Tja, recht uit het hart.quote:
Mijn ervaring is best goed met die Acers, alles kan tenslotte kapot .... vooral de harde schijven sneuvelen omdat gebruikers met de laptop gaan lopen zonder deze in standby te zetten ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef Calyx het volgende:
Ik zou het niet doen. Een laptop loop je toch vaak mee te slepen en Acer staat er niet echt bekend om stevige laptops te maken. Als hij gewoon als normale pc gebruikt wordt is zo'n laptop goed zat
Idd prachtervaringen met Asus laptops. Goed en zeer degelijk gebouwd, goeie support.quote:
Aaargh... waarom heb ik me dit nooit gerealiseerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
..Harde schijven sneuvelen omdat gebruikers met de laptop gaan lopen zonder deze in standby te zetten ...
Kijk eens in het BIOS of er een calibratie optie in zit, dan heb je kans dat je accu het wel langer doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef IHVK het volgende:
HP is wat meer affordable dan Dell.![]()
De HP bij ons thuis werkt inderdaad goed, alleen hij moet om de 2 uur stroom hebben. Dat is wel een beetje vervelend.
HP heeft ook sinds kort een nieuw soort garantie op accu'squote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef IHVK het volgende:
De HP bij ons thuis werkt inderdaad goed, alleen hij moet om de 2 uur stroom hebben. Dat is wel een beetje vervelend.
Hoezo is Dell bagger?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef babba het volgende:
Lenovo is over het algemeen het beste merk naar mijn weten, gevolgd door HP. Acer gaat wat sneller kapot. Dell is complete bagger.
Dell Hel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef nuget het volgende:
wat je sowieso niet moet kopen is : Packer bell (pak een bijl), Dell (Hel), en al helemaal geen medion of lenovo bagger.
Je suffe woorspelingen maken weinig indrukquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef nuget het volgende:
wat je sowieso niet moet kopen is : Packer bell (pak een bijl), Dell (Hel), en al helemaal geen medion of lenovo bagger.
Sony -> Te duurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:42 schreef IHVK het volgende:
Er is trouwens niks gezegd over Sony, Samsung en Siemens.
Als leek is alles al snel slecht (dan zit het probleem namelijk tussen het beeldscherm en de stoel)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:37 schreef nuget het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung laptops zijn best wel goed, het enige wat constant sneuvelde waren de HDU's (maar dat kwam voornamelijk door de gebruikers zelf). Ik heb daar gewerkt en waren nog niet in NL verkrijgbaar, ik heb ook maar 6 tot 7 modellen gezien hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:42 schreef IHVK het volgende:
Er is trouwens niks gezegd over Sony, Samsung en Siemens.
Te duur voor wat ie bied + lees OP (Ja ik weet wat die krengen tegenwoordig ook Windows kunnen draaien. Maar waarom zou je het extra geld neerplempen voor een Macbook als je er toch windows op gaat draaien?)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef TwyLight het volgende:
http://static.phing.com/listings/3/34723/5384-3jbdfz_l.jpg
Wat nouquote:
Is het ook niet. De TS vraagt om een Windows-laptop en waarom of waarom niet een bepaald merk. En als Windows-laptop heeft de Macbook minder voordelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Geen MAC versus PC discussie hier. Alsjeblieft.
Dan niet idd, windows op een apple zetten is net als biefstuk helemaal doorbakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Te duur voor wat ie bied + lees OP (Ja ik weet wat die krengen tegenwoordig ook Windows kunnen draaien. Maar waarom zou je het extra geld neerplempen voor een Macbook als je er toch windows op gaat draaien?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |