Wat is me dat toch een baggerzooi wat Philips (ons Nederlands trots) tegenwoordig durft te verkopen.
Elk ding wat ik tegenwoordig van Philips heb is wat mee.
Mijn Philips CD speler uit 1988 doet het daarentegen nog steeds, dus ze
konden het wel vroeger, kwaliteit maken.
Mijn Philips TV: teletekst die er na 10 minuten na het aanzetten altijd mee ophoudt en pas na een uit/aan het weer doet.
Soms reageert 'ie ineens niet meer op de AB, bevriest het beeld, stopt het geluid, en na een paar seconden met een luide 'PLOK' komt 'ie dan weer tot leven....
Dan mijn Philips HDD Recorder. Man wat een kutapparaat. Echt waar: windows 3.1 loopt minder vaak vast dan dit waardeloos kreng. Heb 'm net weer moeten resetten door de stroom eraf te halen, reageerde nergens meer op. Ik sta op het punt het kreng bij de service center naar binnen te smijten. Dit is met stip nog mijn grootste ergernis, zo'n kutapparaat van 300 euro ook nog.
Dan mijn Philips scheerapparaten (ja ik had er meerdere). De eerste breekt er iets intern af waardoor hij niet meer schoon te maken is. Net buiten garantie, dus gevalletje 'jammer'.
De tweede die ik heb houdt het nog geen week vol op een volle accu (8 uur laden ook nog). Te zot voor woorden.
Philips oplaadbare batterijen. Alleen oplaadbaar volgens de verpakking. Na 10 herladingen zit er geen kracht meer in.
Philips spaarlampen. Heel spaarzaam ja, want ze komen reeds niet-werkend uit de verpakking.
Dure mooie Philips autolampen van 25 euro per stuk, gelig/goudkleurig voor extra zichtbaarheid. Na 4 maanden gaan ze altijd stuk. Terwijl de goedkope Halfords van 5 euro uit de grabbelbak het altijd minstens een jaar volhouden.
Tjsa, samenvattend: Ik koop nooit meer rommel van Philips.