Dat dus, niet bedoeld als Windows VS Mac discussiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan niet idd, windows op een apple zetten is net als biefstuk helemaal doorbakken.
beetje zonde van zon laptop
voor dell:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef IHVK het volgende:
Lenovo en Toshiba vind ik te duur en HP niks leuks gevonden dus ik denk dat het een delletje wordt.
Maar ik ga eerst weer in de winkel goed de HP's bekijken.
Iedereen bedankt voor alle tips.
Bij die smiley moet je deze man zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou, heb jij hem gemaakt ofzo?
HI! BILLY MAYS HERE WITH ANOTHER FANTASTIC PRODUCT!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij die smiley moet je deze man zien.
[ afbeelding ]
VAIO's zijn soms in de aanbieding, en dan zeer betaalbaar (zeker voor wat je krijgt). Ik heb er pas één gekocht en ben er erg tevreden mee. Stabiel, stevig, enz.quote:
Hier ben ik maar gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, recht uit het hart.
Bij Mediamarkt weten ze niet echt wat het verschil is. Die gozer niet in ieder geval.
Ik koop mijn DVD's en CD's altijd bij de MM. Wat apparatuur betreft ben ik het met je eens: het is vaak in het service centre drukker dan in de winkelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Koop NOOIT, ik herhaal NOOIT, ik herhaal NOOIT en voor de zekerheid zal ik het nog een keer herhalen, koop NOOIT iets bij die gore oplichters van de mediamarkt.
Precies. Ik ging er ook alleen om inlichtingen in te winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:37 schreef raaavi het volgende:
Er is niks mis met Mediamarkt kwa apparatuur
ze hebben een groot aanbod, dus ook altijd als ik iets wil kopen, ga ik eerst kijken in de mediamarkt hoe het eruit ziet;)
om het vervolgens voor 300 euro goedkoper (bij een tv bijv.) online te bestellen.
Kijken kijken en noooooit kopen
En zo is het maar net. Acer en Packard Bell gaan het vaakst kapot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ze zijn zeker niet allemaal slecht. Ik zeg alleen dat procentueel gezien Acers stukken vaker uitvallen.
Procentueel dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ze zijn zeker niet allemaal slecht. Ik zeg alleen dat procentueel gezien Acers stukken vaker uitvallen.
Core Duo is echt verouderd. En ook de Core 2 Duo/Quad staan op het punt om opgevolgd te worden, Intel's nieuwe mobiele platform verschijnt later dit jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef IHVK het volgende:
Trouwens heeft Core 2 Duo echt een grote meerwaarde tegenover Core Duo?
elke verkoper die ook de garantieclaims van de toestellen afhandelt? echt cijfers zijn daar niet van te vinden, maar je moet maar eens rondvragen bij mensen die er echt kennis van hebben (en niet mensen die ervaring hebben gebaseerd op 20 toestelletjes), en je zal horen dat acers merkelijk vaker terugkeren dan een HP of een Dell zeg maar.quote:
Bron: Dein_Gesicht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |