quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
Hello Heroes,
We want to give you a small update about Server Rentals.
Although we are getting closer to starting the Server Rental Program, we’re still smoothing out the last “wrinkles” and we expect to announce a date very soon.
We really appreciate your patience in this matter, especially those of you who pre-ordered*.
As a small “thank you” for those who pre-ordered a server, our Server Rental Partners will soon be sending each of you:
16 codes for a 7-day XP Boost
and
16 codes for a 7-day VP Boost
You can use the codes on your own account, or you can share them with your friends, that’s completely up to you.
Note 1: Some servers already have some Rental features turned on for testing purposes, so you might find yourself on one of these servers.
*This mailing will include everyone who pre-ordered up to and including yesterday, June 30th.
See you on the Battlefield, Heroes!
Wat is daar goed nieuws aan? Die post is al 2 maanden oud. Server is helaas net "te laat" ge pre-ordered om die keys te ontvangen....quote:
Het spel heeft zeker potentie. Ondanks de bugs die je hier en daar inderdaad nog tegenkomt, blijft het gewoon leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:13 schreef drumstickNL het volgende:
Oh, ik dacht dat hij nieuw was omdat hij bij 'latest news' stond.![]()
![]()
Kan niet wachten tot ze een keer een grote patch uitbrengen. Spel heeft wel potentie.
Heb net het spel geinstalleerd, maar na de tutorial kreeg ik dezelfde foutmelding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef cygnusx het volgende:
Ligt het aan mij, of is het echt niet mogelijk om te spelen op het moment.
Ik krijg telkens een connection error (code 15). Heb videokaart al geupdate en gereboot, no luck.
Anyone?
Ik beken: Ik roep ook altijd last kill of last death.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is dat geroep altijd met "last kill" ? Is dat cool ofzo?
4quote:
Ik riep laatst dat Last Death beter is dan Last Kill, dus dat ik had gewonnen. In de drie potjes daarna, had ik steeds een last kill bij dezelfde kerel die 'last kill' bij mij hadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik beken: Ik roep ook altijd last kill of last death.
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:13 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb net een nieuwe hero aangemaakt wil ik spelen krijg ik de hele tijd dit beeld. En dan moet hij laden alleen hij blijft gewoon staan.:'(
[ afbeelding ]
https://www.battlefieldheroes.com/playnowquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef qmaxor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.
Eerst 2 dagen lang proberen te 'matchen' en nu alleen zwart scherm.
Iemand een linkje/uitleg om het spel aan de praat te krijgen? (thnx alvast)
Dan heb ik het allemaal in ieder geval niet voor niks gedaan.
Bij mij werkt die weerr. Ging even met mijn lvl 10 account match maken, en naardat hij het deed met mijn lvl 1quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef qmaxor het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Speel al meer dan 10 jaar spellen en heb sowiezo nog nooit zo'n beroerde programering gezien. Half in je browser :S. En daar dan 2 jaar lang reclame voor maken.
Eerst 2 dagen lang proberen te 'matchen' en nu alleen zwart scherm.
Iemand een linkje/uitleg om het spel aan de praat te krijgen? (thnx alvast)
Dan heb ik het allemaal in ieder geval niet voor niks gedaan.
Moet tig keer op matchmaking drukken voordat hij je vind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij mij werkt die weerr. Ging even met mijn lvl 10 account match maken, en naardat hij het deed met mijn lvl 1
DrumstickNL hier zijn de tutorialsvoor cc en vv
Disconnected 15?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Ruhn het volgende:
ik word echt keihard gepest door errors....=(!!
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:31 schreef WurM het volgende:
Ik werd gepwned door een sniper die 3 troop traps tegelijk legde
Ik heb geen idee... Ik weet wel dat mijn sniper (commando idd) het (nog) niet kanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)
Jep, m'n broertje kan het ook. Mijne is nog niet hoog genoeg daarvoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
is dat als je die abillity upgrade? (sniper = commando)
Dat weetikquote:
Ze kunnen beter de server waar je op wordt gegooid eentje kiezen met maar 10 mensen erin. Elke keer als ik op playnow druk zit ik in een volle server.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef drumstickNL het volgende:
Ja zag het, het lost veel van de problemen op die ik nu heb. Denk dat bugfixes net, zoniet meer werk is dan andere updates. Hoop dat die join a friend straks wat beter werkt. Kon vanmiddag wel Skapje in een keer joinen trouwens. (ooooh)
Kut Paypalquote:
ik had nog wat geld op paypal staan. en tjah, dan gaat het snelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Kut PaypalIk heb ook al 20 euro aan het spel gedokt
Als betalen zo makkelijk gaat, vliegt het geld de rekening af...
TAB -> Server toevoegen aan bookmarks. -> opgelostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:28 schreef Frollo het volgende:
Zo hee, ik ben al level 4!!!!1!
Royals ftw
Misschien een domme vraag, maar is het niet mogelijk om ingame te levellen? Of moet je echt uit het spel om je nieuwe abilities te krijgen en nieuwe missions te aanvaarden?
Ik vind het zo jammer als ik op een leuke server zit, met goede, sportieve spelers, dat ik dan moet disconnecten om te kunnen levellen.
Komen ze nu ineens met korting...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Kut PaypalIk heb ook al 20 euro aan het spel gedokt
Als betalen zo makkelijk gaat, vliegt het geld de rekening af...
Gossi! togquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef drumstickNL het volgende:
Kan Skapje niet joinen.
Heb trouwens net sergeants top en zo'n zwaard gekocht, die passen goed bij m'n medailles. Vraagje:
Wanneer kan ik zo'n VP kapje kopen voor op je kop? Dat zou het afmaken.
Er is een maintenance uitgevoerd, de 15-disconnected bug is als het goed is verholpenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:52 schreef Muchachooo het volgende:
Hee iedereen, ik ben weer terug van twee heerlijke weekjes onder de italiaanse zon
heb ik nog wat gemist?
hebben jullie mij überhaupt gemist?
Nou, hetzelfde dan maar...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:40 schreef drumstickNL het volgende:
gratz maar die heb ik al een tijdje.
je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas van het spel hoort? heb jij met je kop in het zand geleefd?quote:
12 in een dozijn shooters ontgaan me nogal vaakquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas van het spel hoort? heb jij met je kop in het zand geleefd?
Nicequote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef Frollo het volgende:
lvl 11 alweer en ik begin steeds vaker boven aan de ranglijst te eindigen.
Al gaat het daar niet om natuurlijk, het gaat om wat je bijdraagt aan je team.
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.quote:Op zondag 6 september 2009 14:46 schreef WurM het volgende:
Spel afsluiten en nog een keer proberen, gok ik zo...?
Heb je geen gebookmarked servers?quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus al een paar keer gedaan en heb het een aantal dagen geleden ook al een paar keer geprobeerd.
Nope, nu ik er over nadenk. Het zal wel iets met Windows 7 te maken hebben, wat ik sinds kort heb (stuk van mijn hardeschijf waar xp op stond was kapot gegaan). Alleen hoe ik het spel toestemming kan geven e.d. geen idee... Ook uninstall wil niet, krijg ik één of andere foutmelding. En als ik het spul in de prullenbak gooi en opnieuw probeer te installeren krijg ik ook één of andere register foutmelding.quote:Op maandag 7 september 2009 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb je geen gebookmarked servers?
het wordt gepromoot als "Free to play online shooter"quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
12 in een dozijn shooters ontgaan me nogal vaak
Ik moest, net als veel spelers naar het schijnt, wel nog even Punkbuster handmatig updaten, want ik werd steeds na een paar minuten gekickt.quote:
Mss heb je een ander geweer? Ik heb er, met de langzaamste sniper, geen last van iig.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:15 schreef raaavi het volgende:
Net weer gespeeld.
de terugslag van een sniper is verhoogt right?
Hoezo dat? ik hebook een 22"quote:Op zondag 13 september 2009 17:11 schreef drumstickNL het volgende:
BF: heroes blijkt onspeelbaar op 22''.
Oftewel: Hoe goed ben je echt, niet gekeken naar je W/L, K/D of Exp Points.quote:Skill based ranking score
Als ze daar allemaal niet naar kijken, hoe bepalen ze dan hoe goed je bent?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:31 schreef WurM het volgende:
Van de site:
[..]
Oftewel: Hoe goed ben je echt, niet gekeken naar je W/L, K/D of Exp Points.
Kzie al allemaal gesponsorde servers....quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer even een post gemaakt op de site van de server host. Als ze aanbieden geld terug te geven accepteer ik het.
EA #$&@! maar op.
die zie ik al anderhalf jaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kzie al allemaal gesponsorde servers....
Hmm Salty Pretzels.quote:Op zondag 20 september 2009 12:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze niet meer allemaal van Pretzels
quote:Monday the 5th of October as from 17.00 hrs CET
This will be a very important date, that's for sure. Since this is the date that our server providers go LIVE with their servers and the clock can only tick down from there. It has been a grueling battle, we know that we have had such dedicated soldiers fight alongside us and kept the faith but we are now here. After months of hard work and more importantly, patience from all of you, you can finally become King or Queen of your very own server! This means that you get to choose which maps to play on, how many times a map is played before changing, set a VIP status for friends to allow them in even when the game is full and much, much more!
This isn't a prank, this isn't a joke and no more waiting. This time we mean that you can play on your own servers very, very soon.
So why not check out our trusted server providers and become the king or queen of your very own castle starting on the 5th!
Er is er al eentje besteld geloof ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zijn er nog mensen die nog een eigen server willen proberen
ook al is het maar voor een maand,
+ Dat er een nieuwe map is.
als we al met zn 5e zijn is het maar 4 euro
Wie o Wie?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Er is er al eentje besteld geloof ik.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:26 schreef vijfhonderd het volgende:
Speel t hele spel niet meer. Zal t ook niet meer spelen.
Ik heb de pwnage van de commando ervaren. De commando is veels te overpowered met lvl 16+ spelers. Hoezeer je de klasse ook nerft. De goede commando blijft OP tegen goede soldiers en gunners.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:50 schreef WurM het volgende:
Username: WurM
Heroes: Cpt.Crawler & Kpt.Kruper
Truste jongenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Toegevoegd, ga morgen weer spelen. Goede avond!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is je ingame name ook alweer ?
TotalSeduction was het he?
Heb je VIP slot gegeven.
Ja, krijg alleen hier op stage server admin ding niet aan de praat :Squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Muchachooo het volgende:
hoeveel slots heeft de server?
en nu we toch bezig zijn, mag ik ook een VIP-slot?
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hypequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is dat geroep altijd met "last kill" ? Is dat cool ofzo?
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet dit klinkt heel ego enzo, maar toen ik het speelde riep niemand het, en ik deed het 1keer en daarna zag ik het overal, dus het kan toeval zijn geweest, of gewoon een geile hype
dat kan nooit bewezen wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:19 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus jij bent de aanstichter van die onzin?
Ik ga even ontbijten en dan join ik, dan komen er vanzelf mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
ghehe:D
Wat jammer is dat een server eenmaal leeg nooit gevuld wordt voor BFH matchmaking.
1 Euro: VIPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Thanks!
Ja wel een goed plan. Nog even kijken hoe we dat moeten gaan doen dan. Denk dat het ook wel handig is als er nog wat mensen admin rechten krijgen.
heb je nu alle VIP slots verwijderdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Klik hier om 1 euro over te maken via Paypal voor een VIP slot
Zodra je dit gedaan hebt stuur me dan een PM met je paypal account naam + je BFH login.
Is voor één maand
Zit wat inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu wel
De optie om admin rechten voor 3¤ te kopen vind ik een beetje onzin, heb liever een betrouwbaar iemand dan iemand die power will kopen zeg maar![]()
hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Laat die 1 euro maar zitten, wat een onzin
Das mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
graag, ik krijg binnen een week een nieuwe pc, dan ga ik het ook eens wat vaker spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
Hee, dat ben ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen met een VIP slot
Jhingha
WurM
Skapje
Nog slots overIemand??
Met wat speel je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Speel nu regelmatig maar kan nog niet de juiste ability/wapen combinatie vinden.
Wil je wat tegen tanks willen zijn zou ik die ..(naam vergeten) hand clap atack goed upgraden.quote:
Ja dat weet ik maar ze zijn allemaal handig. Tanks is vermijden of er zelf inzitten. Daarnaast burning bullets doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wil je wat tegen tanks willen zijn zou ik die ..(naam vergeten) hand clap atack goed upgraden.
en je heal ding
Ik (lvl 15 soldier) laat het ook deels afhangen van m'n missions.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef drumstickNL het volgende:
Speel nu regelmatig maar kan nog niet de juiste ability/wapen combinatie vinden.
Nou, het kan aan mij liggen, maar ik vind het wel degelijk enorm cheaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
Heb laatst zo'n all ability hack gebruikt. Gewoon omdat het kan en niet echt supercheaten is. Maar dat is me daar fijn joh.Alleen gebruik je dan weer teveel abilities.
mwoah als je een lowbie bent wel ja, maar ik gebruik dan abilities die ik zonder hack ook heb. (Omdat ik hoog lvl ben)quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, het kan aan mij liggen, maar ik vind het wel degelijk enorm cheaten.
Wat houdt die hack dan in? Dat je alle abilities op max zet, neem ik aan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah als je een lowbie bent wel ja, maar ik gebruik dan abilities die ik zonder hack ook heb. (Omdat ik hoog lvl ben)
Dat is het ook maar ik word er niet beter van ofzo. Daarom vind ik het niet erg dat het niet meer kan omdat ik nu beter scoor. 13/2 meestal k/d.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat houdt die hack dan in? Dat je alle abilities op max zet, neem ik aan?
Dan eigen je je dus voordelen toe die je nog niet verdiend hebt, ik vind dat cheaten.
Doe je niet gek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is het ook maar ik word er niet beter van ofzo. Daarom vind ik het niet erg dat het niet meer kan omdat ik nu beter scoor. 13/2 meestal k/d.
je wordt er niet beter van maar je hebt wel betere scores?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is het ook maar ik word er niet beter van ofzo. Daarom vind ik het niet erg dat het niet meer kan omdat ik nu beter scoor. 13/2 meestal k/d.
Nee heb nu zonder die extra dingen betere scores.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je wordt er niet beter van maar je hebt wel betere scores?
http://play.battlefield-heroes.com/bookmark/server:19ec83a1-4d1e-400f-b73c-1df31214f7f9quote:
oh omdat je al die abilities nu minder gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee heb nu zonder die extra dingen betere scores.![]()
lezen
Donequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef Gamerbad het volgende:
Can i join ?
hero name: Datamannen (accountname gamerbad)
Heb nu last van een haperende muis dus nu is m'n k/d niet om aan te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
oh omdat je al die abilities nu minder gebruikt?
ja heb ik ook altijd last van.. net als met bijvoorbeeld Call Of Duty 4, als ik dan allemaal grenade launchers ga toevoegen let ik er zo veel op dat ik die gebruik dat ik veel slechter speel
Ik zou wel willen maar moet eerst een nieuwe muis aanschaffen en check je PM eens.quote:
Da's een server.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:Droomoutfit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kost je dan ook 20 euro
[ afbeelding ]
Da's tien dagen geleden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Server opgezegd. Zal nog tot 6 oktober online zijn.
Okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Server opgezegd. Zal nog tot 6 oktober online zijn.
Oh kut, November bedoelde ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Da's tien dagen geleden.
Begrijpbaar wel trouwens. Private servers zijn fucked up.
Heb zoals amethyst ook EVE online erop staan en ga dan geen BF:Heroes spelen. Zoals het in closed beta was was het leuk. Hoe het in elkaar zat en de spelers enzo maar vanaf toen is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Baggerspel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef Muchachooo het volgende:
haha waarom krijgt iedereen de laatste tijd van die gemengde gevoelens over heroes?
ik vind het spel net zoiets als The Sims vroeger voor me was, leuk als je écht helemaal niets anders te doen had...
Leuke spelers en leuke gamesettings. (meer VP etc.)quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef Frollo het volgende:
Ik wel.
Wat was er dan zo tof aan die closed beta wat er nu niet meer is?
Als ik bij mijn profiel kijk op de site staat er dat mijn player profile geupdate wordt. Misschien dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef Frollo het volgende:
Die exe hoef je helemaal niks mee te doen. Je hoeft niet eens te weten dat hij er is. Gewoon inderdaad op Play Now drukken moet voldoende zijn.
Misschien had je als administrator ingelogd moeten zijn toen je hem installeerde? Ik zeg maar wat.
Nee hoor, daar ligt het zeker niet aan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als ik bij mijn profiel kijk op de site staat er dat mijn player profile geupdate wordt. Misschien dat het daar aan ligt.
Heb 'm uninstalled en ben opnieuw aan het installeren. Maar dan nu op de vraag wie het kan spelen op only for me geklikt i.p.v. iedereen op deze computer. Zou niet weten waar het anders aan zou moeten liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Frollo het volgende:
Nee hoor, daar ligt het zeker niet aan.
Dat player profile kijkt gewoon een keer per etmaal wat je de afgelopen 24 uur allemaal hebt gedaan in het spel, maar het functioneren van het spel zelf staat daar los van.
Mja, in tegenstelling tot de meesten hier vond ik het nog steeds een leuk spelletje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
![]()
!!!!!!
Dat ga ik dus nóóit weer spelen.
Ik vond het ook een leuk spelletje maar een aantal verandering vind ik echt niets aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mja, in tegenstelling tot de meesten hier vond ik het nog steeds een leuk spelletje.
Maar dit is wel een heel erg opzichtige middelvinger richting de niet-betalende spelers.
Dice wil dat spelers gaan betalen en daarom worden niet-betalende spelers benadeeld door het ze erg moeilijk te maken niet te gaan betalen omdat zo het spelen niet leuk is.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef hanskraaijjr het volgende:
hoezo een middelvinger tegen de niet betalende spelers? Het hoort gratis te zijn en de betalende speler verneukt het spel met hun extra kracht en wapens.
Ja, sinds 18 december.quote:
volgens mij niet.quote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet iemand al of ie 1943 gaat downloaden? Hij is nog niet uit voor de PC of wel?
Ah ok!quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
volgens mij niet.
ik ga hem iig niet downloaden, maarja ik heb em ook al voor de xbox360...
voor eventjes is het wel leuk. maar ik denk dat ik het niet meer dan 10 uur heb gespeeld...quote:Op maandag 21 december 2009 11:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah ok!Ja ik ben hem wel van plan om even tussendoor te spelen todat BF:BC2 uitkomt enzo.
En het is maar 13 euro incl, en (heb het net opgezocht, komt uit in Q1 2010)
whoa way to go, dit topic was al een maand niet meer actiefquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb m nu ook weer even aangeslingerd, vorige week, na maanden, even gespeeld en toen dik geowndDe lol lijkt er wel een beetje af. Zie nu ook dat ze de Valour Points flink hebben generfd. Nu kun je kleding en wapens nog maar voor 3 dagen kopen (eerst 30! dagen) en onbeperkt als je die nare munten koopt voor echt geld
Ja weet het, maar wilde dit toch even met jullie delenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
whoa way to go, dit topic was al een maand niet meer actief
haha ja iedereen speelt hier net zo actief als dat ze in het topic posten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja weet het, maar wilde dit toch even met jullie delenMoest er toch ergens mijn zegje over doen. Was gewoon weer nieuwsgierig geworden naar eventuele vorderingen van DICE. Speelt iemand het hier eigenlijk nog een beetje actief? (misschien retorische vraag
)
Ik vond het ook erg leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het 945 potjes volgehouden, als ik mijn profiel mag geloven.
Maar goed, ik heb de normale BF spellen nooit gedaan. Voor mij was het de eerste shooter waarin je echt in tanks en vliegtuigen kon gaan zitten en dat was voor mij echt een openbaring. Zo tof!
Kunnen de haters nu eens uitleggen wat er niet goed is aan BFH?
Behalve dan dat het VP systeem nu fucked up is, want dat weet ik natuurlijk al en daar ben ik dus ook op afgeknapt.
In andere battlefields, zijn wapens niet vanzelfsprekend zo nauwkeurigquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het 945 potjes volgehouden, als ik mijn profiel mag geloven.
Maar goed, ik heb de normale BF spellen nooit gedaan. Voor mij was het de eerste shooter waarin je echt in tanks en vliegtuigen kon gaan zitten en dat was voor mij echt een openbaring. Zo tof!
Kunnen de haters nu eens uitleggen wat er niet goed is aan BFH?
Behalve dan dat het VP systeem nu fucked up is, want dat weet ik natuurlijk al en daar ben ik dus ook op afgeknapt.
Dat klopt volgens mij wel. De map is ook te smal voor twee vlaggen in het midden, met een beetje eerlijke teams is het dus steeds stuivertje wisselen rond die kerk. De vlaggen bij de stranden blijven meestal wel van de partij die er in de buurt start.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:04 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Drie vlaggen maar, klopt dat? (plaatje is van voor de daadwerkelijke release van de map)
Altijd leuk natuurlijk om als commando dan juist toch die base vlag te pakken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij wel. De map is ook te smal voor twee vlaggen in het midden, met een beetje eerlijke teams is het dus steeds stuivertje wisselen rond die kerk. De vlaggen bij de stranden blijven meestal wel van de partij die er in de buurt start.
Ik speel alleen als soldier en het is inderdaad behoorlijk lastig als je tegenover gunners komt de staan. Dan leg je bijna altijd het loodje, behalve als je voldoende afstand kan houden of ze slecht zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Frollo het volgende:
Ik zag trouwens dat je nu 'fireproof onderbroeken' kunt kopen, waarmee je health ERBIJ krijgt als je door Burning Bullets geraakt wordt.
Echt schandalig, de soldier was al vet underpowered en nu hebben ze hem dus ook nog BB afgenomen, de enige kans die hij had om toch nog af en toe een kill te maken?
Zo underpowered is soldier niet hoor, ik win 1 v 1 tegen gunner vrijwel altijd. Gewoon eerst in de fik steken, dan wegblasten & vervolgens afmakenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Frollo het volgende:
Ik zag trouwens dat je nu 'fireproof onderbroeken' kunt kopen, waarmee je health ERBIJ krijgt als je door Burning Bullets geraakt wordt.
Echt schandalig, de soldier was al vet underpowered en nu hebben ze hem dus ook nog BB afgenomen, de enige kans die hij had om toch nog af en toe een kill te maken?
5 euro voor een spel vind ik geen hoge prijs hoor. En buiten dat, zonder betalende spelers zou dit spel niet eens bestaan. EA maakt ook gewoon veel kosten aan dit project.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Frollo het volgende:
Ik zit er de laatste dagen heel voorzichtig over te denken om toch maar de creditcard te trekken. Eén uberwapen is iets van 5 euro, dat is toch wel te doen.
Eigenlijk moet ik natuurlijk principieel weigeren om me te laten assrapen door EA, maar ja, het is zo'n leuk spelletje hè...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef KridCalf het volgende:
Thanks Kensei, super!Vroeg me al af waar al die Ice Climbers pakjes ineens vandaan kwamen.
Maar dus unlimited? Dat is wel netjes!
ja alleen is bijna alles alleen met BF te kopen. dus uiteindelijk maakt het niet heel veel uit...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Frollo het volgende:
Zo, mission of the day gehaald.
Ik denk dat dit een poging van de ontwikkelaar is om de balans een beetje terug te brengen. Nu je praktisch gratis 75 VP per dag kunt krijgen kunnen ook niet-betalende spelers eens een uberweapon proberen, zoiets zal de gedachte wel zijn.
Nee hoor, ook met VP dacht ik. Maar wel absurd veel. 150 VP voor één dag een uberweapon bijvoorbeeld (terwijl je per potje maximaal 7 VP verdient). Dus nu met die daily missions hoef je maar met twee van je chars een daily mission te halen en je hebt een uberweapon voor die dag. Of 10 wrenches, om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen is bijna alles alleen met BF te kopen. dus uiteindelijk maakt het niet heel veel uit...
Je mag 4 characters hebben, geen 6, dacht ik. Maar dat maakt nog steeds niets uit, want ik heb tot mijn ongenoegen ontdekt dat je maar met één character een daily mission kunt doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef KridCalf het volgende:
Helaas kost een überweapon het drievoudige van wat jij beweert.De 'normale' wapens kosten wel 150 VP. Maarja, daarmee breek je weinig potten tegenover spelers die wél ubers hebben.
Ik dacht dat je 6 characters kon hebben he? Als dat zo is, moet je met AL deze characters spelen om 1 dag 1 superwapen te gebruiken.
Tja, er is íets meer balans... maar nu is het gewoon superweapon gallore.
Jammer dat EA besloot deze pleziervergallers in de game te gooien. Vooral Gunners zijn hiermee zwáááár overpowered. Al is een Tommy's Super Typewriter ook funest.
Hell, als commando ben je gewoon genaaid.
Die 5 euro, daar gaat het helemaal niet om. Als ze nou IEDEREEN om 5 euro zouden vragen was het een andere zaak. Waar het hier om gaat is dat ze in een gratis game door middel van echt geld betere wapens en items verkopen, welke trouwens ook allemaal tijdelijk zijn. Hierdoor hebben de spelers tegen elkaar geen balans en is het oneerlijk, omdat de persoon die wapens koopt een voordeel heeft. En dan vind ik echt niet kunnen, in welke game dan ook. Het moet wel allemaal eerlijk blijven, en als ze zonodig geld willen verdienen, doe het dan (zoals het vroeger was) met alleen kleding, of vraag gewoon geld aan iedereen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef kensei het volgende:
Jeesh hier ook al gejank over ubers.
Een beetje spel kost tegenwoordig 50 euro, maar als je bij Heroes 5 euro moet betalen vind iedereen het meteen vreselijk. Betaal gewoon die 5 euro of speel niet meer. Als je een spel geen 5 euro waard vind speel het dan gewoon niet.
EA is echt geen liefdadigheidsinstelling, ze moeten ook gewoon winst maken. Mensen die betalen maken nieuwe content mogelijk, dus je zou ze dankbaar moeten zijn.
Als je zonder uber wapen al slecht ben zal je echt niet veel beter worden dankzij een paar extra rounds & crits.
Moeilijk doen over 5 euro![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |