hoorebeeke will be showing her contemporary art during the music program!
Also we have added the last two names to the XLR8R program, next to the huge line-up we already announced last week. Please welcome Space Dimension Controller and Rem Koolhaus to the program!
Morc Records, from whom we have booked many artists in the past like Circle Bros, Edgar Wappenhalter, Jessica Bailiff and Annelies Monseré, will curate two very interesting names at NS16 on Friday the 16th. Plinth and Karina ESP will be performing and presented by Morch!
Esben and the Witch en Natural Snow Buildings.quote:Elke donderdag is het raak met Incubate. Ook vandaag weer wordt een leuke lijst namen bekend gemaakt. The Fall, Esben And The Witch, Natural Snow Buildings, Han Bennink, Alasdair Roberts,The Joyous Cosmology, Constitu Sound, Puzzle Muteson en Safari Park spelen allemaal op het Tilburgse festival. Het festival heeft dit jaar het thema: "We are Incubate".
quote:Het is weer donderdagmiddag. Wat dat wil zeggen? Incuday, want elke donderdag om 14.00 maakt het Tilburgse festival weer een aantal nieuwe namen bekend. De meest opvallende naam zijn de Battles welke een speciale show in het bos zullen spelen.
Verder kunnen we ook Nosaj Thing, Matanza, Author & Punisher, Gruppe 80 en Klaus Beyer, Lost Painters (presenteert The Lost Relay), Trigga, DJ Madd, DMDN, Benton en Bots toevoegen aan het -nu al- indrukwekkende affiche van Incubate. Daarbij zal DJ /Rupture ook dit jaar weer present zijn met een speciale show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |